Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי אספנות בכביש בין 07:00-09:00


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מבין אתכם? הגדר אותנו? הנמוכים, השמנים, הקרחים, דתיים אוהבי חריף?

באיזה מדינה נורמלית מחוקקים חוק שמונע מרכב אספנות לנוע בשעות הבוקר. באותה מדינה שלא משלמת למורים, לשוטרים, לעובדים הסוצאלים, שמספסדת מגזרים שלמים של בטלנים שאינם תורמים דבר, ששכחה להשקיע בחינוך, בתרבות, ומוציאה מליונים על שיפוץ הלישכה של ראשיה.

  1. זה הרי לא נורמלי? ושקבור בעזה חייל ישראלי שנים, שכמעט אין שר בממשלה ללא תיק פלילי זה זה כן?

אני לא מבין, אני היחיד שחושב כך?? :cry:ומה אתה מתכוון לעשות עם המחשבות הנ"ל?

מי בכלל חושב על האגרה כניסיון נואש "לדפוק את המערכת"..הרי אנחנו מוציאים אלפי שקלים ויותר על הרכב בשנה. האם זה מה שיעשה את ההבדל? והאגרה שאתה משלם לרשות השידור לאן היא בדיוק הולכת?

המטרה שלי בבואי לקנות את הרכב שלי הייתה להנות מהרכב בדרכי לעבודה ותו לא! במקום זה אני נאלץ להחזיק רכב נוסף ולחכות לסופשבוע כדי לצאת לסיבוב. את מי זה בדיוק מעניין בממשלה?

אני קורא וקראתי בעבר, לבטל את החוק הדרקוני הזה לאלתר!!!! נכון, ולהחזיר את תשלום האגרות בשנים שהרכב עמד ובדיקת מעבדה גם!

יש כאן אנשים שחוששים לעלות לירושלים ולהפוך שולחנות. אותם אנשים ואני מתכוון במפורש לנציגי המועדון, יכולים לשנות את החוק אבל חוששים שמא יעלו את האגרה בכמה מאות שקלים. מזמן לא היה לנו בלאגן טוב באמת!

אני קורא לשינוי החוק גם אם יעלה לנו עוד כמה שקלים. התחלתם מצויין(נציגי המועדון) ע"י שינוי מבחן הרישוי, אנא סיימו את מלאכתכם ותנו לנו לנהוג ברכבים שלנו ללא הגבלה. אני מוכן גם בעבור אלפי שקלים שקלים העיקר שניסע!

בברכה,

מאיר

 

יש לנו ארץ נהדרת! (כל שישי בערוץ 2) לא לפספס-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מבין אתכם?

באיזה מדינה נורמלית מחוקקים חוק שמונע מרכב אספנות לנוע בשעות הבוקר.

זה הרי לא נורמלי?

אני לא מבין, אני היחיד שחושב כך?? :cry:

מי בכלל חושב על האגרה כניסיון נואש "לדפוק את המערכת"..הרי אנחנו מוציאים אלפי שקלים ויותר על הרכב בשנה. האם זה מה שיעשה את ההבדל?

המטרה שלי בבואי לקנות את הרכב שלי הייתה להנות מהרכב בדרכי לעבודה ותו לא! במקום זה אני נאלץ להחזיק רכב נוסף ולחכות לסופשבוע כדי לצאת לסיבוב.

אני קורא וקראתי בעבר, לבטל את החוק הדרקוני הזה לאלתר!!!!

יש כאן אנשים שחוששים לעלות לירושלים ולהפוך שולחנות. אותם אנשים ואני מתכוון במפורש לנציגי המועדון, יכולים לשנות את החוק אבל חוששים שמא יעלו את האגרה בכמה מאות שקלים.

אני קורא לשינוי החוק גם אם יעלה לנו עוד כמה שקלים. התחלתם מצויין(נציגי המועדון) ע"י שינוי מבחן הרישוי, אנא סיימו את מלאכתכם ותנו לנו לנהוג ברכבים שלנו ללא הגבלה.

