Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי אספנות בכביש בין 07:00-09:00


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה קשור לנושא קבל

נהג אוטובוס נוסע בשעות הבוקר בין 7-9 בבוקר, ובעוד האוטובוס מלא נוסעים שרוצים להגיע בשלום

לעבודה, מחליט הנהג להוציא מצלמה (ברכב ציבורי) ולצלם תוך כדי נסיעה מספר תמונות של מכוניות

אספנות שנוסעות בבוקר בלי לשים לב לסביבתו (רכבים והולכי רגל).

עוד תאונת דרכים שני הרוגים נמחצו למוות ע"י אוטובוס נשמשקלו 14 טון נקודה.

תן לי להבין, אתה טוען שאני נהג אוטובוס ציבורי שמוציא מצלמה תוך כדי נסיעה מבלי לשים לב לסביבתי ועלול לגרום לתאונת דרכים עם שני הרוגים נקודה?

ארז רונן

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Forget Mozart's balls and the other stuff, there is only one callories death

v_mohr_im_hemd_2.jpg

 

and if I'm allowed to say something (I know, I don't live here), the thing about not abiding by the law is really that there are government people who would use any excuse to take back this hobby thirty years - just like they're using the (alleged) fraud charge against the two guys (whose name I don't remember). By the way, I was not up to date on the Austrian rules: the day limitation has now been abolished - the important thing is that customs duty has been paid on the vehicle in any EU country (if you import from outside the EU) BUT if the car is of a type which was not originally type approved in Austria, you need a special permit, and that's when the "fun" starts. All the best, T

PS: Hebrew I can only write on weekends

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

אני רק טוען שזאת סיטואציה שיכולה לקרות

 

אנשים יקרים יש לי פה לינק שבוודאי יעניין אותכם

לפי דעתי התמונות נעשו בדרך בין עירונית בזמן נסיעה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=273908

סימו לב לכותרת שרשום בה תראו איזו יפיפיה נלכדה במצלמתי.

נראה שפעם זה לא הפריע לבחו שלנו והוא דווקא התלהב מהעניין

פורסם

אני פשוט לא מבין אותך ארז, משעמם לך בחיים ?

הפורום הזה נועד להחליף מידע ולחלוק חוויות על תחביב משותף של כולנו - רכבי אספנות, ולא כדי להלשין על מישהו שיצא מהבית ב 6:30, תכנן להגיע לעבודה ב 7 ופספס בכמה דקות והגיע ב 7:10 לעבודה.

מה זה עניינך בכלל ??

ורק שתדע, שהעבירה שאתה עושה (צילום בזמן נהיגה) חמורה הרבה יותר מאלו שנוסעים בשעות האסורות.. כן ..כן תתפלא !

 

אז אל תהיה לי פה צדיק ותשאיר את האחריות לבעלי הרכבים. מי שרוצה לנסוע בשעות שאין לו ביטוח, שיעשה זאת על אחריותו. מה זה עניינך ?

 

פשוט מגעיל כל ההתנהלות שלך ואני מצטט "אני מניח שעוד אתקל בהם והפעם לא יתמזל מזלם"..

אתה אורב לאנשים ומחפש לצלם אותם ? קצת הגזמת ויצאת מפרופורציות הייתי אומר.

 

מה הצעד הבא ? תשים צאקאלקה על הגג של האאודי שלך ותבדוק רשיונות לרכבי אספנות ?

 

חאליק גיסנו. צא מהסרט שלך . זה לא ראוי.

פורסם

להסיט את ההתמקדות מהעיקר לתפל, זו גדולתם של החלשים.

נהיגה ברכב אספנות בשעות האסורות תפגע בסופו של יום בכלל אספני הרכב ולכן זה צריך להיות האינטרס של כולנו למגר את התופעה. כשפתחתי את השרשור הזה צפיתי שתהיינה מספר תגובות נגד היוזמה אבל ציפיתי שהרוב יתמוך וירתם למשימה. אני מנסה להבין מה האינטרס של המתנגדים להכשיל את היוזמה ואני לא יכול להשתחרר מהמחשבה שיכול להיות שחלקם פשוט נימנה בין מפרי התקנה. האם הם חושבים שעל ידי התעלמות מהתופעה ובעקבות זה התגברותה, משרד התחבורה פשוט ישבר ויאפשר נסיעה גם בשעות האסורות?

