Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב : פאסאט 2001 צורה חדשה

הבעיה : צמיגים ישנים והג'אנטים ניראים קטנים מידי

מה אתם אומרים אני מעוניין להחליף את המידה,כרגע המידה היא 205/60/15

מותר לפי ספר רכב 205/55/16 או 17 "בקומבינה "

עכשיו יש לי התלבטויות לגבי נוחות? מחירי הצמיגים ?ורוחב הצמיג במידה ויאושר 17?

מה אתם אומרים ? לעלות ל17 ? אם כן באיזה רוחב 205?215?225? (ובאיזה מידה הצמיגים הכי נפוצים ?)

או שאולי לעלות פשוט ל16 ולא לשבור לי ולכם את הראש יותר מידי ?

ואם אפשר הצעות של ג'אנט לטעמכם שיתאים לרכב?

1.JPG

פורסם

קיבלתי הסבר מבעל מקצוע שהמידה 17 ברוחב 225 היא גדולה מידי לרכב ועלולה להפעיל לחץ על הלגרים,נאבות ועוד סוגים של מכלולים ועדיף להמנע מהמידה הנ"ל האם יש הצדק בדבר ?

פורסם

המידה הזו גם תפעיל לך לחץ על הכיס כשתרכוש את הצמיגים.

כמו שכבר הסתבר לך זו אינה מידה מאושרת לרכבך. בדרך כלל יש לזה סיבה מוצדקת.

מאז שמראים בטלויזיה את pimp my ride כולם רוצים להגדיל.

×
×
  • תוכן חדש...