Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברצוני להתייעץ בנוגע לקניית רכב חדש,

מדובר בעיקר על נסיעות עירוניות של כ 15K-10K בשנה.

יאריס - מדובר על הדגם עם הגיר הידני עם ה 6 הילוכים, ולא הגיר הרובוטי. מחיר כ 98 אלף.

סוויפט - 1.5 אוטומט 105 אלף,

מאזדה - 1.5 110 אלף.

 

ברצוני לשמוע את דעתכם בנוגע לדגמים על היתרונות והחסרונות של כל דגם.

 

תודה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

לדעתי מאזדה 2 לא מצדיקה את מחירה הגבוה. היה לנו רכב כזה למשך כ-8 חודשים מליסינג דווקא בגירסה המאובזרת דנדש מניילונים. למראות זאת ההרגשה בסלון זולה ולא נעימה. הישיבה לא נוחה בצורה קיצונית. לי אישית היה העונש לבלות ברכב זה יותר משעה. מורגש החוסר במקומות האיחסון. כך שהדברים (הארנקים, המשקפיים, הניירות) באופן קבוע היו מוצאים את דרכם לרצפה. הקמצנות מורגשת בכל. כך למשל פנל ההילוכים לא מואר. יש האומרים שניתן להתרגל, אותי זה היה מרגיז לאורך כל הדרך. בקיצור, הארגונומיקה על הפנים. הפלסטיקים קשיחים ובאיכות ירודה. אחרי חודשיים-שלושה הופיעו הקירקושים. היו גם התקלות בנעילת דלת הנוסע הקידמית (רכב יפני מניילונים!). הרכב עושה רושם נמרץ (זום-זום). אך הוא איננו כזה. הרבה רעש מעט ביצועים, עגלה לא קטנה. למעשה סיוויק הייבריד העצלן נמץ בהרבה ממנו. כמובן שאת כל רעשי הסביבה חודרים פנימה. בנוסף הוא גם זוללן לא קטן. 1 ל-9 בתוך העיר, 1 ל-12 על הכביש המהיר, וזה לנהג ההיברידי החיסכוני כמוני. לאישתי היה יוצא עוד יותר גרוע. אולי ב-90 K זו הייתה אופציה שווה התייחסות, אבל ב-110 זה פשוט צחוק.

 

לדעתי (אני אומר זאת בתור הבעלים של רכב יפני) בסגמנט הסופרמיני האירופיות עדיפות. במחיר של מאזדה 2 ניתן להסיג את הפולו החזקה והאיכותית בהרבה. ואם כבר יפניות, לאחר מיקוח ניתן להביא במחיר כזה את הג'ז העדיפה בהרבה. כמובן שפורד פיאסטה עדיפה גם כן. ההשקעה הטכנולוגית בשתיים הנ"ל לאין ארוך גדולה יותר! ואם יורדים במחיר אז ישנם מבצעים מאוד מעניינים עבור סיאט איביזה. אישית לא הייתי נוגע לא ביאריס (מחיר מופרז בטירוף) ולא בסוויפט (בעיות צבע, ושוב מחיר גבוה מדי).

פורסם

את היאריס הייתי שם בצד. עם כל החיבה שלי לגיר ידני, קשה לי להמליץ עליו למי שמתכוון לנהוג 15K קילומטרים בשנה בפקקים עירוניים (ואם מדובר בירושליים, על אחת כמה וכמה)

 

החיסרון הגדול ביותר של הסוויפט הוא בנוחות הנסיעה - כל עוד מדובר בנהג + נוסע היא עוד נסבלת, אבל ברגע שנכנס מישהו למושב האחורי נוחות הנסיעה מדרדרת משמעותית.

 

