Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

פתאם שעון הדלק צלל שמאלה חזק והנורית נדלקה כמו שאין דלק גם כשהטנק מלא

זה היה קבוע מס' ימים יום אחד המחוג החליט לשגע אותי , עלה ירד עלה ירד כל היום (לאט לא בקפיצות)

ובסוף שוב נחת למטה ומאז מסרב לעלות שוב.

??????

 

תודה

פורסם

האם הטנק דלק ומיקום המצוף(והחיווט שקשור אליו) נמצאים כמו בכל אוטו מתחת למושב האחורי?

פורסם

בדקתי וכל המערכת יושבת מתחת למושב האחורי , יש שם 2 צינוריות דלק (אחת אספקה והשנייה עודפים כנראה) ופלג עם מספר חוטים , הפלג יושב טוב (גם שיחקתי איתו קצת) אבל לא השתנה כלום

 

??????????

פורסם

אחד מהחוטים הללו , מחובר לזחלן של הפוטנציומטר במצוף , ובהמשך הדרך לכיוון מחוון הדלק , הוא מקוצר לגוף המכונית.

תעקוב אחר הצמה ותראה מי מהחוטים פגוע בבידודו .

תזכור את הצבעים , ותחפש אותם בתא המנוע , ומשם לתוך המכונית.

פורסם

בשביל לבצע דיאגנוסטיקה נכונה עלייך לפרק את מצוף הדלק ולהזיז אותו למעלה ולמטה ולראות את התנהגות מחוון הדלק,

 

קשה לי להאמין כי הוא מקצר איי שם בדרכו למחוון אבל אתה אמור להתחיל במשהו ,כדי לבדוק מה שאמר YAF16

 

אתה צריך לפרק לוח מחוונים לזהות את צבע החוט של מחוון הדלק ומשם לבדוק רציפות לקצה בטנק דלק ואם ישנו קצר

 

לגוף , צבע החוט שיוצא ממחוון הדלק למצוף בצבע צהוב אם זה יעזור לך ,קונקטור שיוצא מלוח מחוונים 25 פינים -

 

השלישי מימין הוא לטנק דלק ,בהצלחה ותעדכן אם נפתרה הבעייה ואיך.

 

שבת שלום ,אלי.

פורסם

שלום לכם

 

איך פותחים את המצוף

לפי מה שאני מכיר יכול להיות שהמצוף פשוט נפל מהמוט שמחובר לזחלן (פוטוציומטר) שיושב בתוך הטנק

ולכן הוא שוכב על רצפת הטנק ומראה טנק ריק

כשפתחתי איך המושב האחורי זה נראה כמו פקק גדול של בקבוק (12 ס"מ קוטר בערך) ועליו החיבורים הנ"ל

האם זה נפתח בסיבוב ?

עדיין לא בדקתי פיוזים של כל האוטו יכול להיות שזה איזה פיוז?

 

תודה

דייב

פורסם

":-Dלפי מה שאני מכיר יכול להיות שהמצוף פשוט נפל מהמוט שמחובר לזחלן",אם אתה משוכנע שזה אכן זה ,נתק את הקונקטור

 

ושני הצינורויות שמחוברות עם קליפסים ותסובב את מסגרת המצוף עם פטיש ומברג(אם אין לך כלי יעודי).

×
×
  • תוכן חדש...