Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא להתקרב למכון שיפוץ גירים אורטוב

יש לי סוזוקי סוויפט 96 גיר אוטומט לאחר שהגיר לא עבד

התקשרתי למכון אורטוב ברשות ארז לאחר המלצות מהאתר כמו שאומרים סמכתי על התגובות

קניתי ממנו גיר :מייבוא" כפי שאומר מר ארז לאחר קבלת הגיר והרכבתו ברכב הסתבר שהגיר היה

מפוצץ במים מה שגרם לפירוק חוזר של הגיר ופירוק של הרדיאטור ושטיפתו וכמובן לחצים ובזבוז זמן

התקשרתי למכון אורטוב והטענה שלו הייתה שהמוסך שאליו לקחתי את הגיר "לא יודע להרכיב גירים

הוא היה צריך לנקז מיים" (גיר שמגיע מייבוא לא מגיע עם צינורות עליו ובמיוחד לא עם מיים בפנים)

החזרתי למכון את הגיר שהרס לי את הרכב וביזבז לי המון זמן והגעתי לפירוק בראשון לציון בשם א.ש.ר חלפים

בחור מאוד נחמד ואמין קיבלתי את הגיר לאחר שטיפה מיוחדת הרכבתי אותו במוסך "שלא יודע לנקז את המיים"

והגיר עובד בצורה טובה מאוד אז שלא יעבדו עליכם הגירים שמאורטוב כנראה לא מייבוא כדאי לבדוק לפני שקונים

 

בתודה עודד

פורסם
יניב ממכון גירים בסגולה (שותף של ספי) עשה לי עבודה מעולה בסיטרואן שלי, הואוטו נוסע מעולה. מחיר הוגן ויחס אדיב מאוד!

ממליץ בחום!

מצטרף להמלצה והם גם,נותנים אחריות לשנה תמימה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כפי שמתפרסם באינטרנט - כל מילה מיותרת ........ השמרו לכם מהמוסך הזה .....

 

ת"ק (רחובות) 53324-09-12

 

ירון אביטל

נ ג ד

אורטוב גירים אוטומטיים בע"מ

בית משפט השלום בשבתו כבית משפט לתביעות קטנות ברחובות

[15.02.2013]

כבוד השופט בדימוס גדעון ברק

פסק דין

 

מוסך הנתבעת התקין ביום 27.10.10 לרכב התובע גיר מפירוק מיבוא ועל כך שילם לנתבעת סך של 4,176 ₪. לאחר התקנת הגיר הנ"ל, הוברר לתובע, שהגיר לא היה תקין ונאלץ שוב ושוב לחזור למוסך לבצע תיקונים, עד כי בסופו של יום, נאלץ התובע לפנות למוסך אחר, שם תוקן הגיר תמורת סך של 5,486 ₪, כולל מע"מ ובשל אי תקינות הגיר ולאור ההוצאות שהיו לתובע והכרוכות בהחלפת הגיר, הגיש התובע תביעה זו, בה ביקש לחייב הנתבעת לשלם לו סך של 7,715 ₪, הכולל בחובו: בדיקת הגיר לאחר שהותקן במוסך הנתבעת בסך של 229 ₪, תיקון הגיר במוסך אחר בסך של 5,486 ₪, כולל מע"מ, עוגמת נפש בסך של 2,000 ₪. ואלו הן העובדות, אותן מעלה התובע בתביעתו, המצדיקות- לטענתו- לחייב הנתבעת לשלם לו הסכום הנתבע:

א. כבר ביום 11.11.10 חזר הרכב למוסך הנתבעת בשל תקלות חוזרות ונשנות שהיו ברכב. ולאחר מכן, חזר התובע שוב והלין על תפקוד לקוי של הגיר ובעקבות כך, התבקש התובע להכניס הרכב למוסך הנתבעת ביום 19.12.10 ולאחר בדיקה, החליט מנהל המוסך מר ארז (להלן:"ארז") להחליף את "המוח" של הגיר ובסיום ההחלפה, שוחרר הרכב מהמוסך.[/font]

לאחר כחודש וחצי, שוב פנה התובע לארז וגם הפעם אמר שהרכב לא מתפקד כראוי, אך ארז טען שלאחר זמן הכל יתפקד כראוי.