התייחסות קצרה לצילום תוך כדי נהיגה. אני משווה שימוש במצלמה דיגיטלית בזמן הנהיגה להפעלת רדיו וחיפוש תחנה רצויה, לחיוג בטלפון נייד הקבוע ברכב, לשימוש בג'י פי אס ועוד מספר דוגמאות שאינן בקטגוריה של תפעול הרכב, האם יש מי שחף מהפעילויות הללו? תרשו לי לפקפק.

דבר נוסף, חדי העין יבחינו בוודאי ששתי התמונות שצילמתי נעשו תוך עמידה ברמזור אדום. את שאר המכוניות (החיפושית והאמריקאית) לא יכולתי לצלם מאחר והייתי בנסיעה. (אני לא יכול להבטיח שאם יזדמן לי לא אצלם בזמן הנהיגה, לדעתי, המטרה בעיניין הזה מקדשת את האמצעים).

אני מניח שיש רוב מוחלט בקרב ציבור האספנים שכואב על הפרת התקנה בידי אותם עבריינים אבל מעדיף לשתוק מכל מיני סיבות.

אולי הגיע הזמן לצאת מהחורים ולעמוד על זכותינו לשמור על ההשגים ולא לתת לקומץ להרוס את הכל.

ארז רונן

פורסם

שלום

קודם לכן רשמת,כאשר שאלו אותך האם ייתכן שצלמת תוך כדי נסיעה-יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.

אח"כ רשמת - אתה טוען שאני מצלם תוך כדי נהיגה.

עכשיו אתה כבר מודה,אבל טוען שאתה משווה את הפעולה הזו לחיפוש תחנה ברדיו או לחיוג בסלולר הקבוע ברכב.

מה אני אגיד לך,יש לך עולם מושגים משלך.

אתה יודע ,למשל,שגם אם אתה עומד ברמזור אדום ומדבר בסלולרי ללא דבורית כשהרכב במצב עמידה אבל

המנוע פועל-זו עבירה?

אז אתה מחליט לעצמך שצילום תוך כדי נהיגה מסוכן כמו חיפוש תחנה ברדיו.

יש עוד הרבה עבירות תנועה שנעשות,אז מה-אתה עוזב הכל ומצלם,או במקרה שלך,מצלם תוך כדי נהיגה?

עשה טובה-תנהג אתה כחוק,הוא ינהג כחוק,אני אנהג כחוק,ואז לא יהיה צורך בכל הצילומים האלה!

סלע

פורסם
חדי העין יבחינו בוודאי ששתי התמונות שצילמתי נעשו תוך עמידה ברמזור אדום. את שאר המכוניות (החיפושית והאמריקאית) לא יכולתי לצלם מאחר והייתי בנסיעה. (אני לא יכול להבטיח שאם יזדמן לי לא אצלם בזמן הנהיגה, לדעתי, המטרה בעיניין הזה מקדשת את האמצעים).

ומה דעתך על הלינק הזה ?? גם הוא נעשה בעמידה ??? גם הוא נעשה באור אדום ??

כמה הזמן לקח לך לשלוף את המצלמה מהנרתיק שלה, להוריד כיסוי עדשה להדליק אותה, לכוון דיי הרבה זמן בשביל שהתמונה לא תמרח ולצלם ??

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=273908

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304496

פורסם

באו נשאיר כל עבודה למקצוענים:

 

נהגי האוטובוס ינהגו, האחראים על האכיפה יאכפו (או לא), כל מי שקורא ומחזיק רכב

אספנות ינהג בהתאם לחוק, ותמיד אפשר להעיר לנוהג בעדינות!

