Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שבפורום הזה יש הרבה מבינים כבדים ופה אני אוכל לקבל תשובה מקצועית ואמיתית,

סלחו לי מראש על חוסר הידע המשעשע אולי אפילו.

 

קניתי גנרטור חדש של ברונקו, אני מבין איך מפעילים אותו ואת הוראות התחזוקה הבסיסיות,

אבל נשגב מבינתי 2 הדברים הכי פשוטים כנראה בגנרטור

 

1) האם תדלוק חייב להתבצע ע"י משפך ומיכל דלק מסיבה בטיחותית כלשהי או שניתן לתדלק הגנרטור ישירות בתחנה ?

2) איך אני מחליף שמן ? כלומר אני צריך לפרק את המיכל ולהוציא את השמן הישן או פשוט להטות את הגנרטור על מנת שהשמן ישפך מהמיכל מפתח המילוי ?

 

שוב, אני יודע שהשאלות אולי עשויות להראות מגוכחות, אבל אני אראה מגוחך יותר אם אני לא אדע איך עושים את זה,

אז אני אשמח לתשובה עניינית,

תודה מראש.

פורסם

בקשר לשאלותך:

אפשרי לתדלק גנרטור בתחנת דלק אם כי הדבר לא נח ברוב המקרים.

את השמן המשומש(על פי תוכנית הטיפולים) אתה יכול להטות את הגנרטור על צידו כמו שאני עושה בלי

שום בעיה אבל חשוב שאת השמן המשומש תשפוך במקום המיועד לכך.

מקווה שעזרתי...:-)

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...