Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת היא שיש לי בעיה אחת עיקרית הם אלו שלא חוגרים: הם מייקרים לי את ביטוח החובה :evil:

 

לדעתי, העונש האידיאלי על אי-חגירת חגורה הוא שבמקרה תאונה, אם הוכח שהנהג או אחד מהנוסעים לא חגרו, הוא יאלץ לשלם את הטיפול הרפואי מכיסו.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
חברים, חבל על העצבים, הדארוויניזם יעשה את שלו.

 

:mm_yeah:

 

אגב הערה קטנה, אתה אומר שהיית על 70 ורכב ממולך על 50 והתנגשתם חזיתית

כלומר התנגשות מסות בכ-120 קמ"ש (מבחני ריסוק נעשים, לדוגמא בכ-60 קמ"ש)

לדעתי אין סיכוי שיצאת מזה, אולי אתה היית בהתחלה על 70, בלמת ונכנסת בו ב-20, והוא נכנס בך ב-10.... (סתם דוגמא)

אבל מתאונה של 120 קמ"ש חזיתית, לא קל כל כך לצאת

 

עכשיו, עוד דבר חשוב, נניח ומישהו התנגש בך כשאתה לא חגרת חגורה

אחרי התאונה כולם בבי"ח הוא משתחרר ואתה.... מריח את הפרחים, תחשוב איך הוא ירגיש! (זו סתם, הצגה מאספקט אחר, להראות לך שאין שום סיבה הגיונית בעולם לא לחגור חגורה)

בנוסף תראה את הסרט, אם חברה שלך לדוגמא לידך אתה יכול להתעופף עליה ולפצוע אותה, ככה שאינך מסכן רק את עצמך כאן!

 

בקיצור..... מדליק מי שמקליק ראשון

יובל.

פורסם
כבר עברתי תאונה(בגלל טעות מטומטמת שלי) בלי חגורה הייתי על 70 והרכב מולי היה על 50 שני הרכבים הושבתו, לא קרה לי כלום רק סריטה באף מההגה (אפילו לא הייתה לי כרית אוויר)

 

אתה יודע מה,

קודם היית סתם אידיוט שלא לומד,

עכשיו הוכחת שאתה אידיוט שלא לומד - עם תעודות והסמכה מקצועית !!!!!!!!!!

 

תגיד - איפה עושים תואר בזה ??

 

בברכת,

סע לשלום אל קיר הבטון הקרוב למקום מגוריך ...

 

 

 

יש לך בעיה בהבנת הנקרא או משהו?

מה יש ללמוד כאן?

 

פסיכומטרי זה לא הצד החזק שלך הא?

 

אבל לשים חגורה לפחות אתה יודע

פורסם

אני חושב שאף אחד לא אעלה פה נקודה מאוד מעניינת.

 

נכון שבגלל אנשים כמוהו ביטוח החובה רק יעלה

נכון שהוא פוגע בעצמו

אבל אני בכלל לא מסכים שהוא מסכן אך ורק את עצמו.

 

אני לא צריך להסביר לכם מה קורה למי שלוקח סיבוב פתאומי ולא חגור, לפעמים יש לו נטיה למצוא את עצמו בצד הימני של הרכב.

במקרה כזה הנהג בהחלט יאבד שליטה על הרכב ותהיו בטוחים שהנהג והיושבים ברכב הם לא היחידים שנפגעו פה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

הוא לא מסכן רק את עצמו.

ממש לא בא לי להיות נוכח בתאונה שיש בה הרוג חאס וחלילה.

 

כאשר אתה מעורב בתאונה והצד השני נפגע קשה(נכה)\הרוג אז כל החיים שלך משתנים.

פורסם

הגזמתם לאללה מה קורה לכם אז הבן אדם לא שם חגורה SO WHAT????????

הוא רוצה לסכן ככה את החיים שלו בעייה שלו מה אתם מנסים לחנך אותו אני לא חושב שהוא צריך לקבל ממכם כלכך הרבה על הראש דוגמאות: מטומטם, חסר השכלה, נשאר מאחורה באיבולוציה וכו'...

הקיצר זאת בעייה שלו ואתם לא צריכים להציק לו :mad:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מסתבר שככל שהדיון נמשך,

עולות להן סיבות נוספות מדוע לאי חגירה יש השלכות גם אל הסביבה ולא רק על האידיוט שלא חוגר.

 

עכשיו סתם מתוך סקרנות,

מול כל הטענות בעד חיגרת חגורת הבטיחות,

 

אלו טענות יש נגד ??

האם קיימת באמת איזושהי סיבה מספיק טובה שתצדיק את זה (חוץ מעצלנות) ??

פורסם

נו באמת..

 

הרי ברור שבעיר מספיק לתת קונטרה עם הידיים.

היצרנים סתם שמים את החגורה לקישוט קורה B מבפנים.

 

חלקה ג' 34 קוראת לבחור הזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...