Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

. עוד יותר בולשיט. תבדוק את הציון של רכבי רנו (לגונה, מגאן II, ואל סאטיס ושל הב.מ.וו\פולקסוואגן\אודי\מרצדס המקבילות ואז תדבר

 

 

החחחםםם....

 

בתור מנהל הפורום, כמה אתה יודע על מבחני ריסוק וכיצד הם נערכים?

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
. עוד יותר בולשיט. תבדוק את הציון של רכבי רנו (לגונה, מגאן II, ואל סאטיס ושל הב.מ.וו\פולקסוואגן\אודי\מרצדס המקבילות ואז תדבר

 

 

החחחםםם....

 

בתור מנהל הפורום, כמה אתה יודע על מבחני ריסוק וכיצד הם נערכים?

 

אני יודע שהם לא נערכים על ידי שתי מכוניות שמתנגשות עם נוסעים לא חגורים בכביש ישראלי.

 

תקרא קצת את הכתוב באתרים שנתנו לך, אולי תלמד משהו וגם תיצא מהגישה הקטלנית של "לי זה לא יקרה" ו"אני יודע יותר טוב מהאפיפיור". חגירת חגורה זה מחילה מכבודך? יפול לך הפופיק אם תשים חגורה?

 

http://www.euroncap.com

http://www.alldata.com/diy/handshake.html

http://www.folksam.se/engelsk/index.htm

http://www.nhtsa.org/

http://www.via.gov.uk/apps/recalls/default.asp

פורסם

מה קרה? אתה לא יכול להיתווכח בצורה תרבותית?

 

תפסיקו לההעיר הערות של ילדים בגיל 4

 

זה שיש לך פורום זה לא אומר שאתה יודע הכל על מכוניות אז תוריד פרופיל

 

ועם תשובה כמו שלך רואים שאתה לא יודע אז אל תגיד בולשיט על דברים שאין לך מושג עליהם.

 

(אני לא מכוון להיסתכל על הלינקים האלה, שאלתי אותך.)

פורסם

אני משער שגם הנוסעים הרכב שלך מאחור לא חוגרים - כי מי צריך. בתאונה החברה שלך ששוקל 80 קילו יקבל מסה של פי כמה וכמה ויבקר אותך דרך המושב שלך מקדימה, FUN FUN לא?

 

בקיצור אתה לא חושב שצריך חגורה? לבריאות. זה מסוג העבירות שיפגעו רק בך. או באלה שישבו איתך ברכב כי אתה תתעופף להם בתוך הרכב.

 

המשך נסיעה נעימה,

 

גיא.

פורסם
מה קרה? אתה לא יכול להיתווכח בצורה תרבותית?

 

תפסיקו לההעיר הערות של ילדים בגיל 4

 

זה שיש לך פורום זה לא אומר שאתה יודע הכל על מכוניות אז תוריד פרופיל

 

ועם תשובה כמו שלך רואים שאתה לא יודע אז אל תגיד בולשיט על דברים שאין לך מושג עליהם.

 

(אני לא מכוון להיסתכל על הלינקים האלה, שאלתי אותך.)

 

מה פה הויכוח ה"לא תרבותי"? שמנסים להסביר לך ואתה הולך עם הראש בקיר?

 

אין לי טעם להסביר למי שלא מוכן להקשיב, תמשיך בגישה שלך ושיהיה לך לבריאות אלו החיים שלך.

פורסם

אפשר להבין למה אתם כ"כ מתאמצים עם האביל המשריש הזה???

מתי קראתם בפעם האחרונה את תורת האבולוציה של דארווין?

תבינו - יש אנשים שישרדו בעולם הזה ויש כאלה שלא.

זה נקרא עיקרון הברירה הטבעית.

פעם לפני הרבה הרבה שנים החזקים פיזית היו שורדים.

למזלנו היום המצב השתנה והחזקים מנטלית או ספציפית למקרה הזה אלה שלא רפי שכל לגמרי שורדים.

זאת הברירה הטבעית.

הגיע הזמן שתשלימו עם זה ולא תנסו להציל את כולם.

כמה שאנחנו רוצים זה לא יעזור - יש כאלה שפשוט אינם ברי הצלה.

ובנימה יותר אישית...

MPOWER, עם הקיבעון האנאלי שלך נשאר לי רק לאחל לך שלא תצטרך להתמודד עם העיקרון הנ"ל.

שיהיה לך בהצלחה!

 

:new-alien:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

שיעשה מה שבראש שלו - כל עוד זה לא מסכן אותנו :!:

זה שמה שהוא עושה זה אחד הדברים האידיוטים ביותר שמשתמש ברכב יכול לעשות זה משהו אחר.

אגב, אל תחשבו שזה כ"כ נדיר, כשעשיתי את הנהיגה מונעת לפני מס' חודשים

אני זוכר ויכוח אדיר וקולני שהתפתח בעקבות התעקשותה של משתתפת בקורס :

"אני לא אשים חגורת בטיחות בתוך העיר" (זו אגב היתה אחת מהעבירות שבגינן נשלחה לקורס).

דעתי אז היתה שמאנשים כסילים שכמותה "אבנר" פשוט צריכה לדרוש פרמיה גבוהה יותר - כי אין שום סיבה שאני אממן לה את השהות בבית לוינשטיין :!:

דעתי לא השתנתה.

 

טל.

פורסם
אפשר להבין למה אתם כ"כ מתאמצים עם האביל המשריש הזה???

מתי קראתם בפעם האחרונה את תורת האבולוציה של דארווין?

תבינו - יש אנשים שישרדו בעולם הזה ויש כאלה שלא.

זה נקרא עיקרון הברירה הטבעית.

פעם לפני הרבה הרבה שנים החזקים פיזית היו שורדים.

למזלנו היום המצב השתנה והחזקים מנטלית או ספציפית למקרה הזה אלה שלא רפי שכל לגמרי שורדים.

זאת הברירה הטבעית.

הגיע הזמן שתשלימו עם זה ולא תנסו להציל את כולם.

כמה שאנחנו רוצים זה לא יעזור - יש כאלה שפשוט אינם ברי הצלה.

ובנימה יותר אישית...

MPOWER, עם הקיבעון האנאלי שלך נשאר לי רק לאחל לך שלא תצטרך להתמודד עם העיקרון הנ"ל.

שיהיה לך בהצלחה!

 

:new-alien:

 

 

 

וואלה יופי, עוד חנון בן 17 עם רשיון שמשחק אותה אינטיליגנט

 

לך חפש מי יביא בך

פורסם
אפשר להבין למה אתם כ"כ מתאמצים עם האביל המשריש הזה???

מתי קראתם בפעם האחרונה את תורת האבולוציה של דארווין?

תבינו - יש אנשים שישרדו בעולם הזה ויש כאלה שלא.

זה נקרא עיקרון הברירה הטבעית.

פעם לפני הרבה הרבה שנים החזקים פיזית היו שורדים.

למזלנו היום המצב השתנה והחזקים מנטלית או ספציפית למקרה הזה אלה שלא רפי שכל לגמרי שורדים.

זאת הברירה הטבעית.

הגיע הזמן שתשלימו עם זה ולא תנסו להציל את כולם.

כמה שאנחנו רוצים זה לא יעזור - יש כאלה שפשוט אינם ברי הצלה.

ובנימה יותר אישית...

MPOWER, עם הקיבעון האנאלי שלך נשאר לי רק לאחל לך שלא תצטרך להתמודד עם העיקרון הנ"ל.

שיהיה לך בהצלחה!

 

:new-alien:

 

 

 

וואלה יופי, עוד חנון בן 17 עם רשיון שמשחק אותה אינטיליגנט

 

לך חפש מי יביא בך

 

תגיד...

 

אם אני אבקש ממש אבל ממש ממש יפה...

 

 

אתה תוכל "להביא בי"?

 

אם רק תוכל לפרט מה תהליך ה"הבאה בי" כולל אני אשמח, נראה לי ששמעתי פעם על החבילה הזאת במועדון SPA באילת.

 

הבנתי שזה ממש פותח את נקבוביות העור...

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

 

 

בקשר לחגורה... תעשה לי טובה.

אני לא שם בנסיעות רגועות בתוך העיר.

 

זה מזכיר לי את הגברים שבאים לקארטינג ושמים את רגל שמאל (זו שאמורה ללחוץ על הברקס) בצד מעל הטמבון (...) או סתם נחה על רצפת הכלי.

 

כאלה מקבלים אצלי דגל שחור תוך 3 שניות מהרגע שראיתי אותם.

 

חביבי המלצה שלי בשביל הבטיחות שלך, שים חגורה, מנסיון כואב מאוד של אחרים גם ב20 קמ"ש בעיר.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
כבר עברתי תאונה(בגלל טעות מטומטמת שלי) בלי חגורה הייתי על 70 והרכב מולי היה על 50 שני הרכבים הושבתו, לא קרה לי כלום רק סריטה באף מההגה (אפילו לא הייתה לי כרית אוויר)

 

אתה יודע מה,

קודם היית סתם אידיוט שלא לומד,

עכשיו הוכחת שאתה אידיוט שלא לומד - עם תעודות והסמכה מקצועית !!!!!!!!!!

 

תגיד - איפה עושים תואר בזה ??

 

בברכת,

סע לשלום אל קיר הבטון הקרוב למקום מגוריך ...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...