Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב


שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המלצה על מוסף בפתח תקוה: גז חיש

 

ראיתי לפני הרבה זמן המלצתו של רפי לין על מוסך "גז חיש" בפ"ת.

ביום שישי ביקרתי אצלהם להחלפת שמן.

 

קיבלתי יחס מעולה, אנשים נחמדים מאוד, יודעים מה הם עושים.

וגם מחיר סופר הוגן.

 

על הדרך חיברו אותי לסקאנר כדי לאבחן את מקור עבודה לא עגולה בסרק (הבדיקה כמובן מצאה חיישן אחד לא תקין - נראה בהמשך איך לטפל בזה).

 

יש להם מחשבים לסוגי רכב רבים וגם עמדת בדיקת גזים למי שזה מעניין אותו.

 

ההתמחות העיקרית שלהם היא הסבת רכבים לגז ויש להם תחנת תידלוק בגז.

 

איפה עוד ראיתם מוסך שיש לו טלפון אל חוטי צמוד אליהם כדי לענות במהירות לטלפונים של הלקוחות?

 

גז חיש

רח' אפעל 13 פ"ת

03-9190617

 

פיני ושלומי.

 

אני יצאתי מרוצה עד הגג ואחזור אליהם עוד הרבה.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 514
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לחברי המועדון.

ברשותי פיז'ו 309 מודל 90 מנוע 1600 ידנית.

אני מחזיק את הרכב משנת 90 וממש אוהב אותו.

תקופה ארוכה סבלתי מבעיות חוזרות ונשנות בקרבורטור: אכילת דלק מטורפת, הזעה של הקרבורטור וריח דלק חריף בבלימות חזקות, כולל היחנקויות במצבי מצערת שונים.

שמעתי על צביקה קרבורטורים כאן בפורום והחלטתי שאחרי כל הנסיונות הכושלים וים הכסף שזרקתי אצל "בעלי מקצוע" אחרים, אני חייב להגיע אליו. הצלחתי להגיע אליו ביום שני שעבר. האיש הוא בעל מקצוע מהדור הישן והטוב, זה שלצערנו הולך ונעלם, כמו כל דבר טוב שנעלם במדינה שלנו.

האיש אוהב את עבודתו ועושה אותה נאמנה - ורואים את זה. הוא טיפל לי בקרבורטור משהו כמו 4 שעות שבסופן יצא קרבורטור נקי וכסוף ממש כמו חדש. החליף דיאפרגמה, מחט מצוף ומה שהיה צריך.

בסיום הטיפול, יצאנו יחד לסיבוב קצר לבדיקה. עד לרגע זה, הרכב נוסע מצויין, הצ'וק עובד כמו שצריך, הטורים תקינים וריח הדלק נעלם גם אם אני שם את האף ממש ליד הקרבורטור. מה שנשאר לי לבדוק זה רק את תצרוכת הדלק. אם האוטו יחזור לעשות 1:10 בעיר - אני אהיה מאושר.

לסיכום: צביקה הוא אדם מקצועי מאד, אמין, והכי חשוב - אפשר לשבת לדבר ולהתייעץ איתו בסבבה, מה שכמעט לא ניתן לעשות ב"בתי החרושת" האחרים לקרבורטורים שלא רואים אתכם ממטר. מומלץ ביותר!

 

צביקה יושב ברחוב זנגביל ישראל 16 בנתניה. בהמשך של השוק.

 

http://www.d.co.il/400970/28260/

 

דודו

דוד קלדרון

ממונה ביקורת גבולות

רשות האוכלוסין וההגירה

www.piba.gov.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לכל מילה טובה על צביקה. פגשתי אותו סו"ס בשבוע שעבר. הוא מסוג המכונאים שלפני 40 שנה טיפלו לי בטילון ICM , קטנוע NSU ,בבייבי פורד פריפקט 1946 , ב BMW 700 LS ובלארק. עם הידיים השחורות שבסוף היום נסעו הביתה על האפניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל לי שרק אני אכיר את הבן אדם המדהים והשירות..

