Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פיאט פונטו ספייס HGT ויש לי בעיה בהגה כאשר אני מניע את הרכב אחרי 10 דקות ההגה נעשה קשה ונדלקת מנורת תקלה מה יכולה להיות הבעיה ?

פורסם

הגה הכוח במכוניתך הנו חשמלי ומורכב ממחשב, מנוע חשמלי וביית עם עמוד הגה וחיישנים.

צריך להתחבר, במוסך שמכיר את מכוניות פיאט, עם מחשב/סרק איבחון ולראות מה מקור הבעייה.

ברוב המקרים הבעייה הנה מנוע חשמלי.

בברכה - רפי לין

פורסם

זוהי תקלה ידועה בפיאט והיא יקרה מאוד מעל 2000 שקל.

אבל כמו תמיד. יש אחד שפותח את המנוע החשמלי ומחליף שם רכיב ידוע שהוא הבעייתי ולוקח על זה 500 שקל. זה הכי זול שתמצא לאוטו הזה. כנס לפורום פיאט ומצא קישור אליו.

פורסם

קח משהוא שממש יקל עליך במחיר!!

קרדיט למועדון פיאט ישראל

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8897&highlight=%E4%E2%E4+%E7%F9%EE%EC%E9

 

לא נראה לי שקיים כזה מחיר זול כולל עבודה לא כולל מע"מ

סה"כ 581 ₪

ומה חשוב שזה נעשה במוסך מורשה של פיאט!

בהצלחה

פורסם

אני מאמין שבשיחת טלפון מול המוסך הוא יוכל לעשות את זה...הרי לקוח מרוצה שיצא מהמוסך הזה הוא יחזור אליו גם בנוגע לטיפולים שותפים וכל תקלה שתבוא...ככה שכולם יהיו מרוצים...

יום טוב

פורסם

מכיוון שאני מטפל בhgt שלי באופן קבוע במוסך המדובר, אני די בטוח שזה מבצע לחברי המועדון. ובוא לא אני ולא אתה נדאג לכמות העבודה שלו.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה ואם אני יפרק את המשאבה החשמלית שמתחת להגה ואני מביא מפרוק אחת כאזתי של פונטו ספייס אבל לא HGT האם זה יתאים??

פורסם

יותר זול לך לתקן את התקלה ויותר אמין לך!

אם תקנה מפירוק הוא יכול גם לא להתאים בגלל הבדל שנים וגם להתקלקל מהר מאוד.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...