Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך מורשה מאזדה - איפה מתלוננים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

 

לאחר מספר ימים שהרכב היה ויצא ושוב היה ושוב יצא ממוסך מאזדה- פורד מורשה,

עדין לא "איתרו את כל הבעיות" ואומרים לי "יכול להיות שככה זה צריך להיות" (כאילו הרכב שלי שפן ניסויים ולהם אין מושג)?!

הם לא אמורים לעבור קורסים על רכבים?_להכיר אותם?_לדעת?_לשאול את המרכזי?

 

בכל אופן חלק מהבעיות אולי נפתרו_(2 מתוך9ׂ)_ורוב הבעיות לא סודרו וחלקם נהיו יותר קשות.

אחד מהימים דיברתי עם אחד "מהמנהלי עבודה" שאני משאר שהוא עשה קורס אחד או שתיים בחיים שלו והוא חושב שהוא מבין גדול במאזדה ובמכוניות.

כי כל שאלה שאני אומר לו הוא עונה לי "מה משעמם לך? או ככה זה צריך להיות!" שבספר רכב רשום אחרת !

כמעט הגענו לסיטואציה של מכות בגללו שהוא אומר לי מול אנשים "קח את הרכב ולך דבר עם החברה של מאזדה ואל תתקרב לכאן יותר".

 

 

הייתי מעוניין לדעת למי לפנות כדי להתלונן על המקום ועל העובדים?!

 

נ.ב.

אין לי בעיה לרשום את המקום עבודה,עיר וכו' שכולם ידעו ולא יתקרבו לשם.

אחרי שקרה המקרה אנשים שאני מכיר אמרו לי "איך הכנסת את הרכב לשם אין להם מושג והם גם דופקים מחירים".

 

הרכב כרגע במסגרת אחריות עד סוף השנה ככה שעלות התיקון והחלקים לא עולה לי.

 

 

 

תודה

 

 

חן

×
×
  • תוכן חדש...