Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מבלבל את החובה לשאת תעודה מזהה והזכות של שוטר לבקש מאדם להזדהת (שקיימת כיום, ומקובלת בהרבה מדינות דמוקרטיות) עם החוק החדש שיאפשר במצבים מסויימים ביצוע חיפוש בכליו ועל גופו של אדם גם כאשר אינו חשוד בעבירה כלשהי, שהיא הצעה אשר עדיין נתונה לדיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שלום לכולם וחג שמח!

 

קודם כל, אינני משתמש שמרבה לכתוב, ובטח לא אחד שמרבה לפתוח שרשורים אבל בעודי מאזין עכשיו לגלגל"צ הייתה מהדורת חדשות השעה 12 ונאמר בה משהו פשוט מקומם!

 

בזמן שבארץ כולם עסוקים לאכוף מהירות על מנת לנסות להקטין את כמות ההרוגים בתאונות דרכים, האמריקאים הצליחו, ובגדול!

ירידה של 10% לכמות של 33K (כן, אלף, לא טעיתי) הרוגים ברחבי ארה"ב.

זו הכמות הקטנה ביותר מזה 60 שנה! לאחר מכן השדרן פירט את הסיבות והן:

הקפדה על חגירת חגורות בטיחות, שיפור בטיחות הרכבים ואכיפה קשוחה של נהיגה בשכרות.

 

בחישוב פשוט שלי 10% מ33K זה לא פחות מ 3000 הרוגים פחות!

 

כמובן שכל מה שאמרתי נאמר כמעט מילה במילה במהדורת החדשות.

 

מה תגידו על זה? הכל אנחנו מעתיקים מהאמריקאים, אבל את הדברים החשובים באמת אנחנו לא! (או שפחות הרוגים פשוט לא מעניין את הבכירים?)

 

באמצע שנות התשעים היו כ 700 הרוגים בשנה.

לפני שנה (2009), 370 הרוגים לאחר ירידה עקבית במספרים.

הנתונים מהויקיפדיה

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%AA_%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D#.D7.94.D7.A8.D7.95.D7.92.D7.99.D7.9D_.D7.91.D7.99.D7.A9.D7.A8.D7.90.D7.9C_.D7.9C.D7.A4.D7.99_.D7.A9.D7.A0.D7.99.D7.9D

 

אלו נתונים מוחלטים שלא מתחשבים בכמות ל מיליון תושבים וכו' או בכמות הנסועה הגבוהה בהרבה כיום (לתשומת לב מר ארחנטינו...:).

הסיבות רבות כאן ובארה"ב. תשתית טובה יותר, כלי רכב טובים ובטוחים יותר, טלפוניה סלולרית שמקצרת את זמן הגעת שירותי החירום, שירותי רפואת חירום טובים יותר וייתכן גם נהגים טובים יותר ואכיפה טובה יותר.

שימו לב שהסיבות שהבאתי הן רובן כתוצאה מתשתיות מפותחות יותר, כלי רכב בטוחים יותר ורפואת חירום טובה יותר, כל אלה גם תוצר של פעילות המדינה.

יש עוד הרבה מה לעשות, מעבר להשתלחות על הממשלה, ה"פקידים" וכו'.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מצבנו טוב

 

ארה"ב אוכלוסיה 307 מיליון נפש הרוגים 33 אלף = הרוג אחד לכל 9300 תושבים

 

ישראל 7.5 מיליון נפש הרוגים פחות מ 400 = הרוג אחד לכל 18750 תושבים

 

חצי מארה"ב

 

הכל בפרופורציות.

הצרפתיה שלי,

פיג'ו 307 1.6 ליטר 2008.

פורסם

יופי של סטטיסטיקה. בא נראה את היחס בין מספר רכבים בארה"ב וישראל פלוס קילומטרז' שהם עושים. ודבר נוסף - מזג אוויר עם כול ימי גשם/שלג וראות לקויה.

×
×
  • תוכן חדש...