Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי ג'טה 1600 אוטומטית חדשה מליסינג.

שמתי לב שברגע שאני מוריד את הרגל מהגז במיוחד במהירויות נמוכות,

יש תחושה שהרכב נעמד במקום ולא מאיט בהדרגה.

נהגתי גם בג'טה של חבר לעבודה ואין אצלו את הבעייה הזאת.

מה גורם לתופעה הזאת ומה הפתרון?

נהג ותיק

פורסם

לפי שנתון יש לרכב הזה עדיין אחריות. בד"כ חברת ליסינג שולחת את הרכב למוסך אם בעל הרכב מתלונן על תקלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קיימת תופעה זו בכלי רכב אוטומטיים כאשר ידית ההילוכים ב-D ויש בלימת מנוע כאשר מרפים מדוושת הדלק זהו סימן של פגם ב-SPRAG שהוא המצמד החד-כיווני OWC , מצמד חד כיווני זה היה צריך לשחרר את גל המוצא ויחד איתו את הגלגלים מהגיר וכך הרכב יכול לנוע קדימה ללא בלימת המנוע. בדוק את הגיר אצל מומחה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

יש ברכב תיבת הילוכים טיפטרוניק עם 6 הילוכים.

זה ברור לי שיש פגם ואני אשלח את הרכב למוסך שיבדקו את העיניין.

כדי לתקן את זה יש צורך לפרק את תיבת ההילוכים??

נהג ותיק

פורסם
קיימת תופעה זו בכלי רכב אוטומטיים כאשר ידית ההילוכים ב-D ויש בלימת מנוע כאשר מרפים מדוושת הדלק זהו סימן של פגם ב-SPRAG שהוא המצמד החד-כיווני OWC , מצמד חד כיווני זה היה צריך לשחרר את גל המוצא ויחד איתו את הגלגלים מהגיר וכך הרכב יכול לנוע קדימה ללא בלימת המנוע. בדוק את הגיר אצל מומחה.

 

השאלה אם התקלה היא באמת בSPRAG כמו שנאמר פה, האם הבעייה לא הייתה מתרחשת גם כשמורידים את הרגל מהגז במהירות גבוהה?

אצלי זה קורה רק בנסיעה במהירות איטית.

נהג ותיק

פורסם
יש ברכב תיבת הילוכים טיפטרוניק עם 6 הילוכים.

זה ברור לי שיש פגם ואני אשלח את הרכב למוסך שיבדקו את העיניין.

כדי לתקן את זה יש צורך לפרק את תיבת ההילוכים??

 

במידה ואתה נוסע על מצב SPORT או העברת הילוכים ידנית אזי המצב תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה זה בדיוק מצב ספורט? לא ידעתי שיש מצב כזה ברכב שלי.

אני מעביר לD ונוסע. לא העברתי מעולם למצב של ידני.

איך מעבירים למצב ספורט??

נהג ותיק

פורסם

בידית ההילוכים מצב המסומן ב-S הינו מצב ספורט. הזזת הידנית ימינה מאפשרת העברת הילוכים ידנית (טיפטרוניק).

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...