בקשר להודעה שרשמתי לפני יומיים על בעיה בגיר שלי.. למי שקרא ולמי שלא (הבעיה והעצות..):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=163656

 

הנה הפתרון. (תגובה בהודעה המקורית)

שמי שצריך יהנהו ממנו.

יום טוב לכולם.

 

טוב חברה אז קודם כן המווון תודה לכולכם, אתם אחלה חברה ותודה על התשובות.

אני רושם את ההודעה הזאת אחרי שירד לי השוק ממה שקרה אתמול. שוק חיובי.

מי שרוצה להקשיב מוזמן.. זה עשוי לפתור לו בעיות כמו שהיו לי בעתיד:

 

הקשבתי לעצתו של החבר רפי ליין שכתב בתשובתו אלי כך:

 

גש עם מכוניתך אל חבר הפורום ספי המנהל (עם שותפו יניב) מכון לגירים אוטומטיים והם יבדקו לך את הבעיה במקצועיות ואמינות:

"י.ס גירים אוטומטיים", רח' דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת, טל' לספי 057-3868964 או ליניב 057-4561723

או 03-9303488.

רוב המוסכים אינם מתקנים בעצמם תיבות הילוכים אוט' אלא שולחים אותן למכון.

נא עדכננו בממצאים.

בברכה - רפי לין

 

לא יודע למה, אבל החלטתי לנסות ונסעתי.

כבר שהגעתי והרמתי ליניב טלפון כדי שיכווין אותי, שמעתי בקול שלו שהוא בחור טוב.

בטח אחרי שנפגשנו ראיתי שהוא ממש לא המוסכניק המוכר עם ה 3 קילו שערות בתחת, סליחה על הגסות.

 

ישר הוא שאל אותי מה הבעיה והסברתי לו בקצרה.

 

אני אחזור אחורה ואגיד שהגעתי עליו עם בעיית גיר חמורה (בעיטה חזקה בשלישי) אחרי שנסעתי נסיעות מבחן עם 3 "מומחים" שונים של מוסכים מרכזיים של פולקסווגן שאני לא אזכיר את שמם. כולם, ללא יוצא מן הכלל ואפילו עוד מספר מוסכניקים, חברים או בני משפחה, אמרו לי שאין מה לעשות.. מדובר בבעיה מכנית בגיר. היו כמה ש"מבינים ממש" והסבירו לי על השחיקה של הלא משנה איזה חלק ודאגו גם לזרוק לאוויר כמה מושגים מעולם הגיר.

חלק כבר המליצו לי על מקומות לשפץ את הגיר במחירים שנעים בין 12K ל 22K לגיר חדש, חלק אמרו לי להשלים עם הבעיה ולנסוע ככה כי חבל על הכסף. והאוטו אצלי 3 שבועות...

 

נחזור ליניב..

הוא הלך בזריזות והביא מחשב רכב שמתחבר לגולף מבפנים ואמר שהוא יעשה לי בדיקה. (ללא תשלום יש לציין)

התנענו את הרכב ויצאנו לסיבוב סביב פתח תקוה.

אחרי 5 דקות שהוא משחק עם ההילוכים (D,1,2,3) ועם המחשב ובו זמנית ממלמל לעצמו נתונים ומשתדל גם לנהוג באותו זמן, הוא שואל אותי "נו, מה אתה אומר ?" שאלתי אותו על מה ? והוא אומר "שאין קפיצה".

פה הייתי בשוק ולא היה לי מה להגיד.

הבעיה נפתרה וההילוכים עוברים יותר חלק מאשר שהרכב יצא מהמפעל.

אמרתי לו שאני רוצה לחבק אותו.

הוא אמר לי שהוא נשוי. (סתם נו..)

הייתי ועד עכשיו נשארתי בשוק.

אחר כך הוא הסביר לי שזה מה שהוא עושה 17 שנה וזה עושה לו טוב לעזור לאנשים.

הוא כייל את הנתונים של ההעברת גיר וסידר את הבעיה לגמרי. עם המחשב בלבד.

