Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה על מוסך שיכול לאבחן ולתקן בעיה בגיר אוטומטי של רנו טווינגו.

 

(או לבצע החלפה לגיר ידני)

 

תודה

 

עופר[/b]

פורסם

לא ציינת איפה אתה גר.

 

אני ממליץ על מוסך מנור ישראל בפ"ת.

 

הפתרון הוא החלפה לגיר ידני, ואם זכרוני לא מטעה אותי הנזק הוא בסביבות 2000 עד 3000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עופר, האם אתה מתכוון לגיר חצי-אוטומטי (aka איזי) ?

מאיזו שנה הטווינגו שלך, אגב? לא בכל השנתונים ניתן לבצע הסבה.

 

עוד כמה טיפים ועזים אחרות כאן:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=8608

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=11090

 

את ההסבה לשלי ביצעתי במוסך מגדלי ל.פ. (מורשה קרסו) בראשל"צ.

הם בסדר, בייחוד בהשוואה למרכזי ה@$%@# בריב"ל.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
עופר, האם אתה מתכוון לגיר חצי-אוטומטי (aka איזי) ?

מאיזו שנה הטווינגו שלך, אגב? לא בכל השנתונים ניתן לבצע הסבה.

 

עוד כמה טיפים ועזים אחרות כאן:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=8608

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=11090

 

את ההסבה לשלי ביצעתי במוסך מגדלי ל.פ. (מורשה קרסו) בראשל"צ.

הם בסדר, בייחוד בהשוואה למרכזי ה@$%@# בריב"ל.

 

דניאל

באם אתה פונה למוסך "מגדלי", תמסור לדני(בעל הבית) ד"ש ממני.

(לפעמים זה עוזר).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תודה למשיבים.

לכל המתעניין ביצעתי הסבה לגיר רגיל (בעצם מדובר על ביטול ההפעלה החשמלית של הקלאצ', והתקנת דוושת קלאצ' רגילה)

עלות הנ"ל במוסך המרכזי של רנו -כ-2200 שח

נ.ב. הרכב מודל 1999

×
×
  • תוכן חדש...