ב. למרות הבטחתו של ארז, לא תפקד הגיר כראוי ובתחילת חודש מרס, שוב פנה התובע אל מוסך הנתבעת בטענה, שהרכב נתקע מדי פעם מבלי שתהא אפשרות להמשיך בנסיעה ולפי בקשתו של ארז נשלח הרכב ביום 14.3.11, באמצעות גרר למוסך ולאחר בדיקה קצרה, הודע לתובע שהכל תקין.

מתברר שלא הכל היה תקין, שכן כבר בנסיעה חזרה לבית התובע נתקע הרכב פעמיים בדרך ובשיחה עם יצחק, נציג הנתבעת, ביקש יצחק מהתובע להכניס הרכב למוסך להחלפת הגיר, אך ביקש תשלום נוסף של 800 ₪ בגין פירוק והרכבה. התובע התנגד להוסיף תשלום זה, שכן התיקון היה עדיין תחת אחריות הנתבעת.

ג. לאחר כל התהליכים הנ"ל, הוכנס הרכב למוסך יונדאי מורשה באשקלון ובבדיקה הוסבר לתובע, שהגיר פגום ויש צורך לשפצו ועלות התיקון 5,300 ₪, כולל מע"מ.

פורסם
לא להתקרב למכון שיפוץ גירים אורטוב

יש לי סוזוקי סוויפט 96 גיר אוטומט לאחר שהגיר לא עבד

התקשרתי למכון אורטוב ברשות ארז לאחר המלצות מהאתר כמו שאומרים סמכתי על התגובות

קניתי ממנו גיר :מייבוא" כפי שאומר מר ארז לאחר קבלת הגיר והרכבתו ברכב הסתבר שהגיר היה

מפוצץ במים מה שגרם לפירוק חוזר של הגיר ופירוק של הרדיאטור ושטיפתו וכמובן לחצים ובזבוז זמן

התקשרתי למכון אורטוב והטענה שלו הייתה שהמוסך שאליו לקחתי את הגיר "לא יודע להרכיב גירים

הוא היה צריך לנקז מיים" (גיר שמגיע מייבוא לא מגיע עם צינורות עליו ובמיוחד לא עם מיים בפנים)

החזרתי למכון את הגיר שהרס לי את הרכב וביזבז לי המון זמן והגעתי לפירוק בראשון לציון בשם א.ש.ר חלפים

בחור מאוד נחמד ואמין קיבלתי את הגיר לאחר שטיפה מיוחדת הרכבתי אותו במוסך "שלא יודע לנקז את המיים"

והגיר עובד בצורה טובה מאוד אז שלא יעבדו עליכם הגירים שמאורטוב כנראה לא מייבוא כדאי לבדוק לפני שקונים

 

בתודה עודד

 

 

כפי שמתפרסם באינטרנט - כל מילה מיותרת ........ השמרו לכם מהמוסך הזה .....

 

ת"ק (רחובות) 53324-09-12

 

ירון אביטל

נ ג ד

אורטוב גירים אוטומטיים בע"מ

בית משפט השלום בשבתו כבית משפט לתביעות קטנות ברחובות

[15.02.2013]

כבוד השופט בדימוס גדעון ברק

פסק דין

 

מוסך הנתבעת התקין ביום 27.10.10 לרכב התובע גיר מפירוק מיבוא ועל כך שילם לנתבעת סך של 4,176 ₪. לאחר התקנת הגיר הנ"ל, הוברר לתובע, שהגיר לא היה תקין ונאלץ שוב ושוב לחזור למוסך לבצע תיקונים, עד כי בסופו של יום, נאלץ התובע לפנות למוסך אחר, שם תוקן הגיר תמורת סך של 5,486 ₪, כולל מע"מ ובשל אי תקינות הגיר ולאור ההוצאות שהיו לתובע והכרוכות בהחלפת הגיר, הגיש התובע תביעה זו, בה ביקש לחייב הנתבעת לשלם לו סך של 7,715 ₪, הכולל בחובו: בדיקת הגיר לאחר שהותקן במוסך הנתבעת בסך של 229 ₪, תיקון הגיר במוסך אחר בסך של 5,486 ₪, כולל מע"מ, עוגמת נפש בסך של 2,000 ₪. ואלו הן העובדות, אותן מעלה התובע בתביעתו, המצדיקות- לטענתו- לחייב הנתבעת לשלם לו הסכום הנתבע:

א. כבר ביום 11.11.10 חזר הרכב למוסך הנתבעת בשל תקלות חוזרות ונשנות שהיו ברכב. ולאחר מכן, חזר התובע שוב והלין על תפקוד לקוי של הגיר ובעקבות כך, התבקש התובע להכניס הרכב למוסך הנתבעת ביום 19.12.10 ולאחר בדיקה, החליט מנהל המוסך מר ארז (להלן:"ארז") להחליף את "המוח" של הגיר ובסיום ההחלפה, שוחרר הרכב מהמוסך.[/font]

לאחר כחודש וחצי, שוב פנה התובע לארז וגם הפעם אמר שהרכב לא מתפקד כראוי, אך ארז טען שלאחר זמן הכל יתפקד כראוי.

