Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני ממש מעוניין שתעזרו לי אם כדי לקנות את הרכב אני ירשום מה יצא בבדיקה....

 

הכל תקין חוץ מ.....

 

שלדת מרכב:

תיקוני מרכב,משמעות גבוהה:רכב לאחר תאונה,סימני פגיעה דופן ימיני,תיקוני מרכב וצבע,סימני תיקון בתא המטען+חומר,הוחלפו

חלקי מרכב,דלת אחורית ימינית הוחלפה, כנף אחורית ימינית הוחלפה,סימני פגיעה מלפניםתומך פנימי לפגוש קדמי מוחלף מחובר עם ברגים\מעיכות ושריטות=עמודים:משמעות גבוהה,סימני פגיעה עמודים ימין,נזק בקורות\עמודים,הלחמות\חיבורים לא מקוריים,סימני מילוי חומר,צבע עמודים לא מקורי......

 

מה אתם מבינים מזה כי אני אישית לא הבנתי כלום אם תוכלו לעזור לי אז אני יודה לם מאוד לפי מה שהבנתי אין פגיעה בשילדה עצמה

תעזרו לי בבקשה להבין את כל העיניין.... מחיר 74000....

פורסם

הבנת לא נכון, יש פגיעה בשילדה וזה לא רק קצה שילדה שזה למשל תומך פנימי לפגוש שמחובר בברגים אלא נזק לעמודים ולקורות + ריתוכים + חיבורים + חומר מילוי בעמודים.

משמעות - הרכב עבר תאונה דיי רצינית ועבר ריתוכים בשילדה.

 

מאזדה 3 זה הרכב האחרון שיש בו מחסור אז המלצתי היא לדלג לרכב הבא.

 

בהצלחה.

פורסם

אתה בטוח שזה פגיעה ממשית בשילדה כי בבדיקה זה לא רשום תחת שילדת הרכב אלה שילדת מרכב שלפי מה שהבנתי יש הבדלים....

גם הבנתי שכל זה תוקן וגם המחיר הוא מתחת למחירון אז אני לא יודע מה אתה אומר?

פורסם

זה אמור להיות שילדה/מרכב. במרכב הכוונה היא בד"כ לפח חיצוני שסביר שיהיו תיקוני צבע אי מעיכות/שריטות.

שילדה זה החלק המהותי יותר ואם יש פגיעות שילדה אז המצב לא טוב.

 

תאונת שילדה אפשר לתקן למראית עין אבל בתכנון השילדה נעשה שימוש בחומרים מסויימים ותרכובות מסויימות שאי אפשר לשחזר בתיקון, חלקים סופגי אנרגיה סופגים את עוצמת הפגיעה בזמן תאונה ולמעשה קורסים ובתיקון הם מוחלפים בפלדה או חלקי מתכת אחרים שלא יתנהגו אותו דבר בזמן תאונה חוזרת ועלולים אף להשפיע על התנהגות הכביש.

המשמעות היא שבזמן תאונה חוזרת הרכב יכול פשוט להתפרק וכבר ראיתי רכבים שעברו תיקונים כאלה מתמודדים עם תאונה נוספת וזה היה באמת לא נעים.

 

גם במחיר נמוך יותר לא הייתי רוכש רכב כזה בשום פנים ואופן מהסיבות שפירטתי, אני ממליץ בחום לחפש רכב אחר וכמו שציינתי למצוא מאזדה 3 שמורה יותר זה לא צריך להיות בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...