Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה עם תעודה פרקטית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיגבלות. מיגבלות בלמידה, את חלקן אתם רואים בשגיאות שלי.

עשיתי הרבה קורסים בחיים, את רובם האמת עברתי, אך אין בהם עבודה.

בגלל לחץ של האמא והחברה והאמא של החברה אני כניראה ארשם לקורס באוניברסיטה הפתוחה... אני לא יכול לרגילה כי אין לי אפילו 10 שנות לימוד... הייתי בלגניסט בבית-ספר.

 

עבדתי המון במוזייקה, אני נגן, אבל עכשיו כבר לא צריכים נגנים.

 

בינינו האוניברסיטה ועוד הפתוחה זה לא בשבילי בכלל, סתם בזבוז זמן, אך אני לא עומד בלחץ.

 

ועכשיו לשאלה.

מישהו יודע איפה אני יכול לעשות קורס נהיגת מסלול, בכל קטגוריה שידוע לכם (מכוניות סלון, מכוניות תיור, פומולה 3000 וכו') שבו אם אעבור אותו אקבל תעודה שאוכל בעזרתה להיות נהג מרוץ, להישתתף במירוצים בחברות שיקחו אותי?

 

חשוב לי מאוד,

תודה

פורסם

זה לא עובד ככה

 

נהיגת מרוצים זה לא "טכנאי רשתות" או משהו כזה. זה לא שאתה עושה קורס, מקבל תעודה ומישהו לוקח אותך.

 

אתה עושה קורס, מביא כסף מהבית, או מגייס ים של כסף מספונסרים, שאתה צריך לשכנע אותם שאתה שווה משהו, מרים קבוצת מרוצים, או חובר לקבוצה אחרת שתהנה מכספי הספונסר שלך, ומשתתף במרוצים.

 

אם אתה טוב, הספונסרים יתרבו, הסכומים יעלו, ובסופו של דבר תוכל לגזור קופונים גם לעצמך.

 

רק בליגות הבכירות ביותר, פורמולה 1 וכו', הנהג הוא ממש שכיר של קבוצת המרוצים ומקבל משכורת יפה בשביל לנהוג.

 

אם השאיפה שלך היא להתסתדר בחיים דרך נהיגת מרוצים, כדאי שתרד מזה, מה גם שכבר מאוחר לך מדי מבחינת גיל. צריך להתחיל בשנות העשרה המוקדמות, כדי להגיע באמת רחוק.

 

האוניברסיטה הפתוחה נשמעת הרבה יותר ריאלית.

 

 

חיים, לומד מתמטיקה דיסקרטית :mm_eek: באוניברסיטה הפתוחה...

פורסם

המסלול לקריירת מרוצים :

 

1. רצוי להתחיל בקרטינג, אבל לא חובה (זה עוזר לבוא עם בסיס טוב).

2. קורס באחד מבתי הספר לנהיגת מרוצים בעולם - המקנה רשיון מרוצים.

3. התחרות בליגות של בתי-הספר או ליגות מסוג National אליה אתה שייך מבחינת הקטגוריה של הרשיון שלך.

4. צבירת נסיון והגעה להישיגים טובים במרוצים.

5. מעבר לליגה בכירה יותר. נעשה אוטומטית לאחר סיום 10 מרוצים בהצלחה.

6. התחרות בליגה הבכירה יותר ונצחון במרוצים.

7. מציאת ספונסר שירצה לממן לך את המרוצים אבל לא את הקיום שלך.

8. ספונסר בא ומאמץ אותך וחותם איתך על חוזה.

 

הליגות שתצטרך לעבור :

1. ליגה התחלתית כלשהי.

2. ליגה התחלתית - בכירה יותר.

3. Formula 3 או משהו מקביל.

4. Formula 3000 או אם מתמזל מזלך - Formula 1.

 

קיצורי דרך אפשריים :

1. קבלת מילגה הממנת לך עונה שלמה של מרוצים מטעם בית-הספר בו עשית את הקורס.

2. אם הצלחת להרשים באופן יוצא דופן מישהו בתחום, יש סיכוי שהוא יאמץ אותך ויסלול לך דרך קלה יותר להמשך. הוא יכול לפתוח לך דלתות שבחיים לא חשבת שתגיע אליהן.

 

בעיות :

1. את הקורס - אתה צריך לממן.

2. את המרוצים בליגה ההתחלתית - אתה צריך לממן.

3. את האימונים - אתה צריך לממן.

4. את המרוצים בליגה המתקדמת יותר - אתה צריך לממן.

5. גם אם תנהג טוב ותהיה מהיר, אין זה מבטיח שתמצא ספונסר. בעולם המרוצים יש המון פוליטיקה ואם יש נהג פחות טוב שיוכל להביא כסף מהבית - יעדיפו אותו.

6. תצטרך לגור במדינה בה אתה מתחרה, משום שהטרטור שבטיסות לכל מרוץ וחוסר היכולת לקיים אימונים סדירים, יפגעו קשות בסיכויי ההצלחה שלך.

