Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה: הבעיה בכלל לא בדוושה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה אנשים מתו מתקלות שיצרנים לא דיווחו עליהם ולא זכו לספר על כך?

כנראה שאף פעם לא נדע..

 

אחלה תירוץ לשיכנוע עצמי.

מענין ש2 החברות אשר נתפסו על העלמת ועיכוב מידע שתיהן יפניות.

אם הדבר היה קורה ברכבים מתוצרת אירופה בלתי ניתן היה להסתיר את זה , הכל יוצא החוצה היום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לאור חשיבות הנושא (בעיני) והעניין הרב - וכדי שלא ייעלם בדיונים למי יש גדול יותר, ליפניות או לאירופאיות - הנושא מובא בשרשור נפרד (כפי שנלקח ישירות מאתרו של רוני אהרונוביץ, Netcar):

 

שרשור מקורי:

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=126727&lb=0

 

עיקרי טקסט מתוכו:

הבעיה היא כנראה בכלל לא בדוושה (או לא רק בדוושה), אלא בהיעדר מערכת בקרה ממחושבת (ב- VW, למשל, יש).

הוכח כי ניתן לדמות קצר חשמלי שגורם לתאוצה בלתי מבוקרת ללא רישום תקלה במחשב הרכב.

הוכח בשידור חי של ABC ע"י פרופ' מאוניברסיטת אילינוי, כי מחשב ניהול המנוע של טויוטה לא מסוגל לאתר תקלות בדוושת התאוצה.

 

גילוי מסעיר, ללא ספק.

 

 

אתה מוזמן אליי למוסך, בלי להכין אותי מראש, ותקבל בשידור חי מצגת של תקלות שהמחשב לא מזהה, כולל בפוטנציומטר דוושת בלם, ברכבים אירופאיים למהדרין. אם יהיה לך מזל, גם תהיה באותו יום תקלה לא מאובחנת בדוושת תאוצה (יש כאלה, אבל לא כל יום).

פורסם

מה אתם מתרגשים? זה כבר ידוע שהתגובות של בר 72 וcx25 לא רלוונטיות לכלום

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אחלה תירוץ לשיכנוע עצמי.

מענין ש2 החברות אשר נתפסו על העלמת ועיכוב מידע שתיהן יפניות.

אם הדבר היה קורה ברכבים מתוצרת אירופה בלתי ניתן היה להסתיר את זה , הכל יוצא החוצה היום.

 

אמר ד"ר לשכנוע עצמי "אם לא שמעתי זה לא קיים". אני בטוח ב-100% שברכב האירופאי שלי קיים פגם כלשהו בייצור שעלול לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. כנ"ל לגבי כל יצרנית על פני כדור הארץ. לפני הקמת Euro NCAP ליצרניות היה מאד נוח להסתיר את העובדה שהרכבים שלהם מלכודת מוות. חברות קיימו מבחני ריסוק פנימיים סודיים ושחררו את הדגם לשוק. בעקבות הקמת EuroNcap תוצאות מבחני הריסוק הפכו לנגישים לקהל הצרכנים, דירוג בטיחות התחיל להשפיע ישירות על מכירות הרכבים ופתאום איזה קסם שיפור משמעותי בבטיחות. שיקולים כלכליים נטו. אם הייתה דרך מהירה (יחסית) לבדוק כל דגם ודגם שיוצא לשוק היו מגלים כשלים חמורים אצל כל חברה שעלולים לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. אבל תמשיך לשכנע את עצמך שזה לא קיים. מדהים איך אדם בגילך לא מבין כיצד מתנהל העולם.

פורסם
גילוי מסעיר, ללא ספק.

אתה מוזמן אליי למוסך, בלי להכין אותי מראש, ותקבל בשידור חי מצגת של תקלות שהמחשב לא מזהה, כולל בפוטנציומטר דוושת בלם, ברכבים אירופאיים למהדרין. אם יהיה לך מזל, גם תהיה באותו יום תקלה לא מאובחנת בדוושת תאוצה (יש כאלה, אבל לא כל יום).

 

עבור רוב חברי הפורום (ותושבי הכדור בכלל) אני מניח שאכן מדובר בגילוי מסעיר. בנוסף, ה"גילוי" שאתה מזלזל בו משום מה, הוא לא רק שזה יכול לקרות, אלא שטויוטה (לאורך זמן) הכחישו שזה יכול לקרות.

 

מה אתם מתרגשים? זה כבר ידוע שהתגובות של בר 72 וcx25 לא רלוונטיות לכלום

 

בשל נמהרותך אולי לא שמת לב שלא מדובר ב"תגובה" שלי אלא בידיעה שנראתה לי מעניינת והבאתי אותה לעיון החברים כאן. אם היא לא רלוונטית - למה אתה מגיב לה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אמר ד"ר לשכנוע עצמי "אם לא שמעתי זה לא קיים". אני בטוח ב-100% שברכב האירופאי שלי קיים פגם כלשהו בייצור שעלול לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. כנ"ל לגבי כל יצרנית על פני כדור הארץ. לפני הקמת Euro NCAP ליצרניות היה מאד נוח להסתיר את העובדה שהרכבים שלהם מלכודת מוות. חברות קיימו מבחני ריסוק פנימיים סודיים ושחררו את הדגם לשוק. בעקבות הקמת EuroNcap תוצאות מבחני הריסוק הפכו לנגישים לקהל הצרכנים, דירוג בטיחות התחיל להשפיע ישירות על מכירות הרכבים ופתאום איזה קסם שיפור משמעותי בבטיחות. שיקולים כלכליים נטו. אם הייתה דרך מהירה (יחסית) לבדוק כל דגם ודגם שיוצא לשוק היו מגלים כשלים חמורים אצל כל חברה שעלולים לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. אבל תמשיך לשכנע את עצמך שזה לא קיים. מדהים איך אדם בגילך לא מבין כיצד מתנהל העולם.

