Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד

שמעת מחברים.

אז תסביר לי איך מכונית של 109 כ"ס היא "הרבה יותר חלשה" ממכונית של 105 כ"ס(מזדה) או 100 כ"ס (פוקוס). אלה נתונים שהם סתם ממישהו בחברת מזדה וסתם ממישהו בחברת מיצ'ובישי...

תבין שכיום נפח מנוע לא אומר דבר על ההספק...

מיצובישי לאנסר החדשה :

109 כ"ס 0-100 14.3 שניות

פוקוס :

100 כ"ס 0-100 13.7 שניות

מסתבר ש 100 חמורים של פוקוס יותר זריזים מה 109 של לאנסר.

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיצובישי לאנסר החדשה :

109 כ"ס 0-100 14.3 שניות

פוקוס :

100 כ"ס 0-100 13.7 שניות

מסתבר ש 100 חמורים של פוקוס יותר זריזים מה 109 של לאנסר.

 

וזה בדיוק מה שמדבר לנהגת פותחת השירשור....

 

כשקניתי את הלנסר בדקתי את כולן, לא שמעתי מ"חברים". הפרמטרים שלי דומים למה שנכתב בתחילת השירשור ולא סתם בחרתי את המיצובישי.

אגב, את הנתונים של התאוצה בחרת מ " סתם מישהו שקרא נתונים שנרשמו על הדף"? (ציטוט שלך ורק שלך).

בקיצור, אם אתה כותב משהו בפורום ייעוץ, אנא אל תסתמך על חברים ותתיחס בבקשה לנתוני יצרן באופן זהה ולא רק כשנח לך.

והעיקר, תלמד מתמטיקה.

אה כן, מאותם נתונים שנרשמו על הדף מסתם אחד שהוא היצרן, הפוקוס נוסעת 9.4 ק"מ לליטר בעיר והלנסר "שהרבה יותר חלשה" נוסעת 11.2 ק"מ לליטר,בעיר.

בקיצור, הלנסר גם חזקה יותר, גם חסכונית יותר וגם בטוחה יותר מהפוקוס ומהמזדה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עברתי תאונה קשה עם פוקוס (2008) של נהג שנסע באדום ונכנס בי בצד ויצאתי עם זעזוע מוח קל בשבילי פורד עדיפה על כל יפנית אחרת מבחינת בטיחות.

דרך אגב הפוקוס הלכה טוטאלוס.

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם
עברתי תאונה קשה עם פוקוס (2008) של נהג שנסע באדום ונכנס בי בצד ויצאתי עם זעזוע מוח קל בשבילי פורד עדיפה על כל יפנית אחרת מבחינת בטיחות.

דרך אגב הפוקוס הלכה טוטאלוס.

 

ד"ש לשנות ה-80...לשם שייכות הדעות שלך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם אלו האופציות, הפוקוס והקורולה יהיו הבחירות הטובות ביותר. הפוקוס היא מכונית מוצלחת מאוד, אבל המנוע מרגיש עליה קצת קטן. הקורולה זריזה ומרווחת, אבל כמו שציינת - ברמת הגימור של ציי הרכב, רמת הבטיחות לא מספיקה. בכל הקשור ל"דוושה התקועה" - אין מה לדאוג.

פורסם

אני כבר חודש וחצי עם לאנסר 2010 שקיבלתי (לא היתה לי אפשרות לבחור)עם 6 ק"מ.רכב חברה.

בבית יש לי פוקוס 2006.

הפוקוס איכותית,נוחה מאוד,אבל עצלנית.

הלאנסר יותר זריזה,(ונוחה פחות או יותר כמו הפוקוס) אבל איכות החומרים ממש גרועה- יש לך תחושה שעוד רגע הרכב מתפרק.(כבר נפל לי בוקר אחד הפלסטיק של הקורה הימנית כולו!).גם מבחינת יציבות היא לא ממש קטר.

חבר,אתה חופר

פורסם

נפילת הפלסטיק של הקורה הימנית זה בדרך כלל קורה בגלל התקנה לקויה של דיבורית - קרה גם לי בקורולה(שגם כן לא מלכת ההרכבה)

פורסם
וזה בדיוק מה שמדבר לנהגת פותחת השירשור....

