Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

ברשותי סופר לנסר 95 אוטו' מהמרכז דגם מנוע 4G92.

גיליתי בעיה חדשה באיזור הפלאגים איפה שמכניסים את החוט הצתה, יש עומק עם סיליקון ומתמלא לי שם שמן.

זה קורה לי רק בפלאג הראשון והאחרון, בזמן שהפלאג השמאלי ביותר מתמלא לי בעצמו בשם. (הפלאג הימיני ביותר הוא מעל פתח העגן שמן - ולא לא נשפך לשם שמן)

 

אין לי מושג למה התופעה המוזרה הזאת התחילה ואני לא יודע מה לעשות.

שוב אין לי שום בעיית נסיעה כזו או אחרת ולא גימגומים ולא כלום אם לא הייתי מחליף פלאגים לא הייתי מגלה את הבעיה.

 

הצעות?

פורסם
שלום לכם,

 

ברשותי סופר לנסר 95 אוטו' מהמרכז דגם מנוע 4G92.

גיליתי בעיה חדשה באיזור הפלאגים איפה שמכניסים את החוט הצתה, יש עומק עם סיליקון ומתמלא לי שם שמן.

זה קורה לי רק בפלאג הראשון והאחרון, בזמן שהפלאג השמאלי ביותר מתמלא לי בעצמו בשם. (הפלאג הימיני ביותר הוא מעל פתח העגן שמן - ולא לא נשפך לשם שמן)

 

שלום חבר!

אטם מכסה שסתומים וטבעות של מובילי פלגים פותר את הבעיה

×
×
  • תוכן חדש...