ספקולציה מהסוג המצוטט ראויה במקרה הטוב להרמת גבה. במקרה הפחות טוב אותו "ביטחון ב 100%" שמשהו חייב להיות פגום באוטו שלך, מצביע אולי על פגם אבל לאוו דווקא באוטו.

פורסם

ההיסטוריה לא יכולה להוכיח שום דבר כזה. היא מקסימום יכולה להצביע על אפשרות סטטיסטית שקיים אצלך באוטו, או בכל אוטו אחר, או בכל מוצר אחר, לצורך הענין, פגם שעדיין לא התגלה, זהו. לו היית מביא איזה שהוא מחקר סטטיסטי, המצביע על כך שבאחוז גבוה מהדגמים שיוצרו ע"י יצרן איזה שהוא, התגלו כשלים שהם תוצאת תכנון או ייצור לקוי, גם אז יכולת להצביע על אפשרות מסתברת, ותו לא. מחקר כזה אגב, סביר להניח, אינו קיים. קצת צורם לקרוא הכרזות מהסוג שאתה מכריז כאן. כדאי שנקודת המוצא שלך תהא שיש מידה מינימלית של אינטיליגנציה אצל מי שקורא אותן. 

פורסם

אם חברות מזון, טבק, צעצועים, תרופות שיווקו במשך שנים מוצרים מסוכנים מאד לאדם, הסתירו מידע ומחקרים, השתמשו בחומרים מסוכנים לצרכן ולסביבה רק בגלל עלויות יצור נמוכות אין שום סיבה שתעשיית הרכב לא מתנהלת בצורה דומה. זו הייתה כוונתי.

פורסם
מה אתם מתרגשים? זה כבר ידוע שהתגובות של בר 72 וcx25 לא רלוונטיות לכלום

 

בדיוק כמו התגובה שלך הנ"ל , בפעם הבאה עשה טובה ואל תגיב אם אין לך משהו חכם לכתוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אמר ד"ר לשכנוע עצמי "אם לא שמעתי זה לא קיים". אני בטוח ב-100% שברכב האירופאי שלי קיים פגם כלשהו בייצור שעלול לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. כנ"ל לגבי כל יצרנית על פני כדור הארץ. לפני הקמת Euro NCAP ליצרניות היה מאד נוח להסתיר את העובדה שהרכבים שלהם מלכודת מוות. חברות קיימו מבחני ריסוק פנימיים סודיים ושחררו את הדגם לשוק. בעקבות הקמת EuroNcap תוצאות מבחני הריסוק הפכו לנגישים לקהל הצרכנים, דירוג בטיחות התחיל להשפיע ישירות על מכירות הרכבים ופתאום איזה קסם שיפור משמעותי בבטיחות. שיקולים כלכליים נטו. אם הייתה דרך מהירה (יחסית) לבדוק כל דגם ודגם שיוצא לשוק היו מגלים כשלים חמורים אצל כל חברה שעלולים לגרום לתאונה בהסתברות מסויימת. אבל תמשיך לשכנע את עצמך שזה לא קיים. מדהים איך אדם בגילך לא מבין כיצד מתנהל העולם.

 

 

ממרום גילי אני יכול בהחלט לקבוע שכיוון שהיצרן בחיר ליבך שיקר וגרם למוות של לקוחות שלו אשר נהגו ברכבו , אתה מניח שכל היצרנים כולם נוהגים באותה דרך.

המציאות והעובדות בשטח למשל ב 20 שנה האחרונות בענף הרכב מוכיחות שלא כך הוא.

 

טויוטה שיקרו, והסתירו מידע, אחלה של אמינות ואמירת אמת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה למען קוראי העתיד, הסיפור הסתיים.

 

טויוטה תשלם הון עתק, אך לא תודה באשמה

טויוטה הגיעה להסדר טיעון עם התביעה נגדה בארה"ב, בעקבות קריאות לתיקון של 16 מיליון מכוניות. הודיעה כי סכום העתק יוקצה לשיפור בטיחות מכוניות שכבר מכרה, פיצוי על אובדן ערך בשוק המשומשות והקמת קרן לחינוך נהגים

 

טויוטה לא מודים בכלום אבל מי זה רץ לשלם 1.1 מיליארד דולר על "כלום"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עניין של חישוב כלכלי - כנראה שהם מביאים בחשבון שניהול המשפטים יעלה להם יותר ממיליארד דולר, גם אם בסופו של דבר יצאו צחים כשלג.

הסידור של עסקאות פשרה מקובל מאוד בגלל העלויות הגבוהות של ניהול משפטים, בודאי כמה מתוקשרים וממושכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עניין של חישוב כלכלי - כנראה שהם מביאים בחשבון שניהול המשפטים יעלה להם יותר ממיליארד דולר, גם אם בסופו של דבר יצאו צחים כשלג.

הסידור של עסקאות פשרה מקובל מאוד בגלל העלויות הגבוהות של ניהול משפטים, בודאי כמה מתוקשרים וממושכים.

 

100% צודק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...