 

כשקניתי את הלנסר בדקתי את כולן, לא שמעתי מ"חברים". הפרמטרים שלי דומים למה שנכתב בתחילת השירשור ולא סתם בחרתי את המיצובישי.

אגב, את הנתונים של התאוצה בחרת מ " סתם מישהו שקרא נתונים שנרשמו על הדף"? (ציטוט שלך ורק שלך).

בקיצור, אם אתה כותב משהו בפורום ייעוץ, אנא אל תסתמך על חברים ותתיחס בבקשה לנתוני יצרן באופן זהה ולא רק כשנח לך.

והעיקר, תלמד מתמטיקה.

אה כן, מאותם נתונים שנרשמו על הדף מסתם אחד שהוא היצרן, הפוקוס נוסעת 9.4 ק"מ לליטר בעיר והלנסר "שהרבה יותר חלשה" נוסעת 11.2 ק"מ לליטר,בעיר.

בקיצור, הלנסר גם חזקה יותר, גם חסכונית יותר וגם בטוחה יותר מהפוקוס ומהמזדה.

 

תודה לכולם על הרצון הטוב,

האם אכן נתוני היצרן לגבי צריכת הדלק של המיצובישי משקפים אמת? אם כן זו מהפכה לגבי המיצובישי שהיתה ידועה, לפחות לפשוטי העם כמוני :wink: כזללנית?

פורסם

בקיצור, הלנסר גם חזקה יותר, גם חסכונית יותר וגם בטוחה יותר מהפוקוס ומהמזדה.

 

תיקון קטן ברשותך - לפוקוס ציון בטיחות גבוה יותר בהגנה על נוסעים מבוגרים (נהג ונוסע מלפנים),

למרות שאין לה כרית אוויר לברכיים.

 

לרחלי - תצרוכת הדלק שמפרסמת היצרנית היא לא תצרוכת הדלק לה תזכי בפועל. באף מכונית.

אבל היא נותנת אינדיקציה כללית ולפי כלל אצבע, מכונית שבעלון הפרסומי צורכת פחות דלק

ממתחרתה, כנראה תצרוך גם פחות דלק במציאות. אבל יש יוצאים מהכלל.

פורסם
וזה בדיוק מה שמדבר לנהגת פותחת השירשור....

 

כשקניתי את הלנסר בדקתי את כולן, לא שמעתי מ"חברים". הפרמטרים שלי דומים למה שנכתב בתחילת השירשור ולא סתם בחרתי את המיצובישי.

אגב, את הנתונים של התאוצה בחרת מ " סתם מישהו שקרא נתונים שנרשמו על הדף"? (ציטוט שלך ורק שלך).

בקיצור, אם אתה כותב משהו בפורום ייעוץ, אנא אל תסתמך על חברים ותתיחס בבקשה לנתוני יצרן באופן זהה ולא רק כשנח לך.

והעיקר, תלמד מתמטיקה.

אה כן, מאותם נתונים שנרשמו על הדף מסתם אחד שהוא היצרן, הפוקוס נוסעת 9.4 ק"מ לליטר בעיר והלנסר "שהרבה יותר חלשה" נוסעת 11.2 ק"מ לליטר,בעיר.

בקיצור, הלנסר גם חזקה יותר, גם חסכונית יותר וגם בטוחה יותר מהפוקוס ומהמזדה.

 

בני בוקר טוב!

ראשית כל לא יצא לברך אותך על הרכישה-שמח שאתה מרוצה!

כשביצעת נסיעת מבחן על הפוקוס 1.6, אם היית יודע שקיימת אופציה למנוע 2.0 גרסאת סטיישן, בתוספת סמלית של 7000 שח, האם היית בוחר אחרת? (להזכירך צריכת דלק ממוצעת לפי נתוני יצרן הינה 1:13 ב1.6 או 1:12.5 ב2.0)

יום טוב!

פורסם
בני בוקר טוב!

ראשית כל לא יצא לברך אותך על הרכישה-שמח שאתה מרוצה!

