Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה שבועות שהמזגן באוטו של הורי לא מקרר. היום אבא שלי עשה טיפול 10 ולאחר בדיקה אמרו לו שהקומפרסור נרקב.

מאחר וקומפרסור חדש זה עסק די יקר (2000+ זוזים) חשבתי על האפשרות של למצוא אחד במצב טוב בפירוקיה.

אז ככה:

א. האם מישהו חושב שיש סיבה למה לא לנסות להחליף את החלק בחלק מפורק (בהנחה שהוא במצב טוב)

ב. איזה עוד דגמים של דייהו חולקים את אותו קומפרסור?

ג. מישהו יכול להעריך כמה עשויים לדרוש על חלק כזה מפורק (כדי שאני אדע עד כמה שווה לשים חלק כזה במקום לשים אחד חדש בעלות הרבה יותר גבוהה).

ד. במידה ונחליט על לשים קומפרסור חדש האם מישהו מכיר מקום טוב וזול שעושה את העבודה באיזור חיפה?

תודה.

פורסם
א. האם מישהו חושב שיש סיבה למה לא לנסות להחליף את החלק בחלק מפורק (בהנחה שהוא במצב טוב).

לא ניתן לדעת מצבו של מדחס מזגן עד שלא מרכיבים אותו, אתה והמזל שלך.

ב. איזה עוד דגמים של דייהו חולקים את אותו קומפרסור?.

לא רק שאין חלקים תואמים בין רכבי דייהו השונים, אלא שלפעמים ישנם שני סוגים שונים של מדחסים לדגם אחד.

ג. מישהו יכול להעריך כמה עשויים לדרוש על חלק כזה מפורק (כדי שאני אדע עד כמה שווה לשים חלק כזה במקום לשים אחד חדש בעלות הרבה יותר גבוהה)..

כ-400-500 ש"ח.

 

עוד מידע:

ניתן לקנות גם מדחסים משופצים שעלותם כ-1000 ש"ח.

תנסה לברר את מק"ט המדחס שברכבך, לעיתים ניתן להשיג את אותו המדחס במוסכי U.M.I בעלות נמוכה יותר.

בעת הח' המדחס רצוי(לדעתי אין לוותר על כך) להחליף שסתום התפשטות, לבצע שטיפה למערכת(אחרת כל הג'יפה תחדור לשסתום ולמדחס והם יהרסו שוב).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...