בברכה,

מאיר

ראשית, החוק הוא לא דרקוני ולא כל אחד חושב כמוך. גם בהכנת החוק התיעצנו וגם משרד התחבורה התיעץ עם מועדונים ומחוקקים בחו"ל. זה לא היה בחיפזון ועובדה שהורדת האגרה מקילה על הרבה צעירים להכנס לתחביב.

החוק מוטה תחביב ולכן הוא לאמיועד לאלה שנוסעים עם הרכב לעבודה. ככה זה. כמו שיש פטור לשולחן אם הוא מוצג אמנותי לעומת שולחן אם הוא שולחן אוכל מיובא.

וסלח לי אבל נימת ההתנשאות של "יעלה כמה שקלים", כשמדובר בהפרש של לפחות 1000 ש"ח בשנה פלוס הפטור בביטוח, לא מוצאת חן בעיניי כי היא היא שמתייגת אותנו כסנובים ואליטיסטים.

ולא "התחלנו" על ידי שינוי מועד המבחן. זה חלק מעבודה סיזיפית של המועדון שהחלה ביצירת החוק עצמו שהווה שיפור עצום ביחס למה שהיה פעם, המשך בהכללת אופנועים, משאיות, אוטובוסים, המשך בשינוי הביטוח וכעת במועד הטסט.

וכנראה שאתה היחיד שחושב שהחוק "דרקוני". אני למשל חושב שצריך לבדל בין בעל רכב אספנות כתחביב ובין מי שחושב לקנות רכב אספנות ולהנות מההטבות על מנת לנסוע בגרוטאה לעבודה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

באיזה מדינה נורמלית מחוקקים חוק שמונע מרכב אספנות לנוע בשעות הבוקר.

 

תתעודד מכך שיש מדינה עוד יותר פרימיטיבית מישראל. שם מותר לרכב אספנות לנוע רק לצרכי תיקונים, תהלוכות, ונסיעות תענוג למרחק של עד 400 ק"מ ממקום המגורים של בעל הרכב. נסיעות לצרכי עבודה אסורות בהחלט. כדי לקבל אישור לרכב אספנות, צריך שהרכב יבדק פיזית ע"י המשטרה שנותנת אישור למשרד הרישוי לרשום אותו כאספנות, ובעל הרכב צריך להוכיח שבבעלותו גם רכב "רגיל" נוסף המשמש אותו ביום-יום. אם זה לא מספיק, אז החוקים בה גם משתנים ממקום למקום - יש מקומות שיש יותר הגבלות ויש מקומות שפחות. אין שום חקיקה ארצית. כל רשות מקומית מגבילה כראות עיניה.

 

אמנם מדובר במדינה פרימיטיבית מאוד, חסרת כל תרבות ומורשת מוטורית, אבל עדיין צריך להוקיע את הראיה הצרה של ראשיה וראשי מועדוני האספנות שבה. אם עוד לא ניחשת באיזה מדינה מדובר - אגלה לך שזאת ארה"ב.

 

זכותו של כל אדם כמובן לדעתו, אבל חוקי האספנות בארץ משלבים ראיה רחבה וצרכים ציבוריים ללא רמיסה מופרזת של זכויות הפרט. ההגבלה הקטנה על שימושיותו של הרכב לא גורעת מההנאה שבשימוש בו לאספנות, נותנת סוכריה כלכלית משמעותית, וחוסכת לנו הרבה זיהום אויר ופגיעות גוף שהיו מתרחשות אם 5000 רכבי האספנות הרשומים כיום היו הופכים ל 50000 שנוסעים 15000 ק"מ בשנה במקום 1500 ק"מ בשנה כיום.

 

נמרוד

פורסם

רעיון

אדם שרוצה לנסוע גם בין השעות 7-9 ישלם אגרות וביטוח כמו רכב רגיל

את הגיל של הרכב לא ניתן לשנות זאת עובדה

אז מה זה משנה אם כתוב לו רכב אספנות או לא

צריך לדעתי לשנות את חוק הסטטוס ולהגמיש אותו לטובת כולם

הרי אדם שלא שינה את הסטטוס לאספנות יכול לעשות מה שהוא רוצה. וזה בסדר?

