Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נערך...

 

קומפוננט נהדר! מיד באס בין הטובים ששמעתי אי פעם שהיחיד ששכנע אותי באמת לשדרג הוא הריינבו ג'רמניום שברשותי היום

ושמעתי לא מעט :wink:

טוויטר משי,דומה לקאפא שהיה לי אבל קצת יותר מאוזן,מה שהצריך ממני (בקאפה - לא פרפרקט) קצת עבודה לריסון ואיזון נכון

אני חושב שגם הסאבים מסדרת קאפה\פרפקט מדברים בעד עצמם ועומדים עד היום ברמה גבוהה בהחלט

 

ליפול..ממש לא תיפול עם סט כזה,הדבר ההכרחי הוא איטום ומניסיון עם הקאפה לא מדובר על פשרה בעיניין

סט יותר טוב הוא הRAINBOW GERMANIUM - לא פחות ממדהים ועליית מדרגה משמעותית גם מהפרפקט הנ"ל

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

סט מעולה אבל המחיר :shock: כמעט פי שלוש מאשר בארהב.

אבל טוב אנחנו נמצאים במדינתנו ה....

בכל מקרה רמקולים חייבים לשמוע לפני קניה לכן ממליץ שקודם תשמע אותם ואחר כך תחליט ועוד רעיון צור קשר עם ניופאן הם יציעו לך הצעה הרבה יותר זולה מנסיון עם מגבר ביתי.

פורסם

ממש מעצבן לראות את ההפרשי מחירים בין ארה"ב לארץ.

בארה"ב הסט הזה עולה 200$ (750 שקל), בארץ 2200 שקל - פי 2.9 !!!

הזמנה מארה"ב + משלוח + מכס זה בערך 1500 שקל! כל זה וההפרש הוא 700 ש"ח.

 

מעצבן :S

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

רכשתי אותם,לא היה לי כוח להתעסק בקנייה מכל מיני מקומות בארץ,גם נתנו לי 10 אחוז הנחה (עובד מדינה).

 

יש אטימה כפולה,צריך רק לכוון לי אותם,זה מה שהואיעשה ביום ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...