Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה לנטיס 2002 מחר הולכים לבדיקה


amirba
שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך למסעותי אחר מאזדה לאנטיס שנים 2002-2004 ופגישות עם אנשים שמנסים להפיל אותך בפח, הגעתי היום לגברת מאוד נחמדה בעלת לאנטיס 2002.

היסטורית הרכב:

יד 2 (יד ראשונה ליסינג של טייס כנראה באל על)

ק"מ : 140000

טסט: 12/10

תאונות: מכות קלות.

 

הגברת מטפלת ברכב במוסך מורשה ויש ספר טיפולים , הרכב בבעלותה 6 שנים והיא נוסעת איתו לעבודה וחזרה (היא גננת) היא הראתה לי את הבדיקה ממכון מבדקת לפני 6 שנים כאשר רכשה את הרכב והדבר היחיד הוא שילדה משמעות נמוכה (מכות פח).

 

עכשיו לעניין, מחירון הרכב הוא 31500 לאחר הורדה של 8 אחוז ליסינג ושיקלול קילומטרץ קיבלתי 29500.

לרכב יש מכות בטמבונים קילופי צבע וכו(בקיצר לא גרוע כל כך אבל בשביל שיהיה מושלם צריך לצבוע קצת ולעשות פחחות)חוץ מזה נסעתי על הרכב ונראה אחלה.

 

החלטנו לרשום זכרון דברים וללכת לבדיקה העניין הוא כזה היא מוכנה למכור את הרכב ב 29500 ואני אמרתי לה שאם בבדיקה יהיו ליקויים שדורשים תיקון אז צריך להוריד את המחיר בהתאם אבל היא טוענת שאם יהיו ליקויים זה בלאי טבעי. אז הסברתי לה שצמיגים לא תקינים או מצבר שפג תוקף זה לא בלאי אלא תקלה.

בכל מקרה היא הסכימה שבמידה והצמיגים לא תקינים או המצבר אז נסתדר במחיר.

היא אלמנה ולכן אין מי שיעזור לה עם המכירה של הרכב ובגלל זה היא מאוד חשדנית מה שמקשה עליי להתקדם איתה.

 

מחר אנחנו הולכים לבדיקה במכון מבדק הרצליה אם יהיו ליקויים בוא נגיד בעלות של 1500 שקל בערך שהיא לא מוכנה להוריד עליהם האם לוותר על הקניה (שילמתי על בדיקה) או שכדאי להתגמש לאור ההיסטוריה של הרכב?

 

בכלל שהולכים לבדיקה עם רכב יד שניה מה נהוג לסגור עם המוכר במידה ויש ליקויים שדורשים טיפול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשאל שאלה מכשילה אותך,פותח השרשור- מה חסר לאנטיסיפ פרטיות עם מנוע 1,600 ?

מילא,מנוע 1,800 קשה למצוא שמורות אבל 1,600 יש בערימות.אני הייתי מעדיף אחת פרטית גם אם צריך לרדת שנה בשנתון.

אם היא לא תהיה מוכנה להתפשר ויהיו תיקונים בעלי משמעות כספית גבוהה,תאמר לה שלום ותודה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניגשים למוסך מורשה או כזה המתמחה ברכב, מקבלים הצעת מחיר על תיקון הליקויים ואז יש 2 אופציות בדר"כ:

 

1)המוכר "נושא" בהוצאות הליקויים הגדולים-קלאץ', רדיאטור, אלטרנטור, ממיר קטליטי וכו', אתה סופג את הקטנים

כגון:איתות, ריפוד קרוע וכאלה.

 

2)מחלקים חצי חצי.

 

זה בהנחה שסה"כ הרכב מקבל תוצאות סבירות בבדיקה ולא "שחוט" מכל הבחינות.

