Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם
מצויין. אני מוכן להשקיע את ה2,400 בשביל כיסא איכותי.( מאמין שגם אפשר להוריד אותם) אקפוץ לחנות שלהם, אני מקווה שיש להם את הדגם עדיין.

 

תודה!

 

בטח שיש -זה דגם מבוקש. (דגם זהה להרמן מילר)

 

אני יכול לומר לך שאחרי שקניתי את הכיסא קומפורט, עוד כמה חברי פורום (לא כאן) קנו אחרי את אותו כיסא ועד היום הם מרוצים. (מקווה)

 

בדוק בחנות המפעל שלהם, יכול להיות שתקבל מחיר טוב יותר.

פורסם
עד כמה הוא זהה לארון מבחינת מנגנונים ואפשרויות?

 

הלכתי לשבת על הכיסא המדובר. ישבתי על הכיסא הגדול יותר (כמו של יוגב)

 

לא התלהבתי. בנוחות הוא לא כמו הרמן מילר - יש לו כיוון של גובה (כמו לכל כיסא) ונעילת משענת הגב.

 

בנוסף אתה מקבל מנגנון ממש פשוט לתמיכת גב תחתון. זה פשוט חתיכת ספוג שאתה מזיז.

 

ידיות סבירות. פלסטיקה יחסית זולה ומתנדנדת, ללא ספוג\תמיכה.

 

 

שלא תבין לא נכון - הוא נוח - אבל חסר לי משהו, שאם אני כבר משקיע סכום כזה, אני מצפה לקבל אותו.

 

דרך אגב - המחיר שלו הוא בערך 2,800 - 2,400 - לדעתי לא שווה.

פורסם
זה מצב הזוי בשוק הזה, שזה או להוציא 5-6K על כסא טוב או להתפשר על כסא גרוע שצריך להחליף כל שנה-שנתיים.

 

חנות פסיכית. הכיסא סברינה שלהם עולה קרוב ל9,000 ש"ח...

 

בקיצור - לא יודע אם אקנה - מצד אחד הוא נוח, מצד שני במחיר הזה אני מצפה יותר הדגשים על הפרטים הקטנים (אין משענת ראש, פלסטיקה מקרקשת, מנגנון זול של הגב - אין אופציית כיוונים כמו שאמורה להיות במחירים האלו) - קצת ביזיון. אם הייתי בארה"ב הייתי כבר סוגר את הפינה של בערך 3K על הרמן מילר טוב. חבל שהמחירים של ההרמן מילר פה מטורפים.

פורסם
זה נראה כמו כיסא טוב במחיר סביר, יש פה מישהו עם נסיון עם הכסא הספציפי הזה RIO S של צרעה?

http://www.tzorashop.com/product/rio-s-manager/

 

הייתי שם - אז אני כבר יעזור לך - כסא זול מבחינת איכות חומרים. הכל פשוט פלסטיקה על פלסטיקה. נוח מינוס. לא שווה את המחיר.

פורסם
המחירים פה סופר מטורפים, עזוב את העובדה שאנשים קונים כסאות של הרמן מילר מקרייגסליסט ב200 דולר, נותר רק לקנא.

 

כן ראיתי את ההמלצות בחו"ל על קניית משומש.. פשוט לאכול את הלב. ישבתי על ההרמן וזה מרגיש כאילו ישבתי על מרשמלו.

פורסם
רשמו פה משהו לגבי 200$ ראיתי...

 

משומש, מקרייגסליסט. וזה גם בערך נכון. הוא עולה בערך $450 משומש, $945 חדש.

 

אני מניח שאחרי עלויות אפשר להביא אותו ב 1,250 דולר = 4.8K

×
×
  • תוכן חדש...