Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הנה הסיפור מהבוקר:

 

באחד הקטעים של העלייה של יעקב דורי בחיפה, נכנסתי לפקק. בזינוק השלישי לערך (שבגלל העלייה היה טיפה אגרסיבי אבל לא מעבר לרגיל) התחלתי לשמוע רעש של כאילו החלקה של צמיג, אבל ארוך יותר. הרעש די חזק ונמשך להערכתי בין 10-15 שניות שבמהלכן הוא נחלש ונעלם. הרעש הגיע מכיוון הגלגל השמאלי/הצד שמאלי של האוטו למטה (אולי תיבת ההילוכים?). לאחר בערך 3 זינוקים כאלה, הרעש הפסיק ולא חזר יותר, גם בזינוקים אגרסיביים. אחרי שסיימתי את הנסיעה וכיביתי את המנוע, שמעתי רעש מכיוון מכסה מנוע, זה נשמע כמו בועות נוזל שמתיישבות במקום, כמו קרקור חזק. מיכל מילוי היתר של נוזל הקירור נראה כאילו הוא הוצף וחלק מהנוזל נשפך החוצה. נזכרתי שאת הצליל הזה שמעתי כבר פעם (לאחר כיבוי המנוע), אבל אז הייתי בקרבת מכונות שעבדו וייחסתי אותו לסביבה הרועשת.

 

מה יכולה להיות הבעיה/בעיות? עד כמה היא מסוכנת לאוטו: האם ניתן לנסוע מחר למוסך ובירור או שצריך לגרור אותו ולא להזיז אותו בכלל? אילו בדיקות נוספות צריך לבצע אם צריך?

 

תודה רבה ויום מצוין לכולם,

 

ליהי

פורסם
.....זה נשמע כמו בועות נוזל שמתיישבות במקום..........וחלק מהנוזל נשפך החוצה. ....

 

המנוע התחמם יתר על המידה. תופעה זו עלולה לגרום לנזק.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ליהי שלום רב !

יתכן ובאופן די וודאי, שיש קשר לבעייתך, ולשרשור מלפני שנה בדיוק:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=275105

 

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום

 

תודה על תשובתך יתכן שאתה צודק אבל מאז הוחלפו הרדיאטור ומשאבת המים.

האם עדיין יתכן שהבעיה מהבוקר היא המשך של הבעיות מלפני שנה.

 

ושלאה מעשית: האם יש לגרור את האותו או שאפשר לנסוע איתו?

 

תודה רבה

להי

פורסם

או קיי, את המקור של בעיית הזינוקים נראה לי שפתרתי והוא אינו ברכב: עברתי עכשיו באותו צומת וראיתי שיש שם מין בליטות של אבנים שנדבקו לאספלט, אז נראה לי שזה מה שגרם לרעש...

 

לגבי הדבר השני - מערכת הקירור - הצלחתי להגיע עם האוטו עד הבית, המנוע לא התחמם (הוא גם לא הראה התחממות יתר בבוקר, אבל עכשיו הייתי ממש עם היד על הדופק מבחינה זו ועקבתי אחרי השעון כל הזמן) וגם לא היה רעש לאחר כיבוי המנוע. נוסעים לבירור במוסך מחר בתקווה שיוכלו לאתר את מקור הבעיה.

 

תודה רבה דני ולצביקה,

 

ליהי

×
×
  • תוכן חדש...