Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מכונאי בעל וותק של כ-10 שנים במקצוע, שעובד איתי במוסך, מבצע עבודות פרטיות בביתו.

החבר סיפר לי שלקוח שמתקן אצלו את הרכב מזה שנתיים, כעס עליו ואמר שלא יתקן אצלו יותר.

מהסיבה הבאה.

בבוא יום הטסט, החליט הבחור לגשת לטסט ללא הכנה.

הרכב נכשל על שני תקלות בטיחות, נרשם לו בטופס "דרוש אישור מוסך".

ביקש מהמכונאי, לתקן לו את התקלות ולקחת את הרכב לטסט.

מסיבות מובנות המכונאי לא יכול היה לקחת אישור לתיקון מהמוסך בו אנחנו עובדים,

הלך וקנה אישור ממוסך אחר שמכיר אותו. כך הוא נוהג כבר שנים.

הרכב עבר את הטסט.

המכונאי ביקש על העבודה 150 ₪, חלקים 150 ₪, 100 ₪ על אישור המוסך שקנה.

סה"כ 400 ₪. אם היה מתקן אצלנו במוסך , אמור היה לשלם 600 ₪ לפני מע"מ (בדוק).

התחיל ויכוח ביניהם, בעל הרכב טען שהוא לא צריך לשלם על אישור המוסך, כי זה כלול במחיר.

שוחחנו על הנושא, אמרתי לו שהטעות שלו הייתה, בצורה שהוא הציג את החשבון.

לדעתי צריך היה לבקש 150 ₪ על העבודה ועוד 250 ₪ על החלקים.

הוא לא מסכים איתי וטוען שהוא ישר עם הלקוחות שלו.

ואני שואל מה דעתכם מי הצודק ?.

בועז.

פורסם
הוא לא מסכים איתי וטוען שהוא ישר עם הלקוחות שלו.

ואני שואל מה דעתכם מי הצודק ?.

 

 

ישר עם הלקוחות, אבל עדיין גונב מס הכנסה מהמדינה ?

 

בכל מקרה, הלקוח כמובן צריך לשלם על האישור, אי פה בכלל ספק.

 

ללקוח אמור להיות ברור, שהוא מטפל "בשחור" אצל בן אדם פרטי, שלא יכול לנפק לא אישורים פורמאליים.

בדיוק מהסיבה הזו הוא משלם מחיר מופחת.

 

כשנדרשים אישורים פורמאליים, זה עולה כסף.

 

 

פורסם

חברך המכונאי שעובד בבית לא חייב כלום למס הכנסה, לעיריה/מועצה, למשרד התחבורה ובטח ובטח ללקוחות שלו ולכן הוא צודק בכל החלטה שיקח.

רק שיקח בחשבון כי כדאי לו מאוד לרצות את לקוחותיו כי אם יתרגזו ויתלוננו, יסתבך הוא עם כל הרשויות הרשומות לעיל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...