Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהאשכול מאוד מתאים לאוף טופיק אבל אין לי הרשאה לאוף-טופיק, במהלך העשור יוצרו המון רכבים, מהמון יצרנים, אז מהו הרכב שיכול להיקרא "רכב העשור".

יש שני תנאים:

1. הרכב יוצר בין השנים 1999-2009.

2. הרכב עלה לייצור סדרתי.

 

אז יאללה מה אתם חושבים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סובארו אימפרזה STI,מיצובישי EVO,הונדה TYPE R,פולקסווגן שירוקו החדשה(במידה והיא 2009),ופגאני ZONDA :evil:

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

אם המדד הוא מידת ההשפעה על עולם הרכב ו/או הרכב שייצג בצורה הנאמנה את המגמות בתעשיית הרכב בעשור החולף אזי התשובה לצערי היא חד משמעית - טויוטה פריוס. :-(

פורסם

רעיון טוב לשרשור לדעתי. אולי ניתן להוסיף מתמודדות (לדוגמא מספר מתמודדות מכל סגמנט) בתוספת סקר, וכך נחליט על רכב העשור של הפורום.

פורסם

300c. זה רכב העשור בשבילי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לדעתי צריך לדייק בהגדרת "משהו של השנה/עשור/מאה". האים מדובר בנפח המכירות, האים בחידוש הטכנולוגי, האים בהד תקשורתי או בהשפעה על התעשייה. אם בנושא התקשורתי עסקינן, אז הפריוס יכול להיות המועמד. אבל החידוש הטכנולוגי המדובר היה עוד בעשור הקודם. מה גם שהרעיון של הפריוס לא אומץ על ידי יצרנים אחרים. מבחינה זו הונדה אינסייט דור ראשון (המנועים בתור ולא במקביל, טכנולוגיית IMA) השפיעה על התעשייה יותר. ובטח ובטח לא מדובר בנפח המכירות יוצא דופן. ועל החידוש הטכנולוגי של העשור הייתי מכתיר את הונדת המימן. אני מאמין כי להבא עוד נשמע עלייה רבות.

פורסם
לדעתי צריך לדייק בהגדרת "משהו של השנה/עשור/מאה". האים מדובר בנפח המכירות' date=' האים בחידוש הטכנולוגי, האים בהד תקשורתי או בהשפעה על התעשייה. אם בנושא התקשורתי עסקינן, אז הפריוס יכול להיות המועמד. אבל החידוש הטכנולוגי המדובר היה עוד בעשור הקודם. מה גם שהרעיון של הפריוס לא אומץ על ידי יצרנים אחרים. מבחינה זו הונדה אינסייט דור ראשון (המנועים בתור ולא במקביל, טכנולוגיית IMA) השפיעה על התעשייה יותר. ובטח ובטח לא מדובר בנפח המכירות יוצא דופן. ועל החידוש הטכנולוגי של העשור הייתי מכתיר את הונדת המימן. אני מאמין כי להבא עוד נשמע עלייה רבות.[/quote']

 

 

על פי ג'יימס מיי (TOP GEAR) הונדה קלריטי (הונדה המונעת ע"י מימן) היא הרכב הטוב ביותר בעולם מאז המצאת המכונית!!!

האמת היא שהוא צודק בעיניי. הטכנולוגיה של הנעה במימן הרבה יותר מתקדמת ונקייה וגם... לא פולטת את הקרינה שאותה פולטות המכוניות ההיברידיות.

אני מצטרף לדעתו של ד"ר פוליצ'וק - הונדה קלריטי!

נ.ב. נקווה שמדינת ישראל תשכיל לבנות תשתית עבור רכבים אלו בישראל שכן לדעתי יש לרכב הזה השפעה אסטרטגית על מדינת ישראל (פחות תלות ברכישת נפט מארצות זרות ).

http://www.youtube.com/watch?v=SOVaHFUQASE

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך

פורסם

מעניין על סמך מה אנשים פה חושבים שמאזדה 3 הוא רכב העשור?

אלא אם כן הקריטריון הוא כמות הרכבים שנמכרו לחברות ליסיניג, אני לא רואה איפה המאזדה נכנסת ברכב העשור.. :shock:


×
×
  • תוכן חדש...