 

בעבר אמר המועדון את דברו בנושא הנהיגה בשעות העוצר, מי שחשוב לו הקשיב

ומי שקנה רכב אספנות בשביל להוזיל לעצמו את המחירים קצת, ימשיך בשלו מן הסתם.

 

הסברה נכונה, חינוך, ותרבות יביאו לתוצאות המקוות - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ארז רונן

אתה טיפוס מתגרה בדר"כ,או שזה רק כאן?

כותבים לך אנשים,בנימוס רב יש לציין,שכל עוד אינך שוטר בתפקיד-אין לך שום סמכות.

ומה אתה עושה?

ממשיך ומתגרה.

מומלץ לך להתרכז במקצועך,ולתת למי שאמון על אכיפת החוק לעשות את שלו.

מנהלים,הדיון לא מיצא את עצמו?

סלע

פורסם
באו נשאיר כל עבודה למקצוענים:

 

נהגי האוטובוס ינהגו, האחראים על האכיפה יאכפו (או לא), כל מי שקורא ומחזיק רכב

אספנות ינהג בהתאם לחוק, ותמיד אפשר להעיר לנוהג בעדינות!

 

בעבר אמר המועדון את דברו בנושא הנהיגה בשעות העוצר, מי שחשוב לו הקשיב

ומי שקנה רכב אספנות בשביל להוזיל לעצמו את המחירים קצת, ימשיך בשלו מן הסתם.

 

הסברה נכונה, חינוך, ותרבות יביאו לתוצאות המקוות - רן

 

ויש עוד מילת קסם: "אכיפה"

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
עד היכן תתן לשרשור הזה להדרדר?

עד היכן תתן לשרשור הזה להדרדר?

אתה יכול להסכים או לא להסכים לדעותי ולדרך שבה בחרתי להתייחס לבעיה, אבל להשתמש בהודעות הפרטיות כדי לקלל אותי מעיד רק על עצמך.

ארז רונן

פורסם
עד היכן תתן לשרשור הזה להדרדר?

להזכירך, בהודעתי הראשונה בקשתי שאת הויכוח ינהלו בשרשור אחר:

אני לא פותח את השרשור הזה כדי להתחיל ויכוח האם זה נכון לעשות או לא. מי שחושב אחרת יכול לפתוח שרשור חדש ולנהל שם את הויכוח.

כעת רק נשאר לי לקוות שאכן יפרידו המנהלים את העיקר מהתפל ויעבירו את הויכוח לשרשור נפרד.

ארז רונן

פורסם
ויש עוד מילת קסם: "אכיפה"

 

 

מדיניות משטרת ישראל היא לאכוף עבירות שגורמות לתאונה או מחמירות את תוצאותיה!

המגמה היום לאפשר לכלל שוטרי הסיור לעסוק בדברים אחרים, ושוטרי התנועה יועסקו באכיפת עבירות.

 

עבירות מינהלתיות לא יאכפו פרט למקרים חמורים, אם שכחת את רשיון הנהיגה שלך בבית

למרות שהחוק מחייב אותך להציגו בפני השוטר, פעם היית מזומן ביחד עם הרשיון לתחנה, היום זה לא

מעניין איש, מקסימום תיבדק במחשב ואם תימצא מחזיק רשיון כחוק, תשוחרר לדרכך, לטעמי עדיף כך.

 

עדיף ששוטרי התנועה יעסקו באכיפת, התנהגות וביריונית על הכביש (רכב משתולל) התנהגות הולכי

רגל (31% אם אינני טועה מכלל ההרוגים בשנה שעברה), פלאפונים, חגורת בטיחות, מהירות,

אי ציות לתמרור עצור, עקיפה בפס לבן, נסיעה ברמזור אדום וכו' מאשר נסיעה בשעות העוצר...

 

ועכשיו אני מקדים את המאוחר, כל מי שיביא לי דוגמא שלו ,על שוטר שרשם לו דו"ח אחר:

 

מגיע לך! עשו לך את זה בגלל סיבות אישיות, ועל רקע עדתי, תתפוצץ!!!

סעו בזהירות ועל פי החוק-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...