Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי רדאר - בל 990, קשה להשיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי כבר בחנויות לאביזרי רכב.

הדגם החדש של בל מלא בהמלצות, אבל אני ממש לא יודע איפה להשיג אותו.

ראיתי שבאתר המכמונות הישראלי מוכרים אותו ב-2800 ש"ח (שזה גם נפח המנוע של האוטו שלי, אם אתם מבינים למה אני מתכוון... :mrgreen: ).

לא קצת יקר? אם אני לא טועה קראתי בפורום על מחיר של 1600 ש"ח.

מישהו ייבא אותו מחו"ל או יכול להגיד על מקום צדיק וישר שאפשר לקנות ממנו?

פורסם

צריך לקחת בחשבון שאת ההמלצות ומבחני הדרך עושים לגלאים בחו"ל ושם יש מכמונות רדאר שלא פועלים בישראל. ככה שאולי חלק מהפונקציות, שאתה משלם עליהן לא שימושיות בארצנו.

בגלאים הכי טוב להסתמך קודם על המבחנים שעשו להם בישראל ורק אחר-כך בעולם.

פורסם

את הדגם שעולה 1600 ש"ח מוכרים רק לבעלי לנטיסים/פוקוסים/קורולות וכו'.

המחיר עולה בהתאם לנפח המנוע.

מקסימום תבוא לקנות את הגלאי על לנטיס ואז תעביר אותו לוי 6. ככה תחסוך 1200 ש"ח.

:wink:

פורסם
נסה אצל היבואן.אפריל טקליין.אין לי טלפון.הם יושבים בחומה ומגדל 22 ת"א.

 

 

לא יעלה פחות, ואולי יותר.

אין ייבוא רשמי מקביל , אלא אם תמצא חבר שמביא מחו"ל (וגם משם , 1600 זה זיל הזול).

 

יש גם וולנטיין 1 , עולה בחו"ל 400 ירוקים (ארה"ב) ובארץ כ-2500.

אל תקנה גלאים אחרים - הם לא שווים את הכסף.

פורסם

אני לא בטוח שכדאי 990 היום.

יצאו דגמים חדשים של בל (995, ובמיוחד ה-RX65) שכנראה עושים את העבודה טוב יותר וה-RX65 יכול גם (עפ"י אתרים בחו"ל, לא ברורה אמינותם) לגלות את המכמונת הנסיונית החדשה של המשטרה (BEE) כאשר היא מופעלת במצב POP.

 

אני הייתי הולך על הRX65 (וכנראה שבפעם הבאה שחבר שלי יסע לארה"ב אני אבקש ממנו לקנות לי)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני לא בטוח שכדאי 990 היום.

יצאו דגמים חדשים של בל (995, ובמיוחד ה-RX65) שכנראה עושים את העבודה טוב יותר וה-RX65 יכול גם (עפ"י אתרים בחו"ל, לא ברורה אמינותם) לגלות את המכמונת הנסיונית החדשה של המשטרה (BEE) כאשר היא מופעלת במצב POP.

 

אני הייתי הולך על הRX65 (וכנראה שבפעם הבאה שחבר שלי יסע לארה"ב אני אבקש ממנו לקנות לי)

 

אני ממש לא שמעתי עליהם, פשוט ההמלצות החזקות היו על 990 בלבד. (וגם הוולנטיין).

מאיפה שמעת עליהם? כמה הם עולים? איפה הם נבדקו?

פורסם

ההמלצות החזקות נכונות ללפני שנתיים בערך.

מאז קרו שני דברים די משמעותיים :

1. בל החליפו סדרת דגמים , ובאיזשהו שלב ה-990 התנהג כמו קוברה (כלומר שווה לת*ת).

בינתיים נטען שהמצב שופר והמכשיר חזר לאיתנו (קליטה הכי של מולטנובה) ,אבל חובה לבדוק את המכשיר הספציפי.

2. משטרת ישראל הכניסה לפעולה (נסיונית בינתיים) את ה-BEE , שבדומה ל-KR11 הישן קולטת מהירות בנסיעה , לשני הכיוונים , כך שחייבים לתת פתרון חדש גם למלכודת זו.

חפש קצת באתרי המהירות , ספידטראפס וטופספיד , על המכמונת ועל ה-RX65 ותתעדכן.

 

 

לדעתי , במצב היום ,990 לא שווה את מחירו.

×
×
  • תוכן חדש...