Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד טיול של שבת....


BoSs28
שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

10 וחצי בבוקר מעירים אותי בצרחות, "קום קום יוצאים לטיול", וכמובן שאני עייף מת אין לי כוח לטיולים על הבוקר שואל הרבה שאלות עד שהשתכנעתי, התלבשתי והכל התארגנתי

ואז נזכרים להגיד לי שאנחנו יוצאים עם דודים שלי, אני יורד למטה, חשבתי נסע בקורולה, אבל אז אני רואה את ה citroen bx gti של דוד שלי עוצרת לידי והוא אומר לי "בוא אתה נוסע איתי", והתחלנו בנסיעה לכיוון קיבוץ כינרת, COROLA ו BX GTI.

אנחנו מובילים, והדרך עד לשם די משעממת, כבישים די ישרים, הרבה רמזורים, בקיצור משעמם ! עשינו שם עצירה קטנה ליד המקום הזה שהנוצרים אומרים שישו ניטבל, התמתחנו, שתינו, וחזרנו למכוניות.

המשכנו בנסיעה רגוע מסביב לכנרת לכיוון צפון, ואז התחלנו לנסוע לכיוון ראש פינה, (נראה לי שקוראים לאיפה שנסענו שם "מעלה גיי הין או הין גיי או לא יודע !!! :mad: ) הכביש מלא סיבובים ופיתולים והסיטרואן דבוקה לכביש, איזו אחיזה :D

בנתיים שיחה מגיעה מהקורולה, "תזהרו בסיבובים, אתם תתהפכו !", ואנחנו בתגובה " אל תדאגו אנחנו לא בקורולה!".

המשכנו ככה בנסיעה עד שנהיינו רעבים ושינינו כיוון למסעדה טורקית שהמליצו לנו עלייה, הגענו למקום, הכל מלא, השארנו אצל בעל המסעדה את מס' הפלאפון שלנו, והוא אמר שתוך 20 דקות הוא יתקשר אלינו, כשיהיה מקום.

שאלנו אותו לאן אפשר בנתיים ללכת להסתכל על משהו מעניין, והוא נתן לנו הוראות כיצד להגיע לאזור מעניין בירדן.

נסענו לפי ההוראות, אנחנו בסיטרואן בהובלה, והגענו לשביל כורכר צר, התחלנו לנסוע עליו אבל שכחנו שהיה גשם לא מזמן והכל מלא בוץ ולא כדי לשקוע, אז החלטנו לחזור, לא היה מקום להסתובב אז חזרנו הכל ברוורס, המשכנו בנסיעה על הכביש הרגיל וחיפשנו שביל אחר שיוביל לאותו מקום, הגענו לעוד שביל כורכר, נסענו עליו הקורולה רחוק מאחורה, ואז שמנו לב שאין לאן להמשיך, ויש שם רק שלולית אחת גדולה.

בדיוק שהחלטנו לחזור אחורה מתקשרים אלינו מהקורולה ואומרים לנו שהם חוזרים ושגם אנחנו נחזור, התחלנו ברוורס..... האוטו שקע קצת בבוץ, דחיפה קטנה והוא בחוץ, המשכנו ברוורס, הבוץ היה חלק מאד, וכל כמה מטרים האוטו הסתובב לאחד הכיוונים בלי שליטה, ושוב שקענו, אבל הפעם הרבה יותר עמוק, שוב ניסינו לדחוף אותו אבל הוא לא יצא.

צלצול מהקורולה מגיע ואומרים לנו שגם הם שקעו, אז אנחנו בתגובה "אל תזוזו, אל תנסו לצאת לבד ! תחכו לנו!", הוצאנו אוויר מהצמיגים, דחיפה, לחיצה על הגז ויצאנו והמשכנו ברוורס, כשעדיין כל כמה מטרים האוטו מאבד שליטה.

הגענו אל הקורולה שמתברר שהם לא הקשיבו לנו, לחצו על הגז והתחפרו בבוץ, עבר במקום אדם נחמד בפאג'רו שחילץ את הקורולה, וחזרנו למסעדה, אכלנו, שבענו (כל מנה התאימה לאוכל בשביל כפר קטן לשבוע שלם, טוב מצדיק תמחיר.. :roll: ), וחזרנו לבית....

 

דווקא כל הקטע שהאוטו נתקע עזר לטיול, כי לפני זה היה ממש משעמם, ואז היה קצת אקשן אז היה נחמד..... :lol:

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...