Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון בנושא טיסה והוספת כסף ליד היציאת חירום.


itsik170
שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שלושה ימים חזרתי מחודש בתאילנד.

הטיול היה מהמם ללא ספק, אבל רציתי לדון אתכם על משהו שמאוד הרגיז אותי.

הגובה שלי הוא 1.97 מטר, בטיסות הפנימיות בתאילנד (חברת בנקוק אייר) ברגע שראו אותי בצ'ק אין כרטסו לי כרטיס לשורה הראשונה כדי שיהיה לי נוח לרגליים.

 

רק מה באל על, רצו תוספת של 60 דולר, על מנת להביא לי מקום נוח ליד היציאת חירום שחוץ ממרווח יותר טוב לרגלים אין לך משהו מיוחד, בהלוך לא לקחתי את זה כי לא חשבתי שזה יהיה קריטי, מה שהתברר כטעות, במשך כל ה-11 שעות טיסה לא הצלחתי להרדם ולהניח את הרגלים שלי בצורה נוחה ורק אחרי 10 שעות עם עיניים אדומות הצלחתי לתפוס תנומה לחצי שעה בלבד.

בחזרה החלטתי שאני לוקח את המקום ליד היציאת חירום ויהי מה, כיוון שזה היה גם טיסת לילה, זה התחיל עם זה שאחי בארץ שלח מייל לאל על ובו הוא תיאר את חויית הטיסה שלי שהיתה סיוט, הם פשוט המליצו לו שאני יגיע יותר מוקדם לנמל תעופה בבנקוק, לצערי הרב היו ביום של הטיסה חזרה פקקים מטורפים בבנקוק אז הגעתי שעתיים וחצי לפני הטיסה, הסברתי לדיילות בצ'ק אין שאני חייב מקום ליד היצאת חירום בגלל הגובה שלי, אבל זה לא עזר, מה גם שהדיילות שעושים את הצ'ק אין בבנקוק הן תאילנדיות שאל על מעסיק בפחות כסף, זה לא כמו הישראלים שיכולים להבין איתך ואתה יכול לדבר איתם עברית.

 

השאלה שלי היא כזאת, מדוע אני בתור לקוח צריך לסבול בטיסה וכדי שיהיה לי יותר נוח אני צריך להוסיף טיסה וכל זה בגלל שנולדתי יותר גבוה מאחרים? ואם יש מישהו שאני יוכל לפנות אליו, עם כל הכבוד החמימות המדהימה של צוות אל על והתחושת בטחון שיש לך בחברה הזאת, המצב של זה שאני צריך להוסיף סכום של 60 דולר כדי שיהיה לי נוח הוא שערורייתי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברוכים הבאים לאל-על... אל תתרגש פשוט טוס עם חברה אחרת.

 

בשנה האחרונה טסתי עם הרבה חברות ופרט לאיבריה לא נתקלתי בחברה עם תודעת שירות ומטוסים מיושנים כמו אל-על.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בטיסה לתאילנד קיבלתי מקום ליד הדלת מבלי שביקשתי בכלל, כשסיפרתי לאנשים שטסו עם אל על הם אמרו לי שאין מצב ובטוח הוספתי כסף. מה לעשות כנראה שהראש היהודי יודע להוציא כסף מכל דבר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחסידי אלעל, אבל זה נשמע יותר כמו מקרה פרטי של חוק מרפי.

בכל אופן, 60 דולר בשביל מושב משודרג זה חזירות לשמה. מילא 10-20, אבל 60?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסתי לברצלונה לפני מספר ימים עם סאן-דור (חברת בת של אל-על) וגם הם דרשו תוספת תשלום למושב ליד הדלת...

 

אני רחוק מלהיות גבוה ולכן סירבתי אבל אתה צודק וזה פשוט מרתיח שהם דורשים על כך תשלום נוסף כי אין איך להסביר את הטיסה חוץ מסבל אחד גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחסידי אלעל, אבל זה נשמע יותר כמו מקרה פרטי של חוק מרפי.

בכל אופן, 60 דולר בשביל מושב משודרג זה חזירות לשמה. מילא 10-20, אבל 60?

 

יש מספיק חברות שעלו על הטריק הזה. נסעת פעם בבריטיש? הם שולחים לך עשרות אימיילים לפני הטיסה - שבועיים, שבוע, יומיים, יום לפני - ומזכירים לך שמה-זה כדאי לך לעשות צ'ק אין מוקדם. אתה נכנס לצ'ק אין המוקדם ומגלה שבשביל לשמור לך מקום בטיסה בדיוק איפה שאתה רוצה - אתה צריך לשלם עד 60 פאונד במקרים מסוימים...

הקטע המצחיק הוא שכשאני הגעתי לשדה שעתיים לפני הטיסה לא הייתה שום בעיה למצוא מושב פנוי כמו שרציתי. כמובן שהדרישות שלי הן הרבה פחות ספציפיות משל פותח השרשור - אני רק רוצה לשבת בקדמת המטוס ליד החלון...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה שלי, וישנן חברות שעמיתיי ואני נמעים מהן באופן גורף. בריטיש היא אחת מהן.

