Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! קניתי מערכת עם החלקים הבאים:

JBL GTO1004

Clarion DXZ756MC

Hertz ES300

Morel Hybrid Ovation

 

לא התקמצנתי והלכתי על המתקין הטוב ביותר: יוסי אלפיין.

 

אני לא מרוצה מהסאונד, הסאונד נשמע כמו של כל רמקולים רגילים,

המערכת מגיעה לעוצמות גבוהות אבל היא מתעותת בהם,

ציפיתי לשמוע הרבה יותר איכותי מחלקים כאלה...

האם החלקים לא מספיק טובים?

אני לא יודע מה לעשות...

אולי ללכת ליוסי שינסה לכוון את המערכת פעם נוספת?

תודה.

פורסם

האם יש איטום ?

באיזה תיבה נמצא הסאב ?

 

המגבר מתאמץ מאוד בשביל להגביר גם סאב וגם רמקולים של מורל , כנראה אתה מגיע לקליפינג בווליום סביר.

 

עריכה : תקרא ,

http://www.hometheater.co.il/article02131.%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A7-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9A

 

אני בטוח שזה המצב.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אין איטום, הסאב נמצא בתיבה אטומה...

ולמרות כל המגבלות צריך לפחות לשמוע יותר טוב ממערכת של פיוניר וכו',

אצל חבר שלי יש פיוניר 6X9 מאחורה ורמקולים קדמיים של פיוניר גם (קומפוננט) ללא מגבר ולצערי שומעים יותר יפה...

פורסם

+1 ל diforce

עוצמה גבוהה אינה ערובה לאיכות - אבל בשלב ראשון :

 

גשר את המגבר והפעל איתו רק את ה HYBRID , בלי סאב, ובדוק את התוצאה. יותר טוב?

שקול מונו לסאב

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אני לא מרוצה מהסאונד,

אני לא יודע מה לעשות...

אולי ללכת ליוסי שינסה לכוון את המערכת פעם נוספת?

תודה.

זה הדבר הראשון שאני ממליץ שתעשה ללכת לכיוון נוסף.

במידה ולא יעזור תבדוק את המגבר אולי יש בעיה איתו.

בסך הכל הרכיבים בסדר למעט המגבר שאני לא מתלהב ממנו.

ואם הכל תקין אז תתחיל לשנות רכיבים.

פורסם

תכוון תכוון מה יש לכוון במגבר הזה ? GAIN ? GAIN מכוונים פעם אחת וזהו , אני בספק שיוסי כיוון לא נכון.

 

לשחק אולי עם FADER ? אולי BASS BOOST ? אם זה נשמע גרוע כיוונים מינוריים כאלה לא יעזרו פה. זה לא שיש לו פה איקוולייזר 80 ערוצים לכל יציאה.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

קודם כל לכוון את המערכת - תריץ כאן חיפוש על "כיול מערכת" או "כוון מערכת" אתה תמצא המון מידע.

 

אחרי זה ממליץ בחום לבודד את הדלתות הקדמיות.

 

אחרי זה ממליץ בחום לנסות להביא מונובלוק לסאב או מגבר טוב יותר וחזק יותר מהJBL אבל כצעד ראשון דווקא להביא מונובלוק לסאב

 

את הJBL אתה יכול להחליף אולי למגבר 2 ערוצים או דווקא לשמור על אופציה להגברה אקטיבית בעתיד (או לחבר עליו אחוריים)

 

ואם עדיין לא שומעים טוב - לנסות מגבר קצת יותר טוב ממנו וברור לי שאני שוב פותח כאן תיבת פנדורה ומלחמה רצינית על למה הJBL הזה הוא לא טוב כפי שאומרים שהוא טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי שאלה איטום זה חובה ? או מה זה נותן בכלל ?

 

רמקולים מיועדים לעבוד בתיבות עץ ולא בפח.

לכן חומר האיטום הוא תחליף לעץ ומשפר את סאונד המידבאס פי כמה וכמה וגם אוטם את בריחות האויר.

 

ראה דוגמאות:

 

 

 

לא התקמצנתי והלכתי על המתקין הטוב ביותר: יוסי אלפיין.

 

אני לא מרוצה מהסאונד, הסאונד נשמע כמו של כל רמקולים רגילים,

המערכת מגיעה לעוצמות גבוהות אבל היא מתעותת בהם,

ציפיתי לשמוע הרבה יותר איכותי מחלקים כאלה...

האם החלקים לא מספיק טובים?

אני לא יודע מה לעשות...

אולי ללכת ליוסי שינסה לכוון את המערכת פעם נוספת?

תודה.

 

OMRI.B אני לא חובב מורל בכלל סאונד עמום ודק אם חוסר צלילים. אבל בכל זאת אני חושב שהבעיה במגבר הוא לא מספיק לסט אפ כזה אבל עדין לא צריך לשמוע גרוע כמו שאתה מתאר אני מאמין שיש צורך בכיוון ואם זה לא יעזור אז המגבר תקול.

פורסם

יוני

 

סאונד עמום - נוטה להיות עבה ומרוח בהרגשה שלו... וזה כבר מאפיין יותר נכון לרמקולים של מוראל שעובדים בתנאים לא נכונים :-P

 

סאונד "דק" בדרך כלל זה משהו שמתאר יותר "חד" - ברור, בהיר וכל שאר הקריספיים והקראנצ'יים למינם :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אצל חבר שלי יש פיוניר 6X9 מאחורה ורמקולים קדמיים של פיוניר גם (קומפוננט) ללא מגבר ולצערי שומעים יותר יפה...

 

אני לא מבין למה להמליץ לבחור על בידוד בדלתות, מבחינתי זה מאסט, אבל כנראה שלפי התגובה שלו, זה לא ייתן לו את מה שהוא מחפש. זה בהחלט ישפר את איכות השמע, אבל לא ירצה אותו, כנראה.

 

הייתי ממליץ לכוון את הכל מחדש באופן יסודי, בדגש על על פאזות וגיינים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תכוון תכוון מה יש לכוון במגבר הזה ? GAIN ? GAIN מכוונים פעם אחת וזהו , אני בספק שיוסי כיוון לא נכון.

לשחק אולי עם FADER ? אולי BASS BOOST ? אם זה נשמע גרוע כיוונים מינוריים כאלה לא יעזרו פה.

 

זה לא שיש לו פה איקוולייזר 80 ערוצים לכל יציאה.

דיפורס למה אתה חושב שזה רק לכוון את המגבר ? יש לו גם כיוונים במכשיר (אפילו שזה לא 80 ערוצים לכל יציאה )

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...