 

לפי דעתי האישית, אם המוכר מתעקש על מחיר והרכב הוא מציאה, עדיף להתגמש קצת לקראתו כי אולי תפסיד אחלה רכב רק כדי לא לצאת "פראייר"........ואז תוציא את הכסף שחסכת על עוד בדיקות רכבים.

 

זה הנסיון ודעתי האישית שלי, בטח יש עוד דעות בנושא :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא השוק של הלאנטיס אינו חלש אני מחפש רכב כבר חודש וחצי וקשה למצוא רכב כזה במצב טוב ואני די בטוח ש 90 אחוז מהם היו ליסיניג. גם כאלה שהיו פרטי לא תמיד אפשר לדעת אם הם פרטי באמת ואני כבר ממש צריך רכב

עכשיו השאלה אם הרכב באמת סבבה ואני באמת חושב שהוא כזה מכיוון שהיא מטפלת רק במוסך מורשה ונוסעת בצורה מאוד עדינה

אז אני לא יפיל את העסקה על 1500-2000 שקל.

כי רק הנסיעה בתחבורה ציבורית ומוניות למשך הזמן הקרוב עד שאני ימצא רכב עכשיו יעלו לי בהפרש.

 

אני גם לא מבין את העניין שלהתרחק מליסינג?

למה אתם חושבים שאדם פרטי התייחס לרכב שלו כמו בובה? אני מכיר הרבה אנשים פרטים שחוסכים המון כסף על טיפולים בצורה של חלקים לא מקוריים מדלגים על טיפולים כי תמיד "החודש הזה לחוץ" וכתוצאה מכך אולי נהגו ברכב כמו שצריך אבל ממש לא טיפלו בו.

 

ולפי דעתי זה גרוע יותר אבל זו רק דעתי.

 

בכל מקרה עכשיו התקשזר אליי בחור שראיתי אתמול את הרכב שלו והוא לא היה סגור על העסקה ועכשיו הוא התקשר אליי ושאל ותי אם יום ראשון אני רוצה לעשות בדיקה. הרכב שלו הוא GLX עם סאן רוף והוא יד שניה פרטית העניין הוא שהוא לא מטפל במוסך מורשה ולפי מה שהבנתי ממנו הוא קונה את החלקים בעצמו כדי לחסוך כסף. הוא נראה לי אדם ממש קמצן אני די חושש שהוא לא טיפל ברכב כמו שצריך. אבל הרכב שלו יפה מאוד!!!!!! עשיתי עליו סיבוב והבחנתי כי דוושת הגז מאוד קשה וההגה מאוד קשה.

 

עכשיו אני לא יודע את מה לקחת לבדיקה?

רכב ליסיניג שיש לו היסטורית טיפולים מסודרת.

או את הדגם המפואר שנראה טוב יותר אבל לא יודע מה נסגר לגבי הטיפולים שלו.

 

חשוב להזכיר כי קבעתי למחר בבוקר עם הגברת עם הרכב ליסינג

והבחור עם הדגם המפואר יכול רק יום ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עכשיו חזרתי מבדיקה במכון מבדק הרצליה . הבעיה העיקרית היא "הלחמות תיקון ומעיכות בקורת אורך תחתית" הבודק אמר שזה לא שסי רק ירידת ערך ובעלת הרכב הסכימה להוריד עוד 1500 שקל שזה 5 אחוז.

בנוסף הוא אמר ש 4 צמיגים לא תקינים ועל זה היא הורידה עוד 500 שקל.

לגבי מנוע הוא אמר שההספק שלו בסדר גמור ובאבחנה הם כתבו:

"מנוע מצלצל , צריכת שמן מבלאי , זנילות שמן , תושבות מנוע פגומות, קורוזיה וסימני נזילה ,לבדוק חוסר מים , לנקות \ לתקן מערכת קירור ,לתקן סיבובי מנוע לא יציבים."

 

לגבי הגיר כתבו : "השהייה ונקישה בשילוב ומעבר הילוכים , רעש מתיבת הילוכים , נזילות שמן תיבת הילוכים , תושבות תיבת הילוכים פגומות".