דגמים נוספים? יונדאי I10/I20 שנותנות לדעתי תמורה טובה מאוד לכסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לדעתי מאזדה 2 לא מצדיקה את מחירה הגבוה. היה לנו רכב כזה למשך כ-8 חודשים מליסינג דווקא בגירסה המאובזרת דנדש מניילונים. למראות זאת ההרגשה בסלון זולה ולא נעימה.נכון, כי לא מדובר פה ברכב סאלון. הישיבה לא נוחה בצורה קיצונית. כנראה שאתה לא יודע לכוון לך את המושב בצורה טובה. לי יש את ה-2 שנתיים וחצי, והיא דיי נוחה (ואין לי כאבי גב גם בנסיעות של שעה וחצי+) לי אישית היה העונש לבלות ברכב זה יותר משעה. מורגש החוסר במקומות האיחסון פה אני מסכים איתך. כך שהדברים (הארנקים, המשקפיים, הניירות) באופן קבוע היו מוצאים את דרכם לרצפה. הקמצנות מורגשת בכל. כך למשל פנל ההילוכים לא מואר משום שיש לך על הצג איזה הילוך מוכנס. האור לא כזה רלוונטי פה. יש האומרים שניתן להתרגל, אותי זה היה מרגיז לאורך כל הדרך. בקיצור, הארגונומיקה על הפנים. הפלסטיקים קשיחים ובאיכות ירודה ממש לא נכון. אצלי הכל יושב במקום, נכון שיש קירקושים שהופיעו אחרי שנה וחצי+-, אבל זה ברכב הספציפי שלי, עקב מערכות סטריאו כאלו ואחרות (לא אפרט, זה לא לעניין).. אחרי חודשיים-שלושה הופיעו הקירקושים. היו גם התקלות בנעילת דלת הנוסע הקידמית (רכב יפני מניילונים!). הרכב עושה רושם נמרץ (זום-זום). אך הוא איננו כזה באמת? הוא הרבה יותר נמרץ מהרבה רכבים, כולל את כלל המשפחתיות הגדולות של ה-2 ליטר כמו מונדאו,B4 מאזדה 6 וכו'. הרבה רעש מעט ביצועים, עגלה לא קטנה. למעשה סיוויק הייבריד העצלן נמץ בהרבה ממנו עכשיו אתה באמת רושם לא לעניין בכלל. כמובן שאת כל רעשי הסביבה חודרים פנימה הרכב לא מבודד כמו רכב סאלון, זה נכון, וחסכו ממנו משקל וזה החיסרון שלו. אבל המנוע שקט, ובנסיעה רגועה לא כלכך שומעים אותו. למעשה, כשהרכב מונע והוא עומד, תמיד שואלים אותי אם הוא מונע באמת או לא. בנוסף הוא גם זוללן לא קטן. 1 ל-9 בתוך העיר, 1 ל-12 על הכביש המהיר, וזה לנהג ההיברידי החיסכוני כמוני כנראה שאתה לא נהג כזה "הייברידי". אני מוציא מהרכב 1 ל- 15-16 מחוץ לעיר, ובתוך העיר 1 ל- 10 בנסיעה הייברדית כמו שאתה טוען. וזה בדוק כמה וכמה פעמים. לאישתי היה יוצא עוד יותר גרוע. אולי ב-90 K זו הייתה אופציה שווה התייחסות, אבל ב-110 זה פשוט צחוק המחיר קצת מופקע, אתה צודק. חבל שהעלו אותו.

 

תגובות שלי אליך. מניסיון של שנתיים וחצי על המאזדה.

מ-3 המכוניות שבכותרת, אני בחרתי במאזדה. עדיפה בתור חבילה, וגם מהנה מאוד לנהיגה.

לפותח השירשור - תעשה את השיקולים שלך, יש עוד הרבה אופציות במחיר הזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מחיר היאריס מופרך למשומשת, לחדשה ממש לא היא החסכונית והאמינה בקטגוריה והרכב הכי שומר על ערך במדינה, בעוכריה יש חוסר איבזור, מראה ומרווח, במחיר של מאזדה 2 פולו TSI עדיפה אם אתה יכול לחכות, אפשר גם פונטו איבו או גרנדה פונטו רובוטיות תלוי איזה איבזור ורמת מחיר אתה מעדיף, אין מה לחשוש מרובוטי בעליות כי יש היל הולדר.

פורסם

את היריס הייתי מוריד (ידנית),סוויפט גם מוריד(דגם שמוחלף בסוף השנה) מאזדה חוץ מזריזות לא מצדיקה את המחיר,הייתי מתמקד בפורד פיאסטה(הנמכרת מסוגה באירופה) ורכב הכי איכותי(מנוע קצת עצל) וגם יונדאי I20 מאובזרת ומנוע מצויין (ב1600).

פורסם

כדאי לבדוק גם את סקודה פביה שתגיע בקרוב עם ה-1.2 TSI. אני אישית הייתי לוקח אותה גם עם ה-1.6.

 

שבת שלום!

פורסם

ה"זריזות" היא למעשה הרגשה סובייקטיבית, פשוט ב-2 הטורים עולים גבוה בקלות וזה עושה את הרושם. אבל ישנם פרמטרים אובייקטיביים. כמובן שלא מדדתי את הביצועים עם הסטופר, היה לי המדד משלי - שני הרמזורים האחרונים בדרך לוד ביציאה מתל אביב. סיוויק הייבריד יוצא מרמזור שלפני האחרון ומספיק לעבור את האחרון בעודו ירוק. אם לוחצים חלש, אז האחרון מספיק להבהב. במאזדה 2 עם כל הזום-זום והרעש לא היה סיכוי. הרמזור נהיה צהוב עוד עשרות מטרים לפני. אגב, טויוטה הרובוטית גם צולחת בקלות את מבחן הרמזורים. כך שיש לי ספקות מוצדקים לגבי זריזותה המעשית של מאזדה 2.

פורסם

אם כבר סופרמיני אז לך על פיאסטה למרות הביצועים הדי חלשים הרכב פשוט מעולה,פיגו 207 איכותית,תא נוסעים מעוצב,בטיחות גבוהה,גם הגאז רכב נחמד אבל הוא יקר מדי.