כל אחד יבחר מאיזה הטבה להנות אך אי אפשר להנות מכל העולמות

 

סתם רעיון שבת שלום

ראובן נזירי,

פורסם
ראשית, החוק הוא לא דרקוני ולא כל אחד חושב כמוך. גם בהכנת החוק התיעצנו וגם משרד התחבורה התיעץ עם מועדונים ומחוקקים בחו"ל. זה לא היה בחיפזון ועובדה שהורדת האגרה מקילה על הרבה צעירים להכנס לתחביב.

החוק מוטה תחביב ולכן הוא לאמיועד לאלה שנוסעים עם הרכב לעבודה. ככה זה. כמו שיש פטור לשולחן אם הוא מוצג אמנותי לעומת שולחן אם הוא שולחן אוכל מיובא.

וסלח לי אבל נימת ההתנשאות של "יעלה כמה שקלים", כשמדובר בהפרש של לפחות 1000 ש"ח בשנה פלוס הפטור בביטוח, לא מוצאת חן בעיניי כי היא היא שמתייגת אותנו כסנובים ואליטיסטים.

ולא "התחלנו" על ידי שינוי מועד המבחן. זה חלק מעבודה סיזיפית של המועדון שהחלה ביצירת החוק עצמו שהווה שיפור עצום ביחס למה שהיה פעם, המשך בהכללת אופנועים, משאיות, אוטובוסים, המשך בשינוי הביטוח וכעת במועד הטסט.

וכנראה שאתה היחיד שחושב שהחוק "דרקוני". אני למשל חושב שצריך לבדל בין בעל רכב אספנות כתחביב ובין מי שחושב לקנות רכב אספנות ולהנות מההטבות על מנת לנסוע בגרוטאה לעבודה...

הורדת האגרה אולי מקילה על הרבה צעירים להכנס לתחביב אבל ההגבלה על השעות מבריחה אותם החוצה. ההגבלה הזאת מחייבת אותך להחזיק רכב נוסף רגיל לשימוש ביומיום וזה דבר שלא כולם יכולים לעשות. זה גם תורם לתיוג כסנובים ואליטסטיים, ולא פלא שאנשים חושבים שזה תחביב לעשירים בלבד.

אתם צריכים לצאת מהמחשבה שכל מי שרוצה לנסוע ברכב אספנות ביומיום רוצה לעשות זאת מטעמי חיסכון. בינתיים כל מי שהגיב פה נגד החוק אמר שהוא מסכים לוותר על ההטבות תמורת הסרת המגבלות, כך שאין מקום לומר שאנשים "חושבים לקנות רכב אספנות ולהנות מההטבות על מנת לנסוע בגרוטאה לעבודה".

פורסם
הורדת האגרה אולי מקילה על הרבה צעירים להכנס לתחביב אבל ההגבלה על השעות מבריחה אותם החוצה. ההגבלה הזאת מחייבת אותך להחזיק רכב נוסף רגיל לשימוש ביומיום וזה דבר שלא כולם יכולים לעשות. זה גם תורם לתיוג כסנובים ואליטסטיים, ולא פלא שאנשים חושבים שזה תחביב לעשירים בלבד.

אין מה לעשות, אי אפשר לאכול את העוגה ולהותיר אותה שלמה.

כשחוקקו תקנות רכבי אספנות, חשבו על הנושא כתחביב, ולא כחלופה לתחבורה זולה, למרות שאין שום בעייה לעשות שימוש יום יומי ברכבי אספנות, כל עוד מקפידים עם החוק.

בשל העלות נמוכה של תחזוקם ה "רשמית" של רכבי אספנות, צעירים רבים יכולים להרשות לעצמם להחזיק מכונית אספנות בנוסף לרכב ה "רגיל", מה שלא היה אפשרי לו היינו צריכים לשלם עלות מלאה של רישוי + ביטוח.

