Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

הסיפור מתחיל ככה:

קניתי את הרכב לפני שבועיים.הרכב נסע יחסית בסדר,פרט לעובדה שזלל המון דלק בשבועיים האלה,42 ליטר על 230 ק"מ,חישוב מהיר מעלה שהרכב צורך 1ליטר לכל 5.77 ק"מ.

שלשום נסעתי עם הרכב לעבודה,נתתי קיק דאון פעם אחת ומאז החלו הצרות.

הגעתי לרמזור נעמדתי והרכב החל לגמגם,ירד ל 200 סל"ד.העברתי להילוך סרק,נתתי קצת גז וחיכיתי לרמזור שיתחלף.

העברתי ל D והמשכתי בנסיעה עד למקום העבודה.החנתי את הרכב,העברתי לP והרכב שוב גמגם ל 200 סל"ד ונכבה.

מאז הרכב לא מניע.

אציין שלפני זה הרכב היה מניע במכה ראשונה בלי לחוץ על הגז ובלי כלום,הצ'וק היה עובד למרות שהיה נשרף המון דלק (עשן שחור).

נ.ב- בבדיקה גזים שעשיתי שבוע שעבר,המחשב הראה שאין בעיה בכיוון הקרבורטור על אף שאני חושב אחרת (בכל זאת צריכה מוגזמת).

 

מה יכולה להיות הבעיה שהרכב לא מניע? ניסיתי להתיז מעט ספרי קרבורטורים לתוך הקרב' על מנת לראות אם יניע ולא עזר,בדקתי ניצוץ ויש (פירקתי פלאג),דלק מגיע ממשאבת הדלק (פורק צינור דלק מקרב') ואוויר לא חסר לנו בשביל להשלים את משולש האש.

אני אמנם מכונאי,אך התעסקתי יותר עם צרפתיות ואמריקאיות.זו פעם ראשונה שאני עם יפני.

מי מכיר ויכול לעזור?

אולי מחלה ידועה?

אולי בעיה בקרבורטור או מכלול אחר?

בתודה מראש,

דודו.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

Guest ספורטמוטורי
פורסם

זאת לא מחלה,לי יש אחת כבר שנה ידנית,היתה לי בעבר אחת אוטומטית ואף פעם לא נתקלתי בתקלה כזאת.

צריכת דלק ,ק"מ/לליטר:

בידנית צריכת הדלק 10.5-11 עירוני,בינערוני 12-13

האוטומט נסעתי איתה כל הזמן רק בעיר לכן זכור לי שאכלה כ9.5-10 ק"מ לליטר בתוך העיר,בינערוני לא יודע.

 

בגדול,תנסה להחליף פלגים ומסנן דלק,ותבדוק טיימינג,יכול להיות שקפץ לו איזה שן או שניים ברצועת הטיימינג.

 

האם השתמשתה לאחרונה באיזשהו תוסף דלק?,או עשיתה משהו שזכור לך?

פורסם

לא עשיתי שום דבר חריג,פרט לעובדה שפעם אחת לחצתי על הדוושה עד הסוף (קיק) ומאז אותו הרגע הרכב עשה את הבעיה הנ"ל ומאז לא מניע.אני נוהג כמו זקן ולא משתולל אף פעם.

גם לי עלה בראש על שן או שניים שקפצו.אבל מקיק אחד?

נבדוק את זה.פרטים בהמשך היום.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם
שלום חברים.

הסיפור מתחיל ככה:

קניתי את הרכב לפני שבועיים.הרכב נסע יחסית בסדר,פרט לעובדה שזלל המון דלק בשבועיים האלה,42 ליטר על 230 ק"מ,חישוב מהיר מעלה שהרכב צורך 1ליטר לכל 5.77 ק"מ.

שלשום נסעתי עם הרכב לעבודה,נתתי קיק דאון פעם אחת ומאז החלו הצרות.

הגעתי לרמזור נעמדתי והרכב החל לגמגם,ירד ל 200 סל"ד.העברתי להילוך סרק,נתתי קצת גז וחיכיתי לרמזור שיתחלף.

העברתי ל D והמשכתי בנסיעה עד למקום העבודה.החנתי את הרכב,העברתי לP והרכב שוב גמגם ל 200 סל"ד ונכבה.

מאז הרכב לא מניע.

אציין שלפני זה הרכב היה מניע במכה ראשונה בלי לחוץ על הגז ובלי כלום,הצ'וק היה עובד למרות שהיה נשרף המון דלק (עשן שחור).

נ.ב- בבדיקה גזים שעשיתי שבוע שעבר,המחשב הראה שאין בעיה בכיוון הקרבורטור על אף שאני חושב אחרת (בכל זאת צריכה מוגזמת).

 

מה יכולה להיות הבעיה שהרכב לא מניע? ניסיתי להתיז מעט ספרי קרבורטורים לתוך הקרב' על מנת לראות אם יניע ולא עזר,בדקתי ניצוץ ויש (פירקתי פלאג),דלק מגיע ממשאבת הדלק (פורק צינור דלק מקרב') ואוויר לא חסר לנו בשביל להשלים את משולש האש.

אני אמנם מכונאי,אך התעסקתי יותר עם צרפתיות ואמריקאיות.זו פעם ראשונה שאני עם יפני.

מי מכיר ויכול לעזור?

אולי מחלה ידועה?

אולי בעיה בקרבורטור או מכלול אחר?

בתודה מראש,

דודו.

 

דודו שלום רב !

הכתובת רשומה על הקיר, באותיות של קידוש לבנה, וחקוקות בדם בצבע אדום !

הדגשתי לך בברור, על מנת שלא תטריח את עצמך , ולא תתתמקד בטפל, ותתמקד בעיקר.

רכבך פולט עשן שחור, מפייח את המצתים, גורם להצפה, גורם לתצרוכת דלק קטסרופלית, והינך משלם בדלק את ההזנחה, של אי טיפול בקרבורטור.

בכלל ובקרבורטור בפרט.

מה שדרוש זה בעל מקצוע בענף הקרבורטורים מיומון ומומלץ, ובעל ניסיון בתחומו.

קבל טיפ כפול:

פרק את המצתים כל אחד בנפרד, נקה כל אחד מפיח רב שדבק בסבירות גבוהה, בכל מצת, ונסה להתניע, באם הרכב יתקשה בהתנעה אך יתניע, גש בדחיפות למכון קרבורטורים מומלץ , ומיומן בתחומו.

ההשקעה בקרבורטור, תבטיח לך התנעה קלה במנוע קר וחם גם יחד, ותכסה את ההשקעה תוך זמן קצר מאד, בחיסכון בדלק, וזה בדוק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...