ב. למרות הבטחתו של ארז, לא תפקד הגיר כראוי ובתחילת חודש מרס, שוב פנה התובע אל מוסך הנתבעת בטענה, שהרכב נתקע מדי פעם מבלי שתהא אפשרות להמשיך בנסיעה ולפי בקשתו של ארז נשלח הרכב ביום 14.3.11, באמצעות גרר למוסך ולאחר בדיקה קצרה, הודע לתובע שהכל תקין.

מתברר שלא הכל היה תקין, שכן כבר בנסיעה חזרה לבית התובע נתקע הרכב פעמיים בדרך ובשיחה עם יצחק, נציג הנתבעת, ביקש יצחק מהתובע להכניס הרכב למוסך להחלפת הגיר, אך ביקש תשלום נוסף של 800 ₪ בגין פירוק והרכבה. התובע התנגד להוסיף תשלום זה, שכן התיקון היה עדיין תחת אחריות הנתבעת.

ג. לאחר כל התהליכים הנ"ל, הוכנס הרכב למוסך יונדאי מורשה באשקלון ובבדיקה הוסבר לתובע, שהגיר פגום ויש צורך לשפצו ועלות התיקון 5,300 ₪, כולל מע"מ.

פורסם

אינני מכיר את מכון הגירים המדובר,

אך נראה לי מוזר מאוד שכל המתלוננים הינם משתמשים חדשים בעלי אחדות בודדות של הודעות

נראה כמו פרובוקציה....

 

שי.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

בדיוק לפני שנה החליפו לי גיר מיבוא או מפירוק ,אני לא זוכר ,נתן רק 3 חודשים אחריות ,כבר אחרי חצי שנה הגיר "נתקע" על הילוכים נמוכים ולא מעביר להילוך גבוה... 3600 שקל שילמתי ,אפילו שנה האוטו לא נסע טוב ,אם כספכם יקר לכם להתרחק מרחובות.ארז מדבר יפה ועושה רושם של איש מכירות ,ואתם אוכלים אותה :evil:

:oops:

פורסם

גיר מיבוא / פירוק כמוהו כחתול בשק. ייתכן שיחזיק מעמד זמן רב, או שתצוץ מתישהו (בקרוב או רחוק) תקלה (כמו שלך קרה).

(אם לא מפרקים אותו לבדיקה) ניתן לבדוק אותו בפועל רק אחרי הרכבה על רכב.

לעומת זאת - בשיפוץ גיר - מתקנים / מחליפים מה שתקול ובידיעה מלאה מה מבצעים.

החיסרון - שזה יכול לעלות יותר.

alfa 156 2.5.

פורסם

כשאתם מגיבים, שימו לב לתאריכי ההודעות.

שרשור מקורי נפתח לפני 6 שנים!, הוקפץ לפני יותר משנתיים וחצי ושוב הוקפץ היום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עכשיו בדיוק שנה!!!! 3600 שקל שילמתי ,לא נסעתי אפילו שנה כמו שצריך ,לא יכול להיות שהמתקין אומר שזה מיבוא ומסיר מעצמו אחריות...:evil:

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

רנו קפצור 2016 מנוע 1.2 טורבו בנזין בעיית מחשב גיר ומצמדים . האם משהו מכיר את הבעיה ? מה הפתרון המומלץ והאם שווה להתעסק עם זה או להחליף גיר משופץ או מפירוק קומפלט.

🙏 מועדים לשמחה 

פורסם
בתאריך 29.11.2015 בשעה 16:58, kompy כתב:

שרשור מקורי נפתח לפני 6 שנים!, הוקפץ לפני יותר משנתיים וחצי ושוב הוקפץ היום.

אנחנו ב-2022. למה לא לפתוח נושא חדש??

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...