פורסם

אוהב "להרגיש" אוטו - פולו החדשה

 

בכמה רמות מעל היפניות האלה .

תמתח קצת ל113 אלף

ותקבל פולו TSI

איכות חומרים שמצחיק להשוות למזדה2\סוויפט , נסיעה הרבה יותר נוחה ושקטה להפליא.

שילוב גיר מנוע שישאיר מאחור את המזדה2\סוויפט.

וגם הרבה יותר יפה!

 

מאוד מאוד מומלץ שלא תעשה טעות ותפנה זמן לעשות נסיעה על הפולו 1400 שיש בסוכניות כרגע

פורסם
אגב, טויוטה הרובוטית גם צולחת בקלות את מבחן הרמזורים. כך שיש לי ספקות מוצדקים לגבי זריזותה המעשית של מאזדה 2.

 

אז אם נהיה "ילדים" לרגע עד הסוף, ב"מבחן" ראש בראש שחבר רצה לעשות עם קורולה רובוטית, הוא "קיבל" בראש ממאזדה 2, בערך מכונית וחצי+. אז בבקשה ממך. שוב, אם המדד שלך הוא לפי עברתי רמזור או לא, כנראה שהמדד שלך מוטעה. בכל מקרה, אין לי מה להתווכח איתך.

במחיר של המאזדה גם אני כיום הייתי שוקל את הפולו או הפיאסטה אפילו. ושוב, כמו שרשמו מעליי, אם אתה רוצה הנאה מנהיגה - תקנה את המאזדה, שבאמת מעלה לי חיוך בכל נסיעה :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מדובר בעיקר על נסיעות עירוניות של כ 15K-10K בשנה.

יאריס - מדובר על הדגם עם הגיר הידני עם ה 6 הילוכים, ולא הגיר הרובוטי. מחיר כ 98 אלף.

סוויפט - 1.5 אוטומט 105 אלף,

מאזדה - 1.5 110 אלף.

 

ברצוני לשמוע את דעתכם בנוגע לדגמים על היתרונות והחסרונות של כל דגם.

 

Sygnus, מהסתכלות על רשימת הרכבים שבחרת נראה כאילו הדרישות שלך מהרכב זה סופר מיני יפני, האם יש דרישות/העדפות נוספות?

לבחור ביאריס הידנית זה כמו לאמר שהדרישות שלך הן צריכת דלק נמוכה ומחיר נמוך, ואתה מעדיף לחסוך בבטיחות ואבזור.

לבחור במזדה2 זה כמעט בדיוק ההפך, מחיר גבוה משולב עם צריכת דלק לא נמוכה (לקטגורית הסופר מיני), אך מקבלים אבזור ובטיחות.

לסוויפט אני לא אתייחס מכיוון שאין לי נסיון איתה.

 

לדעתי אתה צריך לפזול לכיוון דגמים אחרים, רבים הוצעו לך כאן. אם תוכל לתת לנו רשימת דרישות מהרכב נוכל לחדד את ההצעות.

אני רק אציין שאם אתה פוזל לכיוון המזדה בשל הזריזות המדוברת שלה, ולא פוחד להוציא 110,000 שקל בשביל "רק סופרמיני", על פי הנתונים היבשים אין כמעט סיבות לא להעדיף את הפולו 1.2 TSI. (מלבד אולי ירידת ערך, אבל בשביל זה צריך תואר בחיזוי עתידות)

פורסם

תודה חבר'ה על התגובות,ה

רכב אמור לשרת את אמא (אתמול נמכרה הלאנטיס 97 אוטומט שלה),

היא מעוניינת ברכב אמין, בלי התעסקויות מיותרות עם מוסכים, כמו הניסיון הטוב שהיה לה עם הלאנטיס.

הרגשתי במאזדה 2 ובסוויפט דיי צפוף יחסית ליאריס - תקנו אותי אם אני טועה לגבי זה. וזה גם דיי חשוב בשבילה.

 

מבחינת ה 3 רכבים שציינתי, משום מה אני נוטה לכיוון היאריס הידנית, שהיא גם זולה משמעותית ביניהן, מרווחת יותר,

ומהרגשה שלי בתא הנוסעים איכות הגימור היא הטובה ביותר.

הבעיה - אין דגמי ידנית לנסיעת מבחן בארץ, רק עם הגיר הרובוטי.

וגם חשש שלי מבחינת כל המערכות הממוחשבות ברכב (אפילו מד המהירות הוא דיגיטלי).

 

לצערי פולו לא תבוא בחשבון הפעם, אבל תודה שהזכרתם את הונדה ג'אז ופורד פיאסטה, שאני אבדוק אותן,

למרות שחוזרים לרמת המכירים של סוופיט ומאזדה 2, ואז השאלה - האם יש תמורה לתוספת של 8-13 אלף ש"ח מעל היאריס ?

 

תודה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

×
×
  • תוכן חדש...