בד"כ התנאים הכי טובים הם אצל בריסל איירליינס (גם בטיסות לישראל, ד"א) וחברות קטנות וזולות כמו איזיג'ט וכד'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שההמלצה שלך על בריסל איירליינס נכונה כי אני עוד 3 ימים טס איתם :wink:

הבעיה זה שאני אחרי זה עם UNITED ב767 מסריח לארה"ב לעומת ה777 של קונטיננטל עם המסכי מגע האישיים... :x

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את אל על אני לא אוהב בגלל הקטעים האלה אבל כלקוח קבוע של אותה סוכנות הנסיעות הסוכן יכול לסדר לך את זה ללא תוספת עלות.

 

כעיקרון בטיסות של מעל לשעתיים וחצי אני לרוב טס במחלקת עסקים (לא מתוך פינוק אלא בגלל מגבלה בריאותית. אני לא יכול לשבת כל כך הרבה זמן בכיסאות הנ"ל) ואז פחות אכפת לי באיזו חברה אני טס ובטיסות קצרות יותר משתדל להימנע מאל על.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את ירון - זה כ"כ אל על'י.

 

אחי היקר מעט קצרצר ממך (1.90) וגם הוא סובל מבעיית מרווח - בלופטהנזה ובדלתא תמיד דואגים לו למקומות המרווחים ביותר, בלי תשלום נוסף ובלי שאלות מיותרות.

 

חבל שבאל על עוד לא הפנימו זאת. זה חלק מנתינת שירות הולם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אציין שאני גם לא מחובבי אל על,אבל במקרה לשמו נפתח השרשור ראוי לציין שאל על לא המציאה את הגלגל, הן רק "יישרו קו" עם חברות תעופה נוספות (לא מעטות) שנוקטות בחיוב תמורת מקומות מועדפים (קרי פתחי חירום או מושבים אמצע קדמיים שבעיקרון שמורים לנוסעים עם תינוקות).

 

לעיתים כאשר הטיסות לא מפוצצות אל על כן נותנים את המושבים הנ"ל ללא חיוב, כמובן בעדיפות ל-GL וכו'.

 

מעבר לזה, לעיתים הם גם מציעים ישיבה במחלקת עסקים בתשלום מוזל (לי למשל הציעו לא פעם להוסיף 200$ ולעבור לשבת בביזנס עם שירות של אקונומי, כלומר יושבים בביזנס ואוכלים מהאקונומי).

 

אל על בעייתית דווקא בדברים אחרים, בעיקר במושבים לא מרווחים בעליל באקונומי, שירות בינוני-, מטוסים רבים שלא עומדים בקדמת הטכנולוגיה כמו בחברות אחרות (רק בחלק מהמטוסים בטיסות הארוכות יש VOD,במטוסים הישנים יש ציוד ממש מחורבן).

 

בקיצור, הם לא "נוראים" אבל המתחרים שלהם פשוט טובים יותר, זו הסיבה שאני מעדיף לא לטוס איתם ישירות אלא לעשות קונקשנים דרך אירופה,כך אני מרוויח טיסה הרבה יותר נעימה וגם מרוויח טיול על הדרך כמעט באותו מחיר.

 

אני כן אציין אותם לחיוב בכך שבטיסה האחרונה שלי איתם (לפני 5 ימים) הם ניסו לסדר 3 מושבים לי ולאישתי (אמצע חודש 7) על מנת שיהיה לנו יותר נוח, זה אמנם לא הסתדר כי הטיסה היתה ארוכה, אבל העיקר הכוונה, מה גם שמיד כשהיא עלתה למטוס הביאו לה בקבוק מים וכוסות על מנת שלא תצטרך לקום כל פעם או להמתין לדיילת.

בטיסה הזאת הם היו בסדר גמור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל על נחשבת לחברה של שלושה כוכבים, בעוד חברה כמו רויאל ג'ורדניין כבר זכתה לארבעה כוכבים.

אבל העדפתי לטוס באל על, עם כל המצב אחרי המקרה של המשט די חששתי מלהכנס למדינה ערבית, מה גם שהמחיר שהשגתי לבנקוק היה מאוד זול, 1050$ דרך חברת "לכיש טורס" בקריית גת, וטסתי עם אנשים ששילמו 1500$-1300$, והיו בשוק איך הצלחתי להשיג כרטיס במחיר הזה ועוד להזמין שבוע וחצי מראש (אם הייתי מזמין חמישה ימים לפני המועד המקורי שהזמנתי זה היה רק 1000$).

 

לצערי הרב היה בלגן עם התשלום, כיוון שאמא שלי שהתה בגרמניה בתקופה שחזרתי לבית והשאירה בבית רק את הכרטיס אשראי לשימוש בישראל ואני החלטתי לפני שאני חוזר לארץ ללכת ל-MBK ולעשות חסל לבהטים שנשארו לי, מה שגרם לי להתקשר לאחי הגדול ולעשות שיחת ועידה לאל על בנתב"ג כדי שהוא יוכל לשלם, למזלי בחזור קיבלתי את המקום הנכסף והצלחתי לישון כמו תינוק.

כן יש לציין לחיוב את המערכת בידור שמאפשרת לך לראות סדרות בעברית כדי להעביר את הזמן, בהלוך זה עזר מאוד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה לשבת בקדמת המטוס ליד החלון...

 

חובבן! בקדמת המטוס שמים את התינוקות שצורחים לך במהלך כל הטיסה, בד"כ מלווים בהורים אפטיים.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובבן! בקדמת המטוס שמים את התינוקות שצורחים לך במהלך כל הטיסה, בד"כ מלווים בהורים אפטיים.

 

לא ידעתי שבמחלקה ראשונה (או עסקים. תלוי במטוס) יש תינוקות שצורחים... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...