Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ברשותי אימפרזה 99, מלפני כשבוע צצה לה בעיה חשמלית:

1. ברגע שהאורות באוטו כבויים, אם אלחץ על הברקס (לא בלם יד), האורות ברקס אכן ידלקו כמו שצריך, אך איתם ידלקו כל האורות בלוח המכוונים (כולל האיזור של המזגן וכל הכפתורים שם) ובנוסף, ידלקו אפילו האורות נמוכים/חניה מקדימה.

2. אם אסע עם אורות דלוקים, בנוסף לבעיה שכתבתי בסעיף 1, אורות הברקס (כולל נורת הקדם ברקס מאחורה-למעלה) יהיו דלוקים תמיד. אם אלחץ על הברקס, היא תאיר קצת יותר חזק, אבל לא משהו משמעותי. בקיצור, זה נראה כאילו שאני תמיד נוסע ובולם תוך כדי...

 

כנראה שמשהו גורם לקצר באוטו, השאלה מה?

איך להתחיל לבדוק דבר כזה?

 

מן הסתם אסור לנסוע ככה והעירו לי כבר כמה נהגים על הכביש שחשבו שאני נוסע עם בלם יד למעלה (מה שלא קורה כמובן).

 

אשמח להסבר ממה יכולה להגרם הבעיה ופתרון שלה.

 

תודה רבה,

ניסים.

פורסם

כנראה שהחלפת נורה אחורית ובמקום להתקין נורה עם 2 מגעים ו 2 סלילי להט (אחד לאור אחורי ואחד לאור בלם)

התקנת נורה עם מגע אחד (וחוט חהט אחד) בלבד, כך שהמגע האחד בנורה מגשר את 2 המגעים שבבית הפנס האחורי של אור הבלם והאור האחורי ומכאן נובעת הבעייה.

בדוק, התקן נורה נכונה (עם 2 מגעים ו 2 חוטי להט) ונא עדכן בממצאים ותוצאות.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי

בהנחה וזו אכן התקלה, זה פשוט תענוג לעקוב אחרי התגובות שלך בפורום, שבאות מבעל מקצוע מנוסה, שכבר חווה הכל והתנסה בכל התקלות האפשריות.

מתיאור התקלה הייתי בטוח שמדובר בתקלה מורכבת ולא זולה לתיקון שתחייב נבירה בצמות לחיפוש קצר מסתורי.

לא הייתי מעלה על דעתי פתרון כ"כ טריוויאלי :lol:

 

ויש לי תחושה, שבעל רכב שהיה פונה לחשמלאי לא כל כך ישר, היה משלם הרבה על 'תיקון נתקים/קצרים בצמה'...

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

 

מה שכן, האוטו בבעלותי כמעט שנתיים - לא החלפתי שום נורה באוטו מאז שקניתי אותו, ככה שלא נראה לי הגיוני שאם אחליף פתאום לנורה מסוג אחר הכל יפתר, הרי עד עכשיו הכל עבד כמו שצריך.

לא יכול להיות שאולי איזו נורה פתאום מקצרת? כבל התנתק? פיוז נשרף? משהו אחר?

 

יש כיוון כלשהו שממנו אני צריך להתחיל לבדוק לפני שאני הולך לבעל מקצוע?

 

תודה

פורסם

לעיתים נדירות נתקלתי בנורת 2 מגעים ששני חוטי הלהט בתוכה יצרו את הקצר ביניהם.

נסה להוציא נורה אחוריתאחת ובדוק ואם התקלה עדיין קיימת אז הוצא הנורה השנייה ובדוק שוב.

כך אולי תאתר אם אכן נורה אח' גורמת לבעייה ואיזו מהן.

האם רק אתה נוהג במכונית או עוד מישהוא (שאולי החליף נורה אח' ללא ידיעתך)?.

אם התקלה גם לא מהנורות, אז צריך לבדוק את המגעים בכל פנס אחורי ואם גם שם לא נמצאת הבעייה, אז הכוון הוא של קצר במקום כלשהוא שאותו צריך לאתר חשמלאי רכב מיומן.

בברכה - רפי לין

פורסם

הבעיה היא לדעתי במיקרוסוייץ שנימצא על זרוע דוושת הבלם.

 

נסה עם היד להרים את הדושה כלפי מעלה, ובקש ממישהו שיבדוק אם האור כבה בזמן שאתה מרים את הדוושה.

 

אם זו הבעיה אז כניראה הדוושת בלם שקעה, או שהמיקרוסוויץ לא תקין.

 

רפי, כיצד תידלק הנורה עם יש קצר בין 2 המגעים שהינם +? לדעתי מצב כזה לא יגרום לנורות להידלק.

פורסם

פשוט מאוד, כשהאורות כבויים ואתה לוחץ על דוושת בלם ומגיע + אל הנורה התקולה והיא מעבירה את ה + גם אול מגע אורות האחרויים ואז ידלקו גם אורות החנייה (אחוריים וקדמיים) למרות שמתג האורות כבוי.

אותו הדבר יקרה כשאינך לוחץ על דוושת הבלם אבל מדליק האורות ואז ידלקו גם אורות הבלם.

בדיוק התופעה שתיאר פותח השרשור.

בברכה - רפי לין

פורסם

בדקתי עכשיו באוטו, אכן אחת הנורות נשרפה וסליל אחד נמס על השני.

ברגע שהוצאתי את הנורה, התקלה הסתדרה.

אחליף נורה מחר ואעדכן.

תודה רבה לכם ובמיוחד תודה לך רפי :)

פורסם
לעיתים נדירות נתקלתי בנורת 2 מגעים ששני חוטי הלהט בתוכה יצרו את הקצר ביניהם.

נסה להוציא נורה אחוריתאחת ובדוק ואם התקלה עדיין קיימת אז הוצא הנורה השנייה ובדוק שוב.

כך אולי תאתר אם אכן נורה אח' גורמת לבעייה ואיזו מהן.

האם רק אתה נוהג במכונית או עוד מישהוא (שאולי החליף נורה אח' ללא ידיעתך)?.

אם התקלה גם לא מהנורות, אז צריך לבדוק את המגעים בכל פנס אחורי ואם גם שם לא נמצאת הבעייה, אז הכוון הוא של קצר במקום כלשהוא שאותו צריך לאתר חשמלאי רכב מיומן.

בברכה - רפי לין

איזה צירוף מקרים, בדיוק אותה תקלה קרתה לילפני שבוע וביום שני היה לי טסט ולכן פינתי זמן לבדוק את זה,

האמת שלא ידעתי ולא נתקלתי בעבר במקרה כזה ששני חוטי הלהט נוגעים אחד בשני,עשיתי ניסוי וטעייה ובסוף גיליתי את הבעייה,

כל הכבוד רפי,טוב שיש אנשים כמוך בפורום.

אביב8)

×
×
  • תוכן חדש...