הסיבה העיקרית לתעיריפים המוזלים, הן של הביטוח והן של אגרת הרישוי, היא הגבלת התנועה בין 7 ל 9 בבוקר, מה שמונע ממרבית האנשים לעשות שימוש יום יומי במכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
תתעודד מכך שיש מדינה עוד יותר פרימיטיבית מישראל. שם מותר לרכב אספנות לנוע רק לצרכי תיקונים, תהלוכות, ונסיעות תענוג למרחק של עד 400 ק"מ ממקום המגורים של בעל הרכב. נסיעות לצרכי עבודה אסורות בהחלט. כדי לקבל אישור לרכב אספנות, צריך שהרכב יבדק פיזית ע"י המשטרה שנותנת אישור למשרד הרישוי לרשום אותו כאספנות, ובעל הרכב צריך להוכיח שבבעלותו גם רכב "רגיל" נוסף המשמש אותו ביום-יום. אם זה לא מספיק, אז החוקים בה גם משתנים ממקום למקום - יש מקומות שיש יותר הגבלות ויש מקומות שפחות. אין שום חקיקה ארצית. כל רשות מקומית מגבילה כראות עיניה.

 

אמנם מדובר במדינה פרימיטיבית מאוד, חסרת כל תרבות ומורשת מוטורית, אבל עדיין צריך להוקיע את הראיה הצרה של ראשיה וראשי מועדוני האספנות שבה. אם עוד לא ניחשת באיזה מדינה מדובר - אגלה לך שזאת ארה"ב.

 

זכותו של כל אדם כמובן לדעתו, אבל חוקי האספנות בארץ משלבים ראיה רחבה וצרכים ציבוריים ללא רמיסה מופרזת של זכויות הפרט. ההגבלה הקטנה על שימושיותו של הרכב לא גורעת מההנאה שבשימוש בו לאספנות, נותנת סוכריה כלכלית משמעותית, וחוסכת לנו הרבה זיהום אויר ופגיעות גוף שהיו מתרחשות אם 5000 רכבי האספנות הרשומים כיום היו הופכים ל 50000 שנוסעים 15000 ק"מ בשנה במקום 1500 ק"מ בשנה כיום.

 

נמרוד

 

 

Nimrod,

No idea where you took this info from.

It is 100% incorrect

 

elad

פורסם

Guys sorry i hve to write in English, but im overseas now.

 

Ill take my experience, in the state of NY.

 

One can choose to have HISTORICAL plates and registration. However, it does not limit the use of the car, and does not cheapen the annual road tax. its just for beauty.

 

As far as insurance was concearned, i paid 0.3% per annum for makif and basic coverage, yes 0.3% against the agreed value of the car.

 

You have to go through annual raod test-just like any car.

 

Thats it

Very simple.

 

I do think the 7-9 restriction makes some sense, but i have to tell you, israel is not the most progressive place for collector cars, by a long shot. In fact, with the import duties and other nonsense, its actually very unfriendly.

 

Just my opinion

 

elad

פורסם
Nimrod,

No idea where you took this info from.

It is 100% incorrect

 

elad

אם היית מבחין היטב, נמרוד נתן קישור במסר שלו. פתח את הקישור, הסתכל בכתובת האינטרנט ותגיע בקלות לחוק של אחת המדינות הכי קטנות והכי פרימיטיביות במדינה הפרימיטיבית ההיא, מדינת וירג'יניה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני יודע שזה ישמע מוזר לכמה אנשים, אבל אני מכיר בחורה אחת שבאמת ובתמים חשבה שההנחה בביטוח באה ממקום של נחמדות .

"הרי רכבי אספנות זה חמוד ומגניב אז עושים להם הנחה" .

 

כשניפצתי לה את האשליה ( אחרי שהחזיקה כמה וכמה רכבים ), זה אומנם די ביאס אותה אבל די מהר היא קנתה עוד רכב אספנות.

 

אני בהחלט חושב שבמקרה הזה לשון החוק ורוח החוק רחוקים מלהיות יודועים בציבור ברלוונטי .