7. בשלב מתקדם יותר, תצטרך לממן גם את המרוצים, גם את הרכב וחלקי החילוף, גם את הצוות שלך, וגם את הקיום שלך.

8. מרוצים הם דבר מאד מתסכל, במיוחד אם אתה סובל מתקופה של חוסר מזל. תצטרך מישהו לידך שיתמוך בך.

9. צריך כושר פיזי ומנטלי ממש טוב.

 

אם עד לכאן לא נשברת,

 

אתה מוזמן לפנות אלי במסר פרטי ואנסה לעזור לך.

 

דני G.

פורסם

א. מנסיון, הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מחייבים התמדה והשקעה רבה בד"כ הרבה יותר מקורסים באוניברסיטה רגילה, קח זאת בחשבון.

 

ב. רשיון למשאית 15 טון, יכול להיות רעיון בכלל לא רע, וגם פרנסה לא רעה, גם לא הייתי פוסל קורס מכונאות/פחחות/חשמלאות רכב - את האהבה לתחום המוטורי כבר יש לך, ולא נראה לי שתסבול קשות בקורסים ו/או בעבודה - בכל למעט בנהיגה לא יקשה עליך למצוא עבודה - יש מחסור בידיים עובדות בתחום - והרבה.

 

צביקה,

יועץ תעסוקתי לרגע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם כבר אנחנו בזה האם נהג שרוצה להיות נהג ראלי צריך לעבור את אותם השלבים שהזכרתם?

 

סדר הקטגוריות במירוצים זה לא מתמטיקה, יש מצב שתגיע ל"פיאסטה 1300 אוזבקיסטניאן צ'מפיונשיפס" ואח"כ לפורמולה X ואח"כ לBTCC...

 

שומדבר קבוע, בעיקרון מתחילים מלמטה, זה הדבר היחיד הקבוע, אף אחד בראלי לא התחיל מאימפרזה גרופ N כמו שאף אחד בפורמולה לא התחיל מF3000.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

במרוצי ראלי זה קצת שונה אם כי עדיין מבחינה רעיונית, הגישה דומה.

 

עם זאת, למיטב ידיעתי בראלי העלויות גבוהות בהרבה (בשל הבלאי הגבוה לכלי הרכב).

 

דני G.

פורסם
ב. רשיון למשאית 15 טון, יכול להיות רעיון בכלל לא רע, וגם פרנסה לא רעה, גם לא הייתי פוסל קורס מכונאות/פחחות/חשמלאות רכב - את האהבה לתחום המוטורי כבר יש לך, ולא נראה לי שתסבול קשות בקורסים ו/או בעבודה - בכל למעט בנהיגה לא יקשה עליך למצוא עבודה - יש מחסור בידיים עובדות בתחום - והרבה.

 

... הבחור אלפיסט, רוצה נהיגת מרוץ, ואתה שולח אותו לנהוג משאית 15 טון... לקחת ברצינות את הסיסמא "המשאית איווקו הנשמה פרארי" ...

 

למרות שלפעמים, אני רואה נהגי משאיות בכביש המהיר, ונראה לי שגם הם חיפשו פורמולה 1 ורק בטעות הגיעו למשאית :lol:

 

ובכל מקרה, כפרנסה יחסית קלה, אני ממליץ להיות נהג שודים. אמנם יש סיכון, אבל עוברים מסלול הכשרה יותר קצר, יש סיפוק מיידי ואת הספונסרים לא צריך לשכנע (רק לבדוק מה עובי הקירות בחדר הכספות שלהם) :D

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
ב. רשיון למשאית 15 טון, יכול להיות רעיון בכלל לא רע, וגם פרנסה לא רעה, גם לא הייתי פוסל קורס מכונאות/פחחות/חשמלאות רכב - את האהבה לתחום המוטורי כבר יש לך, ולא נראה לי שתסבול קשות בקורסים ו/או בעבודה - בכל למעט בנהיגה לא יקשה עליך למצוא עבודה - יש מחסור בידיים עובדות בתחום - והרבה.

 

... הבחור אלפיסט, רוצה נהיגת מרוץ, ואתה שולח אותו לנהוג משאית 15 טון... לקחת ברצינות את הסיסמא "המשאית איווקו הנשמה פרארי" ...

 

למרות שלפעמים, אני רואה נהגי משאיות בכביש המהיר, ונראה לי שגם הם חיפשו פורמולה 1 ורק בטעות הגיעו למשאית :lol:

 

ובכל מקרה, כפרנסה יחסית קלה, אני ממליץ להיות נהג שודים. אמנם יש סיכון, אבל עוברים מסלול הכשרה יותר קצר, יש סיפוק מיידי ואת הספונסרים לא צריך לשכנע (רק לבדוק מה עובי הקירות בחדר הכספות שלהם) :D

 

מדי פעם מבקשים לעשות ממני הדגמות נהיגה בעבודה בקארטינג בנתניה, מדי פעם אני נתקל בהצעות דומות של נתנייתים, אגב זה משתלם... קצת יותר מהעבודה בקארטינג... :o

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

×
×
  • תוכן חדש...