Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכס אמיתי


RedR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל הזוכה בגליון השני היא הRSI.... :lol:

במבחן הזה האופל חטפה השפלה שלא הרבה קטנות חמות חטפו מימיהן (פרט ל-HGT החדשה :wink: ).

פורסם
אבל הזוכה בגליון השני היא הRSI.... :lol:

 

אכן לקחה ה-RSI אבל...

ה-106 1.4 הספציפית הזו הייתה דפוקה מן היסוד (חוזר על עצמו במהלך

המבחן) והרגישה אנמית מהצפוי, לפי הבוחנים - למרות שהייתה לה השילדה

המתקשרת יותר... לראיה, הפנס הקדמי העקום של מכונית המבחן :hihi:

היא נראתה לי די מפורקת עוד בזמנו :wink:

1.6 XSI במצב תקין הייתה ככל הנראה לוקחת את ה-RSI. *השערה* :p

 

לתומר, גלעד ולירן, הייתי ממליץ לפתוח את גליון דצמבר 93' (מספר 95 ככל הנראה)

ולקרוא את הכתבה של פורת על הראלי 1300... :mm_yeah:

MCS 2008

פורסם

10 שקל!!! ב 10 שקל לגיליון הייתי קונה כל חודש!!!

אבל זה עולה היום משהו כמו 30... יש את עיתון רכב ב 9.90 שהוא נחמד אבל הוא לא ברמה של אוטו....

אני שונא את הקיץ!

פורסם

מישהו פה יודע אלי אם אפשר להזמין מאוטו עיתונים ישנים שלהם , אני מאמין שיש להם את זה בארכיון כל שהוא...

 

האמת היא שאני לא חושב שהם יכולים לשחזר בישבילך עיתון אבל אולי אפשר לקבל את זה על קובץ PDF או משהו דומה.

 

מה אתם אומרים ?

 

מישהו ניסה את זה פעם?

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
מישהו פה יודע אלי אם אפשר להזמין מאוטו עיתונים ישנים שלהם , אני מאמין שיש להם את זה בארכיון כל שהוא...

 

האמת היא שאני לא חושב שהם יכולים לשחזר בישבילך עיתון אבל אולי אפשר לקבל את זה על קובץ PDF או משהו דומה.

 

מה אתם אומרים ?

 

מישהו ניסה את זה פעם?

 

 

דוד

 

אני דיי בטוח שבתקופה ההיא גיליונת לא הודפסו על PDF אלה על גלופה בצורה הישנה, אני בספק אם יש להם ארכיון כולשהוא לגליונים ההישנים, כמו שזה נראה עכשיו , עם קצת עזרה מאנשים, בקרוב יהיה :wink:

פורסם

יש ארכיון של כל העיתונים שלהם. אני יודע כי הייתי בו. הם לא נותנים להוציא חומר ממנו החוצה אלא מעניקים שירות של צילום הכתבות ושליחתם בפקס כמובן בתשלום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
יש ארכיון של כל העיתונים שלהם. אני יודע כי הייתי בו. הם לא נותנים להוציא חומר ממנו החוצה אלא מעניקים שירות של צילום הכתבות ושליחתם בפקס כמובן בתשלום.

 

טוב זה גם משהו... כמה עולה כל כתבה ?

 

או איך זה בדיוק עובד?

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...