רבים מבעלי רכבי האספנות שאינם חברים קבועים באחד ממעדוני הרכב ולא גולשים בפורומים לא יודעים את החוק או יודעים אותו ובטוחים שהוא נובע מחוסר היכולת לנוע בקצב התנועה קמ"ש , מה שמוביל ישר לתגובה "אבל אני לא מעכב אף אחד!!".

 

לגבי מטרת פתיחת השירשור .

אני לא רואה שום הגיון בשירשור הזה ובדומיו שנפתחו בעבר .

גם עם מחר סוסתיא נהוגה ע"י אדם לא אחרי תגרום לתאונה קשה כי הנהג לא עצר בזמן המטעמים יהיו על חשבונינו .

אני לא חושב שתפקידינו לאכוף את החוק .

אני כן חושב שאם מישהו מבעלי התפקידים במעודון החמש (או בכל מועדון אחר שבא בדברים עם הרשויות ) ניתפס נוסע בשעות אלו, יהיה לכך עיניין בפורום .

(הבהרה: אינני חבר מועדון החמש , ולכן לי אישית אין דרישות מנבחריו, לכן אני כותב שיהיה לפורום עיניין ולא שיהיה לי העיניין)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כמה צביעות בשרשור הזה

 

נותנים לבעלי רכבי האספנות סוכריה, לכולם, ללא יוצאי דופן, ואז קמה איזו קבוצה - ולצערי - לפי התפלגות התגובות פה בפורום - היא אפילו לא מיעוט - שאומרת על הXין שלנו, אנחנו גם נשלם מעט על הרישוי, גם נהנה מביטוח זול וגם נשתמש ברכב מתי שבא לנו.

 

מאוד מצער לראות שלמרות ההסברים של בני, של ארז ושל עוד כמה אנשים פה ש"טיפה מבינים" בתחום - עדיין קיימת התעקשות לנצל את המצב במקום לומר תודה ולשמר אותו.

 

כמי שעוד לא מחזיק ברכב אספנות, אבל מתעתד לקנות אחד בתקופה הקרובה, ליבי באמת נחמץ כשאני רואה את הנכונות של הציבור הזה "לדפוק" את עצמו כל כך.

אמנם עד עכשיו כולם נהנים מאיזו הילה של שוחרי תרבות מוטורית, אבל לו תמשיכו להתנהל כך - לא ירחק היום שתקרה תאונה, יתעורר דיון ציבורי, וכמו כולנו - תחזור לעשות פעמיים טסט בשנה ותתחילו לשלם על ביטוח רגיל ורישוי רגיל - ואז נראה כמה חכמים יהיו פה.

 

 

רון

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
כמה צביעות בשרשור הזה

 

נותנים לבעלי רכבי האספנות סוכריה, לכולם, ללא יוצאי דופן, ואז קמה איזו קבוצה - ולצערי - לפי התפלגות התגובות פה בפורום - היא אפילו לא מיעוט - שאומרת על הXין שלנו, אנחנו גם נשלם מעט על הרישוי, גם נהנה מביטוח זול וגם נשתמש ברכב מתי שבא לנו.

 

מאוד מצער לראות שלמרות ההסברים של בני, של ארז ושל עוד כמה אנשים פה ש"טיפה מבינים" בתחום - עדיין קיימת התעקשות לנצל את המצב במקום לומר תודה ולשמר אותו.

 

רון

אל תתייאש ואל תצטער עדיין...

אף אחד פה לא אומר גם נשלם מעט, גם נהנה מביטוח זול וגם נשתמש ברכב מתי שבא לנו.

מה שאומרים זה תנו לנו את האופציה לוותר על התשלום הנמוך על הרישוי, לוותר על הביטוח הזול כדי שנוכל להחזיר את הרכב לסטטוס מיושן ולהשתמש בו מתי שבא לנו.

זה בסדר שבני, ארז ועוד כמה אנשים, שאני בטוח שהם יותר מאשר קצת מבינים הסבירו את דעתם, אבל זה לא אומר שחובה להסכים איתם ומותר לחשוב גם אחרת.