 

 

לפי מה שאני מבין 90 אחוז מהדברים פה זה סתם כיסוי תחת (אני חיייב לציין שהם שוחטים את הרכב שם ולא נראה לי אפשר לקנות רכב אחרי שהוא עבר בדיקה שם בטוח לא בשנתון 2002 פשוט מבאס)

 

בכל מקרה מחירון הרכב הוא 31300 וסגרנו על 27500 האם אפשר להיות רגוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נפעיל רגע מחשבון:

מחירון 31,300

לאחר הפחתת ליסינג נהג יחיד- 28,796 ש"ח.

הק"מ נורמלי ונתעלם ממנו לרגע.

יש יותר מידי ליקויים והמשפט "רעש מתיבת ההילוכים" לא נשמע כמו כסת"ח והייתי דואג כי הגירים האלו מתחילים לעשות בעיות כבר ב-170,000 לאנשים פרטיים (יש כאלו שנסעו גם 200,000 אבל זה כבר מזל) ועלות גיר כזה היא לפחות 5,000 ש"ח.

אבל הדובדבן שבקצפת הוא-תיקונים בקורת אורך- נשמע רע מאוד- אתה לא תצליח אח"כ למכור את הרכב הזה מסיבה פשוטה מאוד

ליסינג לשעבר- תיקונים בקורת אורך,הרכב כבר יהיה עם ק"מ שיתקרב ל-200,000 .

בקיצור על זה היא מורידה עוד 1300 ש"ח ? הייתי אומר לה בעדינות,שתחפש פראייר אחר.

יש הרבה מאזדות שמורות בשוק,חפש בסבלנות ותגיד תודה ששילמת רק כ-500 ש"ח על הבדיקה ולא נפלת על גרוטאה שכזו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף שחכתי לציין ששאלתי את הבוחן האם זה נחשב שאסי והוא אמר לי שלא!!!!

אז אני לא מבין איך הרכב יכול לקבל מכה כזו רק בקורה ולא לפגוע גם בדלת בו נגיד (כי הקורה יושבת מתחת לדלתות) אם היה תאונה אז הוא היה צריך להגיד לי שגם הדלתות תוקנו או משהו כזה אבל לא נאמר שום דבר בקשר לזה.

אז אני לא מבין אם זה לא שסי אז למה זה בחלק של משמעות גבוהה?

 

כמה ירידת ערך יש על דבר כזה כמו שאתם רואים הרכב שווה עכשיו 27500 נגיד עוד שנתיים אני ארצה למכור הוא יהיה שווה 22000 בערך אז גם אם אני אוריד 15 אחוז על זה בערך 3000 שקל לא נורא.

 

השאלה האם להתרחק מהרכב הזה למרות שכבר שילמתי על בדיקה ולא בא לי כל שבוע לשלם על בדיקה לרכבים שבסוף אני לא קונה או לקנות את הרכב ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ברכב שנבדק בעיה קלה - זו פגיעה קצת בעייתית - אפשר להוריד גם 10% ממחיר הרכב ( כאשר אתה תמכור - תהיה לך בעיה ותתפשר )

שאר הבדיקה סבירה - אבל לא הכי טובה - גש למוסך מורשה , וקבל הערכת תיקון , אם צריך .

 

אני הייתי מקפיא את הקניה ליום שני - וביום ראשון לוקח את הרכב השני לבדיקה , אם הוא עדיף , לוקח אותו .

עוד 500 ש"ח עבור בדיקה נוספת - ובתמורה אולי רכב עדיף , לדעתי , הייתי בודק .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מנוע הוא אמר שההספק שלו בסדר גמור ובאבחנה הם כתבו:

"מנוע מצלצל , צריכת שמן מבלאי , זנילות שמן , תושבות מנוע פגומות, קורוזיה וסימני נזילה ,לבדוק חוסר מים , לנקות \ לתקן מערכת קירור ,לתקן סיבובי מנוע לא יציבים."

