Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשרות 2 גוררת איתה החלפה של המגבר בלם מ 200 מ"מ ל 255. אין בעיה להכניס אך כיום אני מעדיף להימנע משינוי שכזה.

 

חיפשתי יכולת בלימה טובה מאוד בגולף MK2, הנה הנתונים, מסקנות תסיק לבד :wink:.

 

1.מעבר לרפידות פארודו - שיפור נחמד , תחושה יותר טובה בדוושה אבל לא מה שחיפשתי.

 

2.החלפת הדיסקים למאווררים,חרוצים וקדוחים, הורגש שיפור קל נוסף.

 

3.החלפת הברקסים האחוריים מתוף לדיסק - הורגש הבדל משמעותי ביכולת העצירה של הרכב.

 

4. מעבר לקיט קדמי של דיסקים מוגדלים - הורגש הבדל משמעותי באורך הזמן עד שהברקסים מתחילים "לדהות" אבל לא הורגש שום הבדל ב"עוצמת הנשיכה" שלהם.

 

5.שיפור אחרון הוא מעבר למשאבה ראשית מוגדלת, ההבדל בבלימה היה עצום. השיפור הטוב ביותר שעשיתי ביכולת הבלימה של הרכב ולמען האמת, השיפור כ"כ משמעותי שאני מצטער שלא התחלתי בו, יכול להיות שהייתי יכול לחסוך לעצמי את ייתר השיפורים האופנתיים והיקרים כמו המחורצות והקדוחות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני עשיתי גם די הרבה שיפורים ומניסיון של עוד כמה חברים על הנבלות הצרפתיות (בעיקר ב306 , אבל עדיין רלוונטי)

א. החלפתי רפידות - הבדל בנשיכה הראשונית - הבדל עצום בדעיכה לאורך זמן - היא פשוט נעלמה!

ב. דיסקים - בזבוז של כסף חוץ מלהגיד ישלי - לא ראיתי כמעט הבדל

ג. צינורות בילום מסוככים - הבדל בתחושה ובספוגיות אחרי הרבה בלימות (כלומר בשלב הדעיכה) - שווה לעשות כצעד תחזוקתי

ד. הגדלת קאליפרים עם משאבה - הבדל גדול, וכן מורגש לעומת החלפת רק קאליפרים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ליאור, לא כל כך הבנתי את כוונתך, מבחינה הגיוניות של שטח החשוף לסביבה - דיסק מחורץ/מאוורר בעל פני שטח יותר גדולים לסביבה משמע הוא חייב להתקרר יותר טוב.

 

עוד לא הבנתי למה הוא חשוף יותר לעיוות? הרי המבנה הפנימי שלו מאפשר קירור טוב יותר.

 

מה הכוונה לגליזינג על הרפידה? לא מבין את המושג.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152411

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

5.שיפור אחרון הוא מעבר למשאבה ראשית מוגדלת, ההבדל בבלימה היה עצום. השיפור הטוב ביותר שעשיתי ביכולת הבלימה של הרכב ולמען האמת, השיפור כ"כ משמעותי שאני מצטער שלא התחלתי בו, יכול להיות שהייתי יכול לחסוך לעצמי את ייתר השיפורים האופנתיים והיקרים כמו המחורצות והקדוחות.

 

מתכוונת זה מחליפה בוסטר לבוסטר חדש-חדש או מתכוונת זה מאסטר צילינדר?

ובעברית -

החלפת מאסטר צילינדר או בוסטר [או שניהם] שהביא לשיפור הדרמטי?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אצלי ב106 אני נוסע עם ברקסים 283 מ"מ,שירדו מ307XSI.

 

עם משאבה של 306GTI6 וABS שעובד מעולה...האוטו עוצר ג-י-ה-נ-ו-ם.:evil:

 

 

283 מ"מ נכנס בג'אנט 15? :shock:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן - אם אתה מחפש רק להוריד את הדעיכה - נראה לי רפידות "מצ'פרות" יעשו את העבודה.

 

אני פעם השתמשתי ברדיפות קרמיות של AXXIS והן היו ממש מעולות ודעיכה הייתה קטנה וגם זה רק אחרי הרבה בלימות מאוד חזקות.

 

ד"א - דיסקים מחוררים זה דבר שעדיף להתרחק ממינו. יש הרבה מאוד דיווחים על סדקים (גן לי זה קרה) ואף התפוררות/התפרקות.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
מתכוונת זה מחליפה בוסטר לבוסטר חדש-חדש או מתכוונת זה מאסטר צילינדר?

ובעברית -

החלפת מאסטר צילינדר או בוסטר [או שניהם] שהביא לשיפור הדרמטי?

לא אמרתי את המילה "מתכוונת" :shock:

 

החלפתי גם משאבה וגם בוסטר.

 

 

 

 

BAGIRA - איזה קוטר משאבה שמת ? ומה קוטר הצלחות?

 

צלחות בילום קדמיות - 280X22(היו במקור 239X10).

צלחות בילום אחוריות - 239X10(היו במקור בלמי תוף).

יושבים יופי בג'אנט 15.

 

 

משאבה ראשית נוכחית - 22 מ"מ (עם בוסטר 229 מ"מ).

משאבה ראשית קודמת - 20 מ"מ (עם בוסטר 178 מ"מ).

 

הקטע הוא שלאחר הרבה נסיון ותהיה (והרבה טעיה), אחרי הרבה חלקים "משופרים", עם דפי נתונים צבעוניים על נייר כרומו מהודר ואחרי הרבה ממון שהלך לזבל בלי ממש שיפורי בלימה משמעותיים, התוצאה הטובה ביותר התקבלה ע"י סט-אפ מקורי של גולף ראלי תוך שימוש בחלקים מקוריים של VW.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למחוררים ומחורצים יש יתרונות ,

קטע מראיון עם מנהל תמיכה טכנית בחברת DBA

 

AutoSpeed: What are the disadvantages of drilled discs?

They are a little bit noisy - you do get a whirring noise. And, with our drilled and slotted rotors, you do lose about 10% pad life. In saying that, you gain in rotor life because the pad won't bite hard into the disc. If you let the pads glaze up, their material becomes harder than the cast iron of the rotor, and it then starts to bite in and create grooves. But, with slotted and drilled discs, that doesn't happen because you've always got a nice fresh pad surface running over the disc.

AutoSpeed: We have seen several sets of cracked drilled discs - how do you explain this?

Steve Borg: Look, I keep myself fairly fit, but I'd be crazy to jump out of bed and do a sprint without warming up. It's just like you don't take an engine and go racing without warming it up. It's the same for rotors. They're cast iron, they expand when they get hot, and you really need to warm them up before working them. Abuse them when they're cold and they'll crack. You don't have to warm them 'till they're red hot, so long as the heat sink is right through the rotor and it's not just the outside surfaces getting hot, it's fine.

פורסם

 

3.החלפת הברקסים האחוריים מתוף לדיסק - הורגש הבדל משמעותי ביכולת העצירה של הרכב.

 

בגירה , איך עושים זה ??

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים


×
×
  • תוכן חדש...