Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני חדש כאן,

רציתי לשאול המלצות לגבי מגבר CLESTRA דגם 475.

לא מצאתי עליו יותר מדי חומר כתוב או ביקורת.

הוא אמור לדחוף קומפוננטס מורל היבריד וסאפ מורל אולטימו. צריך להספיק?

וגם שאלה נוספת, כמה חשוב לבודד את הדלתות. אני מבין שזה עוזר לבידוד רעש, משפיע גם על איכות הסאונד מהרמקולים.

באמת שווה להשקיע בזה?

תודה, תמיר.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

סלסטרה FA475 מגבר מצויין אבל הוא לא יתאים לסאב כמו האולטימו.

 

אם התקציב מאפשר הייתי ממליץ לך על הסלסטרה FA2150 + מונו בלוק חזק לסאב.

 

בידוד הדלתות יתן לך יתרון משמעותי בסאונד וכן כדאי להשקיע בזה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

+1 על Celestra FA2150

 

מגבר מצויין ואיכותי. דוחף אצלי זוג מידבאסים Mille ML165 , ונשמע נהדר.

 

בזמנו היה פה ויכוח על איפה המגבר מיוצר - איטליה, או סין או קוריאה. וזה פשוט לא רלבנטי, מגבר אדיר וגם לא יקר כל-כך.

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

לי יש את הסלסטרה והייבריד אוביישן שעובד עליו אקטיבית ואני

עובד איתו על פחות מחצי גיין.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

אתה עובד איתו על חצי GAIN בגלל שהיציאות של הקלריון הן בוולט גבוה , זה לא רלוונטי בכלל לטיב המגבר ובעצם זה לא רלוונטי לכלום.

 

אם היה לך פאנל מסויים של אלפיין עם יציאות של 1-2 וולט הייתה עובד על יותר מחצי GAIN בשביל להגיע לאותו הווליום , שזה גם לא רלוונטי לכלום.

 

מדובר פה פשוט על שידוך רכיבים בצורה אופטימאלית.

 

 

להגביר אולטימו על כל דבר מעבר למונו חזק מאוד זה בזבוז.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

מגבר מעולה במחיר מצויין, אבל להגביר אולטימו יהיה לו קצת קשה, האמת- זה יהיה קשה לכל מגבר 4 ערוצים (אלא אם כן אתה מתכוון להשקיע 5-6 אלף שקל רק על מגבר 4 ערוצים).

 

רצוי לתת לאוליטמו לפחות 700RMS כדי להבין מזה הסאב הזה.

 

השילוב של סלסטרה עם מורל הוא מוצלח, יש כמה אנשים עם מורל הייבריד וסלסטרה FA475 או FA2150 והפידבקים מאוד חיוביים.

ואני לא מדבר על ה RA שהם בכלל חלומו של כל אודיופיל :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...