Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי שקראתי בפורום כבדרך אגב, שאם לא משתמשים ברזרבי עלול להצתבר שם לכלוך, החלטתי לנהוג כמינהכו של ג'רמי ולסוע כל הזמן על הרזרבי, אבל אם הבעלים הקודם לא השתמש בו, אזי הוא מלא ג'יפה!

 

:idea:

החלטתי לרוקן את מיכל הדלק, לראות אם יש ג'יפה, ולהמשיך משם.

 

רוקנתי כ 3 ליטר, הפסיק הזרם העברתי לרזרבי בצפיה למשהו כמו שלושה נוספים.

 

אחיר חצי ליטר - זהו! אין דלק יותר! :shock:

 

לא יכול להיות! זהו? הממממממ.

 

החלטתי לעבור לשיטות שב"כ :twisted: להוצאת מידע - טלטלתי את המיכל אנא ואנא - והוא עונה לי בקולות משונים. מופתע, מנער שוב...........יש משהו בתוך הטנק! :shock:

 

מפרק ברז דלק, פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר, אז העובדה שהיה שם רק צינור-מסנן קצר אחד, לא נראתה לי מוזרה. מנער שוב- והינה - צינורית מוזרה בתוך הטנק!

 

הממממממממ. לא היה לי ספר!

 

ועכשיו - איך דבר כזה קורה? איך זה יוצר והולך לטיל לי בטנק?

 

מזל שלא החלטתי לגמור את הדלק ןלעבור לרזרבי באמצע הדרך :?

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

מהסוג הקלאסי (שלא לומר ישן) הוא אחד החלקים האינפנטילים ביותר באופנוע.

סהכ מדובר בברז שמווסת כניסת דלק (לפעמים דרך ממברנה) עפ גבהי צינוריות.

לפי התיאור נשמע שהצינורית של הרזרבי ניתקה לה.

פרק את ברז הדלק (שני ברגים בד"כ) והשב אותה למקומה. נצל את הפירוק עמ לנקות את הממברנות במידה ויש.

 

ואגב, רצוי להמנע מנסיעה על הרזרבי!!

אלא אם בא לך לשלם @#$%#%^ שקלים על פירוק והרכבת מאיידים..

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

תשמע, בדיוק בשביל שלא להצתרך ניקוי במידה ואשתמש ברזרבי פתחתי את הטנק, היסתבר לי שכן נסעתי על כל הטנק, כאילו אין רזרבי, והסתבר לי גם שלפחות פעם אחת - כמעט נתקעתי בלי דלק בכלל!!

 

 

בכל אופן - הטנק נקי, הוצאתי את כל הדלק, ולא היו שום משקעים.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

רכבת ללא יכול לעשות שימוש ברזרבי.

קח בחשבון שמיכלי דלק ישנים נוטים לייצר משקעים מדפנות המיכל תדירות (אין לי מושג על מה אתה רוכב..),כך שגם ניקוי מיכל דלק לא מבטיח חסינות מסתימות במהשך.

אי לכך,מומלץ תמיד להתרחק מרכיבה על רזרבי.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...