Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי כזאת במשך שנתיים.

 

אחלה רכב בסה"כ, היה יותר טוב מהמתחרות שלו בקטגוריה הנ"ל.

לא חסכוני, שותה כ8-9 ק"מ לליטר, ושמתאכזרים אליו הוא אף יורד לאיזור ה7ק"מ לליטר.

סה"כ נוח, הזווית ישיבה מקלה מאוד בנסיעות ארוכות.

מאחורה לא נוח בכלל, הכל קופצני מאוד כמו שאר הרכבים הדומים.

סוחב מצויין בעליות, וגם מאיץ יפה.

 

חסרונות:

המדחס של המזגן נמצא ממש מחתחת לטמבון הקדמי, כל מדרכה מהווה סכנה ממשית למדחס.

אני מכיר כאלו שהחליפו 3 ו 4 מדחסים ברכבים דומים.

 

הוא לא רכב שקט במיוחד, הדובלו לדוגמא שקט הרבה יותר.

 

מה שכן הוא אמין מאוד, שלי עשתה ב3 שנים כ220000 ק"מ.

ב165000 ק"מ הלך הטורבו ברכב, אבל אני בעיקר מאשים את עצמי כי סחטתי לרכב הזה את הצורה בכל מובן אפשרי.

 

סה"כ יש לי נסיון עם טנדרונים כמו דובלו,פרטנר,קנגו,ברלינגו והקונקט.

לטעמי הקונקט היא הייתה הכי מוצלחת, אבל אני יודע שהפרנטר החדשה וגם הברלינגו זה רכבים אחרים לגמרי.

 

מה שכן, הפרטנר\ברלינגו הרבה הרבה הרבה יותר נוחות מכל השאר.

under construction..

פורסם

לא חסכוני, שותה כ8-9 ק"מ לליטר, ושמתאכזרים אליו הוא אף יורד לאיזור ה7ק"מ לליטר.

 

זה לא הגיוני. אתה בטוח ? עם הדובלו אני בצריכה טובה פי שתיים(!)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

למה מיועד הרכב? הסעת נוסעים או הובלות?

אם אתה צריך להסיע 7-8 אנשים, סיטרואן ג'מפי קומבי מצויינת (כמו בסמלון שלי).

צריכת סולר 1:13 משולבת, מנוע 110 כ"ס טורבו דיזל מצויין, מזגו מפוצל לנוסעים מאחור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
למה מיועד הרכב? הסעת נוסעים או הובלות?

אם אתה צריך להסיע 7-8 אנשים, סיטרואן ג'מפי קומבי מצויינת (כמו בסמלון שלי).

צריכת סולר 1:13 משולבת, מנוע 110 כ"ס טורבו דיזל מצויין, מזגו מפוצל לנוסעים מאחור.

מיועד להסעת נוסעים

×
×
  • תוכן חדש...