Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש רכב בתקציב של כ 50K+.

אני מתלבט בין ניסאן אלמרה 2005 - רכב נוח, אמין וטוב (אני לא סגור על צריכת הדלק שלו),

לבין אופל אסטרה 2005 - רכב ברמת אבזור גבוהה יותר חד משמעית - מוצא חן בעיני הרבה יותר.

אני לא יודע מספיק פרטים על רמת האמינות והסחירות של האסטרה, ובעיקר לגבי האיזיטרוניק.

חוץ מזה, נאמר לי כי דגם ה 1600 לא מוצלח ולא אמין מספיק . מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת חוות דעת?

תודה.

פורסם
שלום,

 

אני מעוניין לרכוש רכב בתקציב של כ 50K+.

אני מתלבט בין ניסאן אלמרה 2005 - רכב נוח, אמין וטוב (אני לא סגור על צריכת הדלק שלו),

לבין אופל אסטרה 2005 - רכב ברמת אבזור גבוהה יותר חד משמעית - מוצא חן בעיני הרבה יותר.

אני לא יודע מספיק פרטים על רמת האמינות והסחירות של האסטרה, ובעיקר לגבי האיזיטרוניק.

חוץ מזה, נאמר לי כי דגם ה 1600 לא מוצלח ולא אמין מספיק . מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת חוות דעת?

תודה.

 

שני הרכבים המוזכרים לעיל הם דוגמאות מצויינות לרכבים מעולים שהיבואן התעלל במותג. השוק בארץ לא למד להעריך אותם. מה לעשות, ישראלים מעדיפים מאזדה.

 

האסטרה רכב מעולה. במהלך שהותי באנגליה נסעתי עם האסטרה קרוב לשנה ונהנתי מכל רגע. לא היו לי שום תקלות.

הרכב נמכר תוך יום. בארץ המחירון של הרכב בצניחה חופשית ואין כמעט שוק.

 

האלמרה?

אחד הרכבים האמינים ביותר שיצאו מהמדינה המלוכסנת. רמת האמינות היא כמו של טויוטה. אמינות מוחלטת.

נבחרה כרכב האמין ביותר בבריטניה. המנוע של האחות הגדולה (מקסימה) נבחר כבר 10 שנים כאחד המנועים הטובים בעולם.

פורסם

כפי שנאמר,האלמרה נהנית מאמינות ללא תחרות,היא מרווחת למדי אך נסיעתה בכבישי ישראל המשובשים איננה כה נוחה. האלמרה זכתה להכרה והצלחה כמכונית משומשת ונהנית כיום מסחירות מצויינת. דגם ה-1800 חזק וצריכת הדלק שלו סבירה לקטיגוריה.

 

האופל אסטרה שייכת למותג שבישראל הוא בפועל אינו קיים,אומרים שהבעייה נעוצה ביבואן-אינני יודע מה באמת הרג את המותג שבשנות ה-60,70 ותחילת ה-80,היה מותג מוביל ושם נרדף לאמינות,סחירות תמורה למחיר.עלות אחזקתה תהיה גבוהה יותר מזו של האלמרה וגיר האיזיטרוניק הוא רחוק מלהיות כליל השלמות מכל בחינה שהיא (תמיד יהיה איזה מכור לעניין שיהלל אותו אבל בסה"כ מדובר בזוועה או שעטנז-לא לכאן ולא לכאן אבל לשם-כלומר למוסך...).

 

האסטרה באופן כללי הוא רכב טוב אבל במקומותינו לא הייתי מהמר עליו אלא אם כן מדובר במציאה מסחרית של ממש (רכב שמור מאד במחיר מפתה מאד).

 

אני הייתי בוחר באלמרה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

באופן כללי אין הרבה אסטרה למכירה,

וגם כאשר מוצאים - לרוב הבעלים מגזימים ודורשים מחיר גבוה מהמחירון.

אז כך שמציאות אין.

בימים אלו אני נוהג באלמרה של בן משפחה שקיבלתי למשך שבוע.

הרכב אכן נוח ודי נעים - למרות שהאבזור הפנימי שלו מזכיר רכבים משנות ה90...

ואגב , נראה לי שצריכת הדלק שלו גבוהה מהסביר (1:10 מבחינתי זה סביר).

לעומתו האסטרה (חבר שלי קנה לפני שבוע) - ברמת גימור של רכב חדש לגמרי.

מאוד חבל לי לוותר עליו,

אבל כנראה שהאמינות תנצח.

אם למישהו יש את האסטרה, אשמח מאוד לשמוע חוות דעת ממקור ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...