Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות כזה לרכב

האם המחיר המוצע שם שווה?

והאם הוא חזק מספיק כדי להרעיד את הנוסעים והסביבה? :D

 

 

ועוד משהו בקשר למערכות שעניין אותי:

נגיד יש לי רמקולים 400 וואט ועליהם אני מחבר מגבר 200 וואט

אז ישמעו חצי ממה שהרמקול מספק?

או שאין קשר?

כי אני רואה מגברים של רוקפורד שעולים 2000 שקל ויש להם רק 180 וואט

 

זה הסאב שאני מבקש עליו חוות דעת

http://shopping.walla.co.il/shopmind_sites/auto_part/product.asp?pf_id=VB004407BX

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

סאב חמוד פלוס :roll:

 

באס דיי מדוייק ובאתר של אוטופרט הוא הכי יקר בארץ !!

 

אתה יכול להשיג כזה ב600 שקל..

 

ומגברים של רוקפורד עולים בין ה1500-7000 ....

 

אחי אבל הסאב הזה הוא דיי חלש אם אתה מחפש עוצמות לך על סרווין אבל על VEGA..

 

מה התקציב שלך לסאב??

פורסם

אל תיגע..

תתרחק..

סאב מדוויק צליל מרך ועדין

 

אבל יותר מידי בלאגן כל יום אתה תצתרך ללכת למי שהביא לך אותו..

 

תתרחק אחי....זה כאב ראש...

פורסם

תמליצו לי בבקשה על סאב טוב ואם יש תמונות אז הכי טוב.

אני לא מחפש משהו שירים את הרחוב.

אני רוצה אחד שישמעו צליל מדוייק ושירעיד את הנוסעים ברכב פחות או יותר וכמובן שישמעו גם בחוץ

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
תמליצו לי בבקשה על סאב טוב ואם יש תמונות אז הכי טוב.

אני לא מחפש משהו שירים את הרחוב.

אני רוצה אחד שישמעו צליל מדוייק ושירעיד את הנוסעים ברכב פחות או יותר וכמובן שישמעו גם בחוץ

ראיתי שאתה גם לא סגור על מגבר..

זה די יעזור גם לראות עם מה ובכמה ואט אתה מגביר את הסאב שאתה מחפש..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

אפשרי להביא את סאב 12" של רוקפורד 400\800 וואט סליל כפול, אבל אתה צריך פאנצ' 400.4 כדי להרים אותו...

כמובן במחיר הזה אתה יכול גם להביא קייקר 400\800 סליל כפול אפילו בתחום ה 1000 ש"ח בלבד. גם הוא דורש מגבר חזק מספיק כגון פאנצ' 400.4.

×
×
  • תוכן חדש...