Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש באתרשל רוקפורד שני סוגים של מגברים

אחד:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=107995&locale=en_US

 

ועוד אחד T4004:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=100033&locale=en_US

מה ההבדלים ביניהם ?

ואיך הם מבחינת מגברים?

והאם הם יותר טובים מmac audio z4200?

פורסם

מבחינת פרטים טכניים יש הבדלים ביניהם בין שני המגברים?

ועד כמה הT4004 יותר טוב מהמאק אודיו?

והאם אני באמת ירגיש הבדלים אם אני ישים את הT4004 במקום המאק אודיו?

פורסם

ה-400-4 הוא מגבר שונה מה-T4004

שניהם בנויים ברמה גבוהה עם יתרון של יכולת עבודה ב-2 אום בגישור

ומספקים הרבה כוח,סביר להניח שיהיה הבדל כול שהוא במעבר מZ4200 ל T4004

אבל אל תצפה לשיפור אדיר באיכות הסאונד.

פורסם
האם משתלם להחליף בין המאק אודיו לרוקפורד T4004?

ובמה אני יראה את ההבדלים?

 

את הכי חשוב לא אמרתה ,מה העלות של ההחלפה הזו .? {אני מניח כי בבעלותך Z4200}.

פורסם

יהיה הבדל בעקרון במקום הייצור(שלאנשים מסויימים זה פרמטר חשוב מאוד),

הרוקפורד מיוצר בארה"ב.

לפי מה שאני רואה..

הנתונים של הZ4200 יותר מרשימים, אך עדיין, רוקפורד זה רוקפורד.

מאק אודיו זה מאק אודיו, לדעתי רוקפורד זה רמה מעל, למרות שהרבה בפורום יגידו שלא .

×
×
  • תוכן חדש...