Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה סמל"ת


אמיר ט
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם מזכירים את השם הזה, הבנתי שתומר קשור לשם איכשהו (עובד שם אולי...)

 

מישהו יכול לפרש את זה בבקשה.

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

סוכנות מכוניות לים התיכון(למיטב זכרוני)---היבואן של פיאט, אלפא רומאו ולנצ'יה.

ותומר עובד שם. הוא אוהב מכוניות לא אמינות..(עובדה יש לו פיג'ו).. :twisted::wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
סוכנות מכוניות לים התיכון(למיטב זכרוני)---היבואן של פיאט, אלפא רומאו ולנצ'יה.

ותומר עובד שם. הוא אוהב מכוניות לא אמינות..(עובדה יש לו פיג'ו).. :twisted::wink:

 

סוכנות מכוניות למזרח התיכון נשמע יותר מדויק.

פורסם
סוכנות מכוניות לים התיכון(למיטב זכרוני)---היבואן של פיאט, אלפא רומאו ולנצ'יה.

ותומר עובד שם. הוא אוהב מכוניות לא אמינות..(עובדה יש לו פיג'ו).. :twisted::wink:

 

סוכנות מכוניות למזרח התיכון נשמע יותר מדויק.

 

רשף אתה טועה

 

יש את "סוכנות רכב למזרח" שזה יבואן של רובר למיטב ידיעתי

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
סתם מכוניות לא אמינות

 

לא לא,זה באמת סוכנות מכוניות לים התיכון , רק צריך לצבוע אותן בכחול קודם. :wink:

 

עוד מעט תביא את הבדיחות של כוכבי , כזה :Fix It Again Tony...

פורסם

"זה סוכנות, מה עובד שם איזה חרא קטן ופלצן לא קטן,

קונה ומוכר מכוניות משומשות וגם חדשות,

בעיקר כשנשאר לו זמן מלכתוב בפורומים .."

 

חתום בעילום שם :shock:

פורסם

טעות, טועים, טעינו

היבואן בנוסף לאיטלקיות מייבא גם המכונית ה"סופר" קיאה

 

את מכונית ה"סופר" מייבאת חברת ק.מ.י.

 

SORRY על ההטעיה :oops:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל בתור אוהד של פיאט

סמלת זה סוכנות מכוניות למזרח התיכון.

והיא מייבאת את פיאט, לנציה,אלפא רומיאו, וקיאה.

FIAT UNO 1.4 I.E.S

3 דלתות. דוד פתוח+ ציפ של SUPERCHIPS+ כסאות של OMP

+ פילטר אוויר פתוח של INBOX + ספויילר. ובקרוב גם פורטינג וקמשפטים +הנמכה...

×
×
  • תוכן חדש...