Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאפות לגולף 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מישהו יודע איפה אפשר להשיג קאפות לג'נטים עם הסמל של פולקסווגן לגולף 2001? קאפה אחת מקורית עולה 170 ש"ח מהיבואן!

איפה ניתן להשיג את זה במחיר סביר יותר?

 

תודה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצורפת תמונה.

האם מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג?

המספר הקטלוגי הוא 1JO-601-149-A ושם הדגם הוא מונטריאול.

 

תודה.

1.jpg

פורסם

בדיוק אני רוצה להזמין כאלה ב EBAY

יש בחור טורקי שמחזיק במלאי הבעיה שהוא לא עונה

 

קבל:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-VW-Wheel-Center-Cap-Emblems-Sticker-Decal-2-8-70mm-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ220650351106QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

יש לו כמה מידות : 50 ס"מ

70 ס"מ

 

תכתוב לו גם אולי יענה לך

לפי דעתי הוא עושה עלינו חרם :-)

Golf 2008 MK5

פורסם

huli2000

 

זו רק מדבקה שאפשר לקנות בפנצ'ריות לא צריך טורקי בשביל זה ,

הבחור מחפש את הקאפה בשלמותה זה חלק פלסטיק שמכסה גם את הברגים בג'אנט הנ"ל כולל הסמל .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם
huli2000

 

זו רק מדבקה שאפשר לקנות בפנצ'ריות לא צריך טורקי בשביל זה ,

הבחור מחפש את הקאפה בשלמותה זה חלק פלסטיק שמכסה גם את הברגים בג'אנט הנ"ל כולל הסמל .

 

המדבקה אצלו לא כמו בכל הפאנצ'ריות, היא שמנמונת כזאת ולא מדבקה שיצאה ממדפסת A4

 

אשמח אם תתן לי שם של פאנצ'ריה שיש לה את הדגם שלטורקי יש.

 

תודה

Golf 2008 MK5

פורסם

אני צריך רק את הקאפה עצמה שבאמצע, לא את הפלסטיק עם החורים. אותו יש לי.

יש למישהו מושג איפה אפשר למצוא כזה דבר בארץ?

הלכתי למספר פירוקי רכב ואין להם.

פורסם

בדיוק מה שחשבתי והעליתי את הלינ' מ EBAY

אתה צריך את המדבקה השמנמנה הקיימת באמצע

בירושלים לא מצאתי... ושוב חזרתי לטורקי שמחרים אותנו

 

מה עושים חברים?

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...