כשביצעת נסיעת מבחן על הפוקוס 1.6, אם היית יודע שקיימת אופציה למנוע 2.0 גרסאת סטיישן, בתוספת סמלית של 7000 שח, האם היית בוחר אחרת? (להזכירך צריכת דלק ממוצעת לפי נתוני יצרן הינה 1:13 ב1.6 או 1:12.5 ב2.0)

יום טוב!

ידעתי

בכל זאת בחרתי בלנסר.

אגב, כשאני קונה מכונית חדשה אין לי סנטימנטים ואני משתדל לשקלל את מה טוב לי כאדם מבוגר עם רגליים ארוכות יחסית.

מה שאהבתי בלנסר 1500 החדשה, פרט לנתונים טכנים כאלה ואחרים היא ההרגשה. תאוצה יפה בזינוק, גיר טיפש ומיושן 4 הילוכים (לעומת הלנסר החזקה יותר, דבר שמתבטא בתאוצה ובזינוק), פשטות לוח השעונים והכסא שמאד נח.

אין שום קירקוש מהאוטו למרות שעבר כבר 16K ק"מ עם שלושה נהגים...

אגב, חזרתי לשבוע לקורדובה הישנה שלי (מודל 2007 עם 90K ק"מ) וממש נהניתי שוב ושוב מהכח היחסי שלה, איכות ההרכבה ו...הגיר הרגיל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ארבע המכוניות צורכות פחות-או-יותר אותה כמות של דלק

 

ממש לא נכון. הקורולה חסכונית יותר מהפוקוס ומהמאזדה, לפי נתוני רכבי ליסינג של חברת מטריקס. הלאנסר החדש הנוכחי לא נבדק, אבל הקודם לא היה חסכוני. אם החסכון הכספי משמעותי ? פותחת השירשור תחשב בעצמה כמה שווה לה חסכון של 15%-20% בדלק.

 

אה כן, מאותם נתונים שנרשמו על הדף מסתם אחד שהוא היצרן, הפוקוס נוסעת 9.4 ק"מ לליטר בעיר והלנסר "שהרבה יותר חלשה" נוסעת 11.2 ק"מ לליטר,בעיר.

.

 

הקשר בין נתוני יצרן והמציאות הוא לא ממש עקבי. כפי שאבישי הראה פה לגבי תאוצות, יתכן גם לגבי צריכת הדלק. לפי נתוני קצין הרכב של מטריקס, בעוד שלפי היצרן הסיביק וI30 יותר חסכוניות מהקורולה, במציאות הן צורכות יותר דלק מהקורולה.

לגבי הלנסר הנוכחית עדיין לא פורסם, אבל עדיף להיזהר מנתוני יצרן.

 

יהודה

פורסם
ממש לא נכון. הקורולה חסכונית יותר מהפוקוס ומהמאזדה, לפי נתוני רכבי ליסינג של חברת מטריקס. הלאנסר החדש הנוכחי לא נבדק, אבל הקודם לא היה חסכוני. אם החסכון הכספי משמעותי ? פותחת השירשור תחשב בעצמה כמה שווה לה חסכון של 15%-20% בדלק.

 

חסכון של 20% בקורולה לעומת השתיים האחרות באותם תנאי דרך בדיוק על-ידי אותם משתמשים?

אם לא, הערך של הנתונים האלה זהה לערכם של נתוני יצרנית (כלומר - לא רלוונטי). ואגב, כמה

מבין הקורולה שנכללות בנתונים שאתה מתאר היו רובוטיות ולא אוטומטיות?

 

ועוד שאלה. מה הקשר בין תצרוכת הדלק של הלנסר הקודמת וה"לא חסכונית" לטענתך, לבין הדור

החדש? השם על דלת תא המטען?

פורסם

יהודה

כמו אבישי שלפניך בשירשור, אתה מדבר על נתונים שאתה עצמך מודה שאין בידך.

אז כל עוד אתה לא יודע כמה צורכת הלנסר החדשה, תואיל בטובך לא להכניס אותה למשוואה כלשהיא.

וכמו שרועי אמר, נתוני יצרן חשובים לצורך השוואת הנתונים היחסיים בין המכוניות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...