Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שמי יוסי ואני מחפש רכב לבת זוגתי ולשני ילדי ובעז"ה בקרוב יתווסף עוד תינוק להרחבת המשפחה

בעיקרון התכנון המקורי היה לקנות רכב משפחתי מרווח (כדוגמת ה פוקוס) שישמש את רעייתי וילדיי

 

"הבעיה" קרתה אתמול , שנסעתי עם חבר לים , יש לו ג'יפ מיושן שנת 99,אבל העונג וההנאה לנסוע מטרים בודדים

עם הג'יפ בחולות ולהגיע עד לשפת הים , עוררו אצלי געגועים ורצון עז לרכוש רכב שטח

 

ועכשיו לפרטים טכניים :

התקציב עד 70 אלף

שיהיה נוח לנהיגה בכביש

שידע לסוע גם בשטח עם חולות (אין כל כוונה לצלוח איתו את מדבר יהודה בגשמים)

שלא יהיה רוצח בדלק

 

מאחר ומעולם לא החזקתי ג'יפ ואין לי שום ידע

אשמח אם תוכלו ככה בנקודות להגיד לי לאן אני נכנס וסדר גודל של עלויות (תחזוקה שוטפת + ביטוח וטסט)

 

ייתכן ואולי אין הדבר כלל מתאים לי ואאלץ לוותר על החלום בשלב זה של החיים

 

רב תודות וחן חן לעוזרים

יוסי

 

נ.ב.

התלהבתי מאוד מאיסוזו רודיאו , אבל באחד מחברות הרכב אמרו לי שזו טעות גדולה מאוד שכן הוא שותה דלק כמו לנסוע על משאית ....

פורסם

אני מניח שלא ידעת, אבל נסיעה בשפת הים היא עברה שהקנס עליה הוא 1000 ש"ח.

http://www.tourism-law.co.il/drive.htm

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Tourism/Beaches/Driving.asp

 

זה גם מעשה בלתי חברתי שהורס את חוף הים של כולנו ומסכן את המתרחצים.

 

לגופו של עניין יכול להתאים לך ניסאן טראנו ארוך (יש בנזין ודיזל, ידני ואוטומטי).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בתקציב הזה תוכל לקנות רכבי שטח משנתונים ישנים יחסית, בנוסף מדובר ברכב שיהיה יקר יותר להחזיק, הוא פחות בטיחותי וסביר להניח שעבר יותר קילומטרים.

הרכב היחיד שעולה לי לראש הוא טריוס שמתאים מאוד לשימוש עירוני פלוס מעט שטח קל ביותר או טויוטה ראב 4 שיהיה ישן יותר אבל יציע מרווח פנים גדול יותר.

 

מבחינתי בשביל פעמיים בשנה לרדת עם האוטו לים הייתי מוותר על התענוג וקונה משפחתית סטנדרטית בטוחה וחדישה ונוסע לים עם החבר.

 

בהצלחה.

פורסם
אני מניח שלא ידעת, אבל נסיעה בשפת הים היא עברה שהקנס עליה הוא 1000 ש"ח.

http://www.tourism-law.co.il/drive.htm

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Tourism/Beaches/Driving.asp

 

זה גם מעשה בלתי חברתי שהורס את חוף הים של כולנו ומסכן את המתרחצים.

 

לגופו של עניין יכול להתאים לך ניסאן טראנו ארוך (יש בנזין ודיזל, ידני ואוטומטי).

 

תיהיה רגוע נסענו בשטח שמיועד לרכבי שטח ולא נכנסנו איתו עד לים אלה עד הגדר המתאימה

אם אתה מכיר את איזור גבעת שמורת האירוסים בנתניה , אז יש שם שטח מיועד

 

אנחנו לא ילדים בני 20+ שמתלהבים ....

 

לגופו של עניין * תודה

פורסם

אליבאבא כנראה לא מרגיש טוב, אחרת קשה לי להבין מדוע לא הזכיר בהודעתו את הרקסטון והמוסו מבית סאניונג. אם אתה לא מאלו שמחפשים פוזה ומותגים, הם יתנו לך תמורה לא רעה בכלל לכסף.

 

הוצאות האחזקה של רכב שטח "במידה מלאה" ללא ספק גדולות משמעותית מהוצאות האחזקה של רכב משפחתי. ציינת כבר את צריכת הדלק של האיסוזו, אבל כל רכב שטח עם מנוע בנזין יתן תצרוכת דלק דומה. אתה בהחלט יכול לצפות לתצרוכת דלק שיושבת סביב ה1:5 ברכבים עם מנוע בנזין וגיר אוטומטי. חוץ מצריכת הדלק הגבוהה (היא קצת יותר שפויה אם אתה בוחר רכב עם מנוע דיזל) צריך לקחת בחשבון שגם עלויות הטיפולים גבוהות יותר, עלויות הרישוי גבוהות יותר, עלויות הצמיגים גבוהות יותר. בקיצור - זה לא עסק זול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קח בחשבון בג'יפ בגלל שהרכב מתוכנן לנסיעה בשטח הוא כבד יותר ,

בין היתר בגלל כפילות במכלולי מערכת הנעה או אם שילדת סולם [בחלק מהרכבים ,או הקשחת המרכב לעמוד בעומסים בשטח].

הדבר יגרור צריכת דלק מוגברת לעומת רכב שאינו מיועד לנסיעה בשטח.

בין היתר ישנה פגיעה ביכולת דינמית עקב הגובה הרב.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

סוזוקי xl 7 הדגם הקודם מ - 2002, אם תמצא מ2004 (מתיחת פנים אבל קשה להאמין שיכנס בתקציב).

ג'יפ מצויין לא גבוהה, ככה שהוא נותן נסיעה נעימה בכביש יותר מהרודיאו. אמין וזול יחסית לאחזקה, כמו כל ג'יפ אוכל דלק אבל ברמה הגיונית בניגוד לרודיאו הדלכוהוליסט. והכי חשוב יש לו יכולות שטח מצויינות.

יש לו גם שורת מושבים נוספת מאחור למשפחות מורחבות ואם מוותרים עליה מקבלים אחלה באגז'.

×
×
  • תוכן חדש...