Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת שלי היא של קננוד

והרמקולים הם גם של קוונוד שאותם אני רוצה להוסיף לרכב...

עכשיו יש לי באוטו כבר 4 רמוקלים כל אחד 25 ואט ושומעים לא רע בכלל

עכשיו כתוב על המערכת שזה 4X45 עכשיו מה זה בדיוק אומר שאפשר לחבר עד 4 רמוקלים?

האם אני יכול לשים 6 רמוקלים ברכב?

עכשיו אך אתם ממליצים לי להוסיף את הרמוקלים

את הכי חזקים(160) לשים מאחורה או מקדימה או בדלתות?

האם זה קשה להתקין רמוקלים בדלתות?

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/6952770.JPG

פורסם

לפי התאורים שלך הינך יכול לחבר שני זוגות רמקולים,מה ( ש עכשיו מורכב אצלך) אם תרצה לחבר יותר,תבדוק בספר של הרדיו דיס ק שלך אם המגבר הפנימי מסוגל לעבוד בהתנגדויות של 2 אום,אם כן,תוכל לחבר עוד רמקולים. אין טעם להוסיף עוד רמקולים באופן כללי לדעתי,ואם תתעקש אל תחבר רמקולים עם הספק גבוהה מכיון שאין לך הגברה חיצונית ואתה מסתמך על ההגברה הפנימית של המכשיר

Quality, thats what it alll about !

×
×
  • תוכן חדש...