Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי ואיפה יש דוכן של פולקסווגן בפ"ת או קרוב?

וידוע שהטוארג יותר איכותית מהטוסון ורואים זאת גם במחיר אבל האם יש לטוסון מספיק כח ואני אהנה ליסוע עליה ואפשר לוותר על הטוארג...?

מי ייתן יותר תמורה למחיר?

פורסם
אוקיי ואיפה יש דוכן של פולקסווגן בפ"ת או קרוב?

וידוע שהטוארג יותר איכותית מהטוסון ורואים זאת גם במחיר אבל האם יש לטוסון מספיק כח ואני אהנה ליסוע עליה ואפשר לוותר על הטוארג...?

מי ייתן יותר תמורה למחיר?

גבר אתה מבין שהם מסתלבטים עליך עם העניין של הדוכן? :| אם היו מוכרים טוארג על דוכן... כבר לא היה דוכן.

 

 

לדעתי ואני יתייחס קצת יותר בעדינות ופחות זלזול מהשאר פה (למרות שאני די מסכים איתם), בין אם אתה ילד או מבוגר בלי הרבה ידע במוטוריקה הייתי מציע יותר לחקור את הנושא, כי הרכבים שונים לגמרי. טוסון הוא בסה"כ רכב מוגבה עם צמיגים בחתך נמוך, מה גם שהטוסון כבר מוחלפת אוטוטו. וטוארג החדשה היא ואני יסכם במילה אחת, מפלצת.

 

בקיצור, תחקור את הנושא אם אתה באמת רציני לגבי רכישה. ואם אתה סתם ילד שמחפש רכב לאבא, אל תדאג הוא ימצא :wink:

פורסם

אם זכור לי נכון הטוארג הכי זול עולה פי 2 מהטוסון הכי יקר.

אז ההשוואה שלך צריכה להיות - האם לקנות טוארג או 2 טוסונים? :lol:

 

עכשו באמת:

אם הפרוטה מצויה בכיסך,אין פה התלבטות בכלל.הטוארג יושב 7 ליגות מעל הטוסון.

V5

פורסם

הבנתי את הקטע של ההסתבלטות הקטע של הדוכן הפלאפל , וכן ניסיתי לעזור לאבא שלי למצוא את האוטו שיביא לו הכי הרבה תמורה ושאלתי פה כי הבנתי שפה כביכול אנשים מבינים אבל כנראה שבן אדם אומר לך :" לך לבצפר עדיף" כנראה שכמה מן המשתמשים הורסים אותו...

ד"א סיימתי בצפר ואני מתעניין במכוניות ובכל הקשור לזה ... למרות שאנשים מתחכמים שלא זוכרים שהם גם היו בגילי עם הרבה פחות ידע ממה שהם היום מורידים מן העיניין לצערי .

וצודק נסמוך על אבא הוא יודע מה הוא עושה , וזה שמעלי צודק ההשוואה לא הייתה לעניין . תודה לשניכם ולאלה שחשים , תמצאו חיים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...