 

לגבי הגיר כתבו : "השהייה ונקישה בשילוב ומעבר הילוכים , רעש מתיבת הילוכים , נזילות שמן תיבת הילוכים , תושבות תיבת הילוכים פגומות".

 

האם אפשר להיות רגוע?

 

מבדק הרצליה טובים מאד, ולא כל מה שהם כתבו זה כסת"ח רגיל.

תושבות מנוע פגומות, לא כסת"ח, ועולות מאות שקלים רבות.

נזילות שמן זה לא כסת"ח, (יכול להיות שכן, אבל אולי לא, תבדוק טוב!)

צריך לבדוק למה חסרים מים.

כנ"ל לגבי הגיר: תושבות פגומות + נזילות שמן.

נכון שזה מבאס, אבל ככה זה כשקונים רכב בן 10, לא כולם מטפלים כמו שצריך כמו שכתבת, חלק מדלגים על טיפולים ואלה התוצאות.

מה שסגרת - סגרת, עדיין לא שילמת. קח את הרכב למוסך מורשה או מתמחה שייתן הצעה לתיקון הליקויים.

אם זה עדיין משתלם לך אז תתחדש ותהנה.גם אם אחרי הכל הסכום ייצא מחירון + 1500 עדיין שווה לקנות.

כי אתה מקבל רכב שעבר יישור קו רציני.

לגבי השילדה, אני לא בטוח שאין פגיעה, קורות אורך / רוחב זה שילדה (שאסי, קרא לזה איך שאתה רוצה).

אם יש פחח שאתה סומך עליו קח אליו את הרכב שייתן חוות דעת נוספת.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין למה אני לא מצליח למצוא מאזדה לנטיס נורמלית.

הבחור עם הרכב הקודם החליט שהוא לא רוצה למכור.

ביום ראשון אני אתקשר למכון בדיקה לברר למה הוא אמר שזה לא שאסי לא ברור לי העניין הזה.

רוב אנשים לא מוכנים להתחייב על בדיקה ונוצר מצב שאני צריך לשלם על בדיקות וזה נראה לי אבסורד.

 

אני די מתוסכל מהמצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על קורות האורך אשר בחזית ו/או מאחור אשר הן נחשבות לשלדת המרכב(שאסי).

מדובר על קורות תחתית אשר נמצאות לאורך הרכב תחת המושבים. בדר"כ הערה זו מופיעה תחת סעיף "שולי" כמעיכות תחתית. במקרה שלפנינו, ככל הנראה מדובר על פגיעת תחתית מעט יותר רצינית אשר נדרשה בעבורה גם תיקון והלחמה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ראשית תודה רבה על התשובה רציתי לשאול אותך עד כמה חמור אתה חושב שזה וכמה נראה לך מורידים על דבר כזה?

 

מכיוון שאין לנו הרצון לקחת את הרכב לשמאי סיכמנו על ירידה של 5 אחוז במחיר(הסתכם ב 1500 שח) השאלה האם זה משקף את ירידת הערך?

 

לפי מה שהבוחן טען ישנה הלחמה למטה כי הקורה התעקמה או משהו כזה ואמר שהתיקון הוא לאורך 40 סנטימטר בערך.

 

האם דבר כזה קורה מתאונה ?

האם יהיה לי בעיה רצינית למכור את הרכב בפעם הבאה מכיוון שכולם יחשבו שזה שסי?

 

ושוב תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן לאבחן ולאמוד את חומרת הפגיעה מבלי לראותה.

בקש מבעלת הרכב היסטורית ביטוח ובדוק האם היתה תביעה בנידון, והאם קיים דו"ח שמאי?

40 ס"מ?! :shock:

זוהי "חתיכת" פגיעה!

במקומך הייתי חוזר עם הרכב למכון בכדי שיראו לך במדויק את מיקום הפגיעה ומשמעותה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...