הדבר היחידי שמשמח בשרשור הזה הוא שלמרות הוויכוחים אף אחד לא אמר שצריך לשים Xין על החוק ולנסוע בשעות האסורות.

נראה לי שהרוב המוחלט של האנשים פה מסכים שכל עוד החוק הזה לא שונה אז זה יהיה מאוד טיפשי וחסר אחריות לעשות זאת.

תבין שיש גם דעות אחרות ואתה לא צריך כל כך מהר להתייאש...

פורסם
אני יודע שזה ישמע מוזר לכמה אנשים, אבל אני מכיר בחורה אחת שבאמת ובתמים חשבה שההנחה בביטוח באה ממקום של נחמדות .

 

...לגבי מטרת פתיחת השירשור .

אני לא רואה שום הגיון בשירשור הזה ובדומיו שנפתחו בעבר .

בוא נמצא לפחות נקודה חיובית אחת בפתיחת השרשור. נניח שהבחורה שאתה מזכיר בתגובה, אינה אחת מחברות הפורום ולא מכירה את מגבלת השעות 7-9. לעומתה, אתה מכיר את החוקים, מכבד אותם ובנוסף, גם משתתף פעיל בפורום והינה, ביום בהיר אחד אתה נתקל בתמונת רכבה המצולם עובר על תקנת 7-9, אתה מאיר את תשומת ליבה וזוכה לחיבוק ונשיקה על שחסכת לה כסף במקרה של משטרה והרבה מאוד צרות במקרה של תאונה. אתה רואה, כבר מצאנו נקודה חיובית בשרשור.

ארז רונן

פורסם

בואו נתחיל מזה, על פי הנחיות הפנים של המשטרה, על השוטר להתמקד ברישום דוחות על עבירות

שגורמות לתאונה או מחמירות את תוצאותיה!

 

לפני שכולם יתנפלו עלי: כן יש חארות גם במשטרה, יש מתנדבי משטרה דפוקים, והמשטרה זבל!

נירגעתם?

 

זה לא אומר שעכשיו אפשר לחגוג ולעבור על עבירות מינהלתיות (רישום, רישוי, וכד') כי במידה ונעצרתם

רשאי השוטר לרשום בדו"ח גם עבירות נילוות לעבירה הראשית, או להעלות את העבירה נגדכם בבית המשפט!

 

רוב המצדדים בנסיעה ברכב האספנות שלהם הם בעיקר (אבל לא רק) כאלה שיבאו רכב מחו"ל!

להם אני אומר זבשכ"ם (זו הבעייה שלכם) כאשר הצלחתם להביא את חלומתכם מחו"ל ידעתם

על המגבלה, ובעצם הרכישה של הרכב, (שזאת היתה האפשרות היחידה שלכם ליבא את רכב חלומותכם)

הסכמתם עם ההחלטה-אתם אל תיפגעו בחלומות של אחרים!

 

לגבי השאר עדיין יש אפשרות, יקרה קצת יותר להחזיר רכב לכביש ללא סטטוס אספנות, רכבים אלה

יתמחרו מאוחר יותר כיקרים יותר כיוון שהם יותר נדירים ונידרשים, וכך יפוצה הבעלים ששיקם את הרכב

וישלם יותר כשהחזיק את הרכב. כך אולי יהיו יותר רכבים כאלה על הכביש ובחירה לכאלה שלא יכולים

להיתאפק בשעות העוצר.

 

אי אפשר להחזיק את המקל בשתי קצותיו ולהשאיר את העוגה שלימה...

 

פגיעה בסטטוסקוו של היום תיפגע בעיקר בכאלה שמחזיקים יותר מרכב אספנות אחד, ובכאלה שנהנים היום

מאפשריות מגוונות ברכבים זולים יחסית שמהווים הלחם והחמאה של אספנות הרכב בארץ.

 

כאן בפרוש צריך לדעת לעצור ולהינות עם מה שיש שלא ילקח גם זה מכולם! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...