Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיפוץ כללי של הגיר כולל החלפת הקולר, מכיוון שהקולר זה המחלה של הגירים האלו שמתי רדיאטור נוסף לגיר במקום הקולר, בכל מקרה ביררתי בהרבה מוסכים ומכוני גירים, במוסך אדמונד יורם הבחור שדיברתי איתו נראה אמין והמוסך היה נראה לי הכי מיקצועי.

 

 

 

כמה עלה כל "התענוג" הזה?

 

כי לי יש בעיה באודי ועושה רושם שהולכים "לשחוט" לי את הצורה..

 

אם אדע כמה עלה לך זה לפחות יתן לי מושג לעלות התיקון - אגב ממני ביקשו 7000 ש"ח. ואחריות ל - 3 חדשים.

פורסם

רבותי, סלחו לי, אבל אף אחד לא חייב לומר לכם כמה זה עלה לו.

אם פותח השרשור היה רוצה - בוודאי שהיה כותב כמה.

 

תרימו טלפון למוסך אדמונד/רון/ספי ותשאלו בעצמכם. זה כ"כ קשה ?

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם

5850 ש"ח לא כולל מע"מ, אחריות חצי שנה.

המוסך נראה באמת הכי רציני ואמין מהמוסכים שבדקתי, בנוסף ההצעת מחיר היתה הזולה ביותר (לא הכסף היה השיקול ), הרכב יצא ביום חמישי מהמוסך אז סביר להניח שעדיין לא ניתן לדעת אם השיפוץ הצליח אבל בסופ"ש הרכב נסע ת"א-ב"ש פעמיים הנסיעה חלקה ולא מרגישים את העברת ההילוכים, נכון לעכשיו מרוצים מהטיפול.

פורסם
יש לי גם רכב דומה גולף 1999.עם גיר אוטומט.מעצבן שאף פעם ולו פעם אחת לא ראיתי מישהו רושם "הלך הגיר בטויטה"

רק בגרמניות.ממש מעצבן ועוד אחריי 135 אלף קמ! ממש מפחיד.

 

לפני 8 חודשים בעיניים שלי ראיתי איך מחליפים גיר לקורולה במוסך לביא בצומת סגולה בפ"ת.

לא יודע כמה ק"מ היא עברה לפני זה, אבל אם זה מנחם אותך, כל גיר אוט' סופו להפגר.

גם בסובארו DL שהייתה לי לפני שנים,( שיא האמינות, מה כבר יכול להתקלקל ברכב מחשבים? )

הרכב נכנס למוסך להחלפת ציריות ב 100K ק"מ.

 

חוץ מזה, לא כיף לך לשבת בגולף שלך ולראות איך כל העדר נוסע ביפנומטי על מושבים שקרש גיהוץ מרגיש כמו כורסא של אמריקן קומפורט?

ודרך אגב, 135K ק"מ זו נסוע ממוצעת של כ 7 שנים.

אז פעם בשבע שנים אם תכנס לטיפול של 7000 ש"ח כולל מע"מ לא נורא (לדעתי), ואם זה לא מספיק, אז תעשה חיפוש בגוגל על קוד תקלה P0420 של בעלי הקורולות, (מגיע אחרי 50 - 70 אלף ק"מ), ותראה כמה עולה לתקן את זה. (פי 1.5 משיפוץ גיר גרמני).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...