הוא הסביר לי שהמיקום המקורי של הקולר שמן גיר הוא חרא, במיוחד פה בישראל שחם ויש נסיעות קצרות עם פקקים. והמחשב מקבל נתונים שגויים ושומר את הטעות וממשיך איתה. בגלל זה היו הקפיצות.

הוא הסביר לי עוד המון דברים על גירים בכלל ועל הגירים של הגולף בפרט. למשל שיש באוטו 6 מחשבים שונים שמדברים אחד עם השני. הסיכוי שנתון שגוי ישמר לאורך זמן הוא גבוה.

 

לסיכום אני רוצה להגיד שפגשתי בן אדם מדהים ונדיר שרק רוצה לעזור (אין דברים כאלה יותר) ויותר מזה, הוא ג-א-ו-ן !!!

בכל מה שקשור לגיר הבן אדם תופעה !! הוא נולד עם המחשב הזה ביד וממש ניגן עליו.

איפה הוא ואיפה ה"מומחים" הגדולים של המוסכים המרכזיים... בושה.. אנגלית הם לא יודעים..

אם לא הייתי פוגש אותו, יש 2 אופציות.. או שהייתי מתקן את הגיר ב 12 אלף שקל או שהייתי משלים עם זה ונוסע עם בעיטה לפנים כל פעם שהגיר היה משלב לשלישי. בכל מקרה הייתי אוכל חרא.

את התיקון הזה הוא עשה לי בחינם אבל אם אתם הולכים אז אל תתפסו על המילה שלי, כי אולי זה עולה כסף וסתם תפסתי אותו במצב רוח טוב..

לפני שהלכתי אמרתי שלום גם לשותף שלו ספי שגם נראה אחלה בן אדם ומאוד מקצועי, הודתי לו, לחצתי לו את היד והלכתי עם חיוך שנשמר עד עכשיו.

 

אז כל מי שחושב שכבר אין אנשים טובים בעולם, טועה.

כל מי שחשב שמוסך מורשה מרכזי מבין מה הוא אומר, טועה.

וכל מי שיש לו איזושהי בעיה בגיר אוטומט או שסתם רוצה להכיר בן אדם מדהים, שיסע לכתובת שרשומה למעלה.

 

והבנתי שספי ויניב פה בפורום, אז אם אתם קוראים את ההודעה, אז שוב תודה !!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני מת על הסייפורים האלה! תמיד כיף לשמוע שיש עוד אדם ישר בעסק המלוכלך הזה (בכל המובנים של המילה)!

 

מצטרף להמלצה של עתיד ויריב לגבי תשלום תודה סמלי (50-200 שקל לפי שיקול דעתך, ועומק כיסך). אם לא הפעם, אז לפחות לפעם הבאה שמשהו דומה קורה לך... זה מהדק את הרצון הטוב של אותו אדם שעשה לך את הטובה!

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט בנאדם טוב

גם לי קרה מקרה דומה שכל הפחחים אמרו לי שהאוטו טוטלוס (נכנסתי בעץ)

והפחח גולי מראשון אזה"ת הישן הציל אותי ועד היום אני נוסע עם האוטו

 

צריך לעשות שרשור לדעתי אנשי זהב ולמקם אותם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט בנאדם טוב

גם לי קרה מקרה דומה שכל הפחחים אמרו לי שהאוטו טוטלוס (נכנסתי בעץ)

והפחח גולי מראשון אזה"ת הישן הציל אותי ועד היום אני נוסע עם האוטו

 

צריך לעשות שרשור לדעתי אנשי זהב ולמקם אותם

יש כבר : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103054

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יותר מכובד מלזרוק 100/200 ש"ח זה לברר בשקט עם הפקידה במוסך מה הוא שותה ולהביא איזה ויסקי טוב או משהו דומה שלדעתי מראה יותר אכפתיות מצידך מאשר לתת כסף,הרי כול הנושא כאן זה היחס הטוב שקיבלת,אז תשקיע ביחס בחזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...