Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כל עזרה ועצה תתקבל בברכה.

יש לי רנו קליאו 95 שקניתי לאחרונה, שמורה מאוד יחסית לגילה..

כשאני מתחיל נסיעה ברכה אחרי שעמד כמה שעות, ומדליק את המזגן דקה אחרי שהתחלתי בנסיעה,

מרגיש כאילו הרכב מתאמץ, מתחיל מעט לרעוד. אם אני מכבה את המזגן אז הוא נרגע.

ואז אני מחכה איזה חמש דקות בנסיעה רציפה ואז מדליק שוב את המזגן ויחסית זה נעלם

אך אם באמצע אעמוד ברמזור לפעמים ארגיש שוב את הרעד.

אני פוחד שפתאום הרכב יכבה וייתקע ומעדיף לכבות את המזגן או להנמיך אותו באותו רגע.

מה זה יכול להיות ?!?!?

אולי הטורים? אולי המצבר חלש? אין לי שמץ של מושג בנושא.

 

תודה גדולה מכולם!

שון.

פורסם

מעניין שכל מי שרוכש רכב חדש רושם שהרכש "שמור יחסית" / "במצב חדש".

מה זה בכלל אומר "שמור יחסית" ? נקודה למחשבה.

 

לעצם העניין, תושבות בלויות יגרמו לרעידות יתר בסרק. הפעלת מזגן מעלה את הסל"ד מעט, וייתכן

שהרעידות מורגשות יותר בסלד באזור ה-1000 מאשר באזור ה-800.

מה מצב רצועת האביזרים ? אם היא בלויה, או מתוחה מידי, ייתכן ויגרמו תופעות מוזרות הקשורות למזגן,

אם כי לרוב מדובר יותר ברעשים מאשר ברעידות.

פורסם

יכול להיות שאחד המאווררים לא מאוזנים ?

קרה לי בקסנטחה שאחד המאווררים היה עקום [ממש בקטנה ] ולאחר בדיקות מקיפות מסתבר שזאת הייתה הבעיה.

ולא דובר על רעידות קטנות , מי שישב ברכב כשהמאוורר נכנס לפעולה פשוט הרגיש נידנוד כאילו מישהו נשען על הרכב ודוחף אותו מצד לצד.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...