Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה נוסע בלי חגורה בעיר ואני צריך להתבגר

 

יש לך עוד הרבה מה ללמוד ילד

 

לך תחפש M3

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
אני תמיד מסיים עם דו"ח על חגורה ופנסיי ערפל

 

תמיד ??

כלומר - אתה לא לומד ??

 

ומילא הפנסי ערפל (הם אורגינליים, לא? )

אבל לנהוג בלי חגורה ???

 

מי יודע, אולי יום אחד תלמד למה כדאי לשים חגורה ...

 

פנסים אורגינלים אבל אסור להדליק אותם אלא אם כן יש ערפל

 

 

בקשר לחגורה... תעשה לי טובה.

אני לא שם בנסיעות רגועות בתוך העיר.

 

נסיעות רגילות = עד 50 קמ"ש, למרות שאני בטוח שזה הרבה יותר

 

כנס לאתרים של מבחני ריסוק ותראה איך נראה רכב אחרי תאונה ב50 קמ"ש

 

http://www.nhtsa.org/

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

תודה רבה שאתה דואג לשלומי אבל כבר אמרתי מקודם, תרדו מזה.

 

אגב האתר לא עובד

 

חגורה, אמנם זה חשוב אבל זה לא הכל.

ותפסיקו להטיף לי מוסר על חגורה ואז לצאת לכביש מהיר ולהרביץ על 150-160 קמ"ש

 

ואל תגידו לי אף אחד לא עבר כאן את ה100 קמש

פורסם

אני גם מחטט באף, אז איך אני מעיז להטיף בכלל :!:

 

אתה פשוט לא קולט הא :?:

 

אין לזה שום קשר להטפות, לנסיעה מהירה או לגושים ירוקים מהאף ,ליסוע בלי חגורה זה טמטום ממדרגה ראשונה :!:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
אני גם מחטט באף, אז איך אני מעיז להטיף בכלל :!:

 

אתה פשוט לא קולט הא :?:

 

אין לזה שום קשר להטפות, לנסיעה מהירה או לגושים ירוקים מהאף ,ליסוע בלי חגורה זה טמטום ממדרגה ראשונה :!:

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

יש עוד מישהו שמחטט באף כאן ורוצה ליידע אותי חוץ משני אלה?

 

מה שאתה אומר זה שאתה מעדיף לנסוע במהירות מופרזת עם חגורה מאשר לאט ובזהירות בלי חגורה

 

אני צודק?

פורסם
יש עוד מישהו שמחטט באף כאן ורוצה ליידע אותי חוץ משני אלה?

 

מה שאתה אומר זה שאתה מעדיף לנסוע במהירות מופרזת עם חגורה מאשר לאט ובזהירות בלי חגורה

 

אני צודק?

 

תסע לאט בלי חגורה, וכשיכנס בך אוטובוס שהנהג שלו חטף התקף לב\ נרדם ואיבד שליטה על האוטובוס, אנחנו לבטח לא נבוא להלוויה שלך.

 

כשאתה לא חגור, פגיעה בכרית האוויר תהיה קטלנית

כשאתה לא חגור, ברכב ללא כרית הסיכוי שתעוף החוצה מהרכב גדול גם בתאונה איטית (מנסיון).

כשאתה לא חגור, אתה תמות גם בתאונה חזיתית ב30 קמ"ש. ואני חותם לך על זה.

 

הרכב הזה עמד ונכנס בו אוטובוס ששוטט בפחות מ30 קמ"ש.

 

אתה סופרמן?

 

לא השתכנעת? תראה מה קורה לרכבים שנוסעים במהירות עירונית למדי - על נוסעיהם. אם יש לך ב.מ.וו כמו שבסימלון שלך, מצבך בתאונה יהיה רע מהממוצע.

 

עדיין לא השתכנעת? זה כבר בעייה שלך, אולי אתה לא כל כך חושב שהחיים שלך חשובים, זכותך.

פורסם
יש עוד מישהו שמחטט באף כאן ורוצה ליידע אותי חוץ משני אלה?

 

מה שאתה אומר זה שאתה מעדיף לנסוע במהירות מופרזת עם חגורה מאשר לאט ובזהירות בלי חגורה

 

אני צודק?

 

תסתכל על זה ככה:

 

הכי בטוח, כביכול, זה לנסוע לאט עם חגורה. השאלה מה מעלה יותר את הסיכון - להעלות את המהירות או להוריד חגורה.

 

העניין הוא כזה - הסיכון בהעלאת המהירות פוחת עם הזמן. ככל שדני (למשל, או כל אחד אחר) צובר ניסיון, עליית הסיכון כתוצאה ממהירות גבוהה פוחתת - בהנחה כמובן שהוא עדיין נוסע במגבלות המוכתבים ע"י הצירוף רכב+כביש+צפיפות תנועה+תאורה וכו'. סביר שהיום, הסיכון שהוא מוסיף לעצמו בנהיגה ב- 130,140 בכביש טוב ופנוי, לעומת נהיגה ב-100, הוא זניח אם בכלל ישנו.

 

בהורדת חגורה, לעומת זאת, אין שום אלמנט נלמד. אם תעשה טעות, או מישהו אחר יעשה טעות, העובדה שאתה נוהג כבר שנים בלי חגורה לא תוריד אפילו ק"ג-למטר-מעוקב אחד מעוצמת המכה שתחטפו אתה, חוליות הגב שלך, הצלעות שלך וכל מה שבתוכן, עצמות הגולגולת וכו' בפגיעה בדשבורד או בשמשה חס וחלילה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

חברים,

זה מובן שהוא טועה ועושה דבר מטומטם

 

ואני בחיים לא אעלה על דעתי ליסוע ללא חגורה

אבל, אם מישהו יפצע כתוצאה מזה זה רק הוא, הוא לא מסכן רכבים אחרים או נוסעים ברכבו כתוצאה מכך

החלטה שלו, אם הוא מוכן להמר בחיים שלו בשביל ה"נוחות", שיהנה

 

(אה וגם אני מחטט באף.... :roll: )

יובל.

פורסם

תן לי לענות לך.

 

1.הדוגמא שלך ממש לא טובה הרכב שהצגת ניפגע בצד ולא חזיתי החגורה פחות יעילה ואפילו קטלנית (כמו שאתה רואה הרכב ניפגע בצד של הנהג)

 

2.כבר עברתי תאונה(בגלל טעות מטומטמת שלי) בלי חגורה הייתי על 70 והרכב מולי היה על 50 שני הרכבים הושבתו, לא קרה לי כלום רק סריטה באף מההגה (אפילו לא הייתה לי כרית אוויר)

 

3. על מה אתה מדבר "יותר גרוע מהממוצע" אתה משווה מכונית גרמנית למכונית יפנית או איזה פז'ו או רנו שמתקמטטת כמו נייר? אתה רציני?

 

 

ואם כבר אתה מביא עובדות, בתיא ממה שקרה לך אישית כי לפעמים מה שאתה רואה הוא לא נכון.

פורסם

3. על מה אתה מדבר "יותר גרוע מהממוצע" אתה משווה מכונית גרמנית למכונית יפנית או איזה פז'ו או רנו שמתקמטטת כמו נייר? אתה רציני?

 

עד כאן

עכשיו אתה מדבר שטויות.....

יש איזורי קריסה ברכב, בגלל זה רכבים חדשים "מתקמטים"!!!! רנו מגאן קיבלה 5 כוכבי בטיחות בזכות ה"התקמטות" שלה

 

קח מכוניות ישנות עם "פח חזק" לאוטו לא קורה כלום והנהג חוטף את כל הזעזוע

אז באמת..... דיי לדבר שטויות :x

יובל.

פורסם
תן לי לענות לך.

 

1.הדוגמא שלך ממש לא טובה הרכב שהצגת ניפגע בצד ולא חזיתי החגורה פחות יעילה ואפילו קטלנית (כמו שאתה רואה הרכב ניפגע בצד של הנהג)

 

2.כבר עברתי תאונה(בגלל טעות מטומטמת שלי) בלי חגורה הייתי על 70 והרכב מולי היה על 50 שני הרכבים הושבתו, לא קרה לי כלום רק סריטה באף מההגה (אפילו לא הייתה לי כרית אוויר)

 

3. על מה אתה מדבר "יותר גרוע מהממוצע" אתה משווה מכונית גרמנית למכונית יפנית או איזה פז'ו או רנו שמתקמטטת כמו נייר? אתה רציני?

 

 

ואם כבר אתה מביא עובדות, בתיא ממה שקרה לך אישית כי לפעמים מה שאתה רואה הוא נכון.

 

1. חגורה לא מזיקה בתאונה צידית. במקרה של תאונה חזיתית הנזק לנוסע ברכב זז (מסות מתנגשות) יהיה חמור שבעתיים.

 

2. בולשיט.

 

3. עוד יותר בולשיט. תבדוק את הציון של רכבי רנו (לגונה, מגאן II, ואל סאטיס ושל הב.מ.וו\פולקסוואגן\אודי\מרצדס המקבילות ואז תדבר).

 

המקרה שלי: אח שלי, שנסע ברכב המשפחתי עף החוצה מהחלון הצדדי בתאונה במהירות איטית ונחת על הכביש. לא מדובר בתינוק אלא בבחור גבוה ששוקל לא מעט. הוא לא היה חגור (לפני שהחוק לחגירה מאחור נכנס לתוקפו). תלמד מזה מה שאתה רוצה, מה שבטוח הוא שאתה טועה, גם אם יש לך 101 תרוצים להצדיק את עצמך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...