Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לפתיחות


חולה הגה
שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חבר'ה ,

הייתי מעוניין לשמוע את דעתכם בנוגע לפתיחות עם ידני ואוטומט .

איך הכי כדאי לפתוח בכל אחד מהסוגים הנ"ל בכדי לקבל

את הפתיחה האולטימטיבית :)

 

תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חבר'ה ,

הייתי מעוניין לשמוע את דעתכם בנוגע לפתיחות עם ידני ואוטומט .

איך הכי כדאי לפתוח בכל אחד מהסוגים הנ"ל בכדי לקבל

את הפתיחה האולטימטיבית :)

 

תודה .

 

 

לענות...לא לענות....לענות....לא לענות....לענות....לא לענות...

 

 

 

נו טוף, לענות.

 

ידני

*לחיצה על המצמד על רגל שמאל

*שילוב לראשון עם יד ימין

*לחיצה על דוושת הגז עם רגל ימין והבאת המנוע ל-3000-4000 סיבובים לדקה

*שיחרור ברגש מירבי ברגל שמאל של דוושת המצמד תוך. חשוב לשאוף לאחיזה מקסימלית של הגלגלים הקדמיים (בהנחה שמדובר בהנעה קדמית) וזה אומר מינימום רעש ועשן מסריח מהגלגלים הקדמיים.

*מכאן ואילך לחיצה מכובדת על דוושת הגז (תיזכורת- רגל ימין) תוך כדי שילוב לראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת במהירות המקסימלית.

 

אוטומט

*אותה יד ימין מלמעלה, באמצעותה שלב את הגיר לניוטרל.

*אותה רגל ימין מלמעלה, עוד פעם סל"ד ל-3000-4000.

*שילוב לדרייב עם יד ימין תוך כדי פיצוץ האמא של ממיר המומנט ושאר חלקי הגיר, בלאגן גדול!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזקת הברקס ברגל שמאל....לחיצת גז ברגל ימין סביבות ה2000-3000 סל"ד, שחרור הברקס ולחיצה על הגז בו זמנית.....יש לציין שהשיטה הזאת פשוט משחיטה את הממיר מומנט (טורק..) והגיר ממש לא בנוי לה...כמו כן להבדיל מגיר רגיל שמשחקים כאלו לרוב יגמרו בשיפוץ קלאטץ' לכל היותר...בגיר אוטומט הנזק יכול להיות כבד ולהגיע לשיפוץ גיר (סכום של בין 3-30 אלף שקל...תלוי ברכב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורום "כיצד להרוס את האוטו" זה לא כאן. גם פורום "איך לעשות רושם על החברים" זה לא כאן. אנא פנו בה"פ